1. leht 1-st
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: T Sept 20, 2005 10:24
Postitas roomlane
Veebruaris Käärikul käimine muutis mu Saabi tagant poolt vaadates on üsna omanäoliseks. Nüüd - pool aastat hiljem - pole midagi selles osas muutunud. Ainult hommikune härmatis auto peal on asendunud hommikuse kastega.
Lisatud failid
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: T Sept 20, 2005 10:27
Postitas roomlane
Siia tekib lomp.
Lisatud failid
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: T Sept 20, 2005 10:34
Postitas roomlane
Siia oleks terveid tulesid tarvis.
Lisatud failid
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: T Sept 20, 2005 10:40
Postitas part
lahedad pildid, huvitavalt on rulli löönd jah
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: T Sept 20, 2005 10:49
Postitas IFF
Kõva pakane pidi ikka seal Käärikul olema, et juba Saabi nii rulli tõmbab

Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: T Sept 20, 2005 10:55
Postitas roomlane
See on jäljend ühest kõverast kasest kraavipõhjas, mis oli kahjuks tee poole kaldu. Oleks puu otse kasvanud, oleks stangele toetunud ja poleks midagi häda.
Stoy on muidu selline:
järsk kurv paremale, kurvis pidurdamine, kehvad kummid (M+S) -> ülejuhitavus -> parempoolne esiratas satub lume peale (muidu oli ainult suht jää) -> kagumine ots hakkab esimesest mööduma -> parem ratas jõuab lumevalli -> taguots jõuab ette, kah lumevalli, jääb peaaegu seisma -> aga kuna pagasiruum oli kraami täis, siis inertsi ikka veel jagus - vajus vaiselt kraavist alla. Mingi 4 tundi seisis kraavis ninaots väljas ja tagumik puu ja kraavipõhja vahel kinni. Õnneks oli kohalik traktorist sellistele asjadele spetsialiserunud sealkandis.
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: T Sept 20, 2005 10:59
Postitas roomlane
Üks pilt veel. Siit on aimatav puu asend luugi vastas. Stange puuni ei ulatunud.
Lisatud failid
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: T Sept 20, 2005 11:01
Postitas roomlane
Pakane on pildile jäänud nädal aega hiljem Tartus ikka.
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: T Sept 20, 2005 20:24
Postitas farmacoma
see asi läheb sul ju rooste mees! aga väga osavalt manööverdatud, üks variant oleks olnud ju üle katuse.
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: T Sept 20, 2005 20:44
Postitas roomlane
ee, ma pole midagi manööverdand, auto ise läks nii nagu tahtis. Oleks mingit libedasõidu kogemust olnud oleks ilmselt kõik korras...
Roostetamise kohapealt seda, et pilt on praegu sama. Luugi peal roosteplekkidest pole j'glegi. Kehvem lugu on tiiva ülemise äärega - pisut kõver luuk on sealt värvi maha hõõrunud.
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: P Okt 16, 2005 21:29
Postitas roomlane
Kas keegi on 900NG-l tagaklaasi vahetanud?
Kavatsen klaasi igaks juhuks ära võtte, kui luuki sirgeks peksma hakkan (millal iganes selle töö ette võttan...). Vaatasin, et klaas on vist ankaraami küljes ja raam kruvidega luugi küljes. Kui ma klaasi koos raamiga ära võtan, kas tagasi pannes on tarvis mingeid tihendeid ka liimida? Kas on ohtu, et mingi tihend eemaldamisega kannatada saab?
Igaks juhuks küsin veel, et ega kellelgi juhtu korralikku tagaluuki üle olema?
Plekitööd sai viimati põhikoolis tööõpetuse tunnis tehtud, rohkem nagu arvutiklaviatuuri taotud, ei julge kohe näppima haktagi...
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: P Okt 16, 2005 22:52
Postitas ivomets
yks lammutus pärnus, kus ng sees
5037908
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: N Nov 10, 2005 13:05
Postitas roomlane
Tagaluugi iseärasused said nüüd likvideeritud ja tuled vahetatud. Isegi tagaklaas jäi terveks.
Oleks veel tarvis seda silti "SAAB".
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: N Nov 10, 2005 15:06
Postitas Gunn
Seda SAAB päris kindlasti Vikingust (kui originaali tahad). Tartus on ilmselt lihtsam mingit Hiina toodangut leida. Äkki mõnes Saabe müüvas autoaias (Anne, Annelinna, Ropka vms) vedeleb.
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: P Sept 24, 2006 22:06
Postitas roomlane
njah, auto hakkas juba looma. Igasugused seadmed juba toimisid jne. Aga nüüd siis müün juppideks.
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: P Sept 24, 2006 22:36
Postitas ivomets
nii nagu sa kenasti alustasid oma auto tutvustust, võiksid ka lõpetada

siis saaks yhe auto loo
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: P Sept 24, 2006 23:49
Postitas roomlane
Oh, ei siit saa mingit korralikku lugu. Eirates paremakäe reeglit kohtusin teise autoga. Inimkaotusi: 0.
Keegi võiks vihjata, mis formaalsused ma läbima pekas, et auto maha saaks kantud ametlikult. Hetkel on isegi kehtiv ülevaatus olemas

Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: E Sept 25, 2006 9:33
Postitas Cyber
lammutustõend mingi peab olema. Et oled keskkonnasäästlikult selle lasknud lammutada kusagil vastavat luba omavas töökojas. Tegelikutl omal hoovil ei tohigi enam vist...

Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: E Sept 25, 2006 9:43
Postitas qdwin
Tohib ka oma hoovis lammutada. Mina viisin Kuusakoskisse kere kust oli ära võetud kõik mida võtta andis. Isegi tagatiivad lõikasin küljest. Kui viia ainult puhas metall sinna, on kilo hind kõrgeim. Päris nii alasti ei pea võtma, et pigimatid ka küljest kraabitud. Mina sain 440 krooni neilt, millest transale kulus 400.

Kuusakoski saadab ise Ark-ile andmed, et masin registrist ja kohustusliku kindlustuse nimekirjast kustutataks. Selleks peavad olema kaasas reg.numbrid ja tehniline pass. Ja muidugi arve number pangas peab ka käepärast olema. Nad sulaga ei toimeta. Registrist kustutamine ei maksa midagi.
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: E Sept 25, 2006 9:58
Postitas roomlane
Huvitav, makstakse pleki eest, kui rauahunnik ei meenuta enam autot - ühtegi ratast pole all. Siiski tuvastatakse see metallihunnik, kui auto ning võetakse arvelt maha....
Kas ma pean mingid kerenumbrid ka külge jätma?
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: E Sept 25, 2006 10:22
Postitas qdwin
Tagumine kerenumber oli alles aga ma ei mäleta kas seda kontrolliti. Helista neile!
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: E Sept 25, 2006 10:36
Postitas roomlane
mul on kerenumber esiklaasi all. Kapoti all olev on koos ühe talaga juba autost eraldatud.
Saab 900 2,3i, 1994, roomlane
Postitatud: L Sept 22, 2007 22:20
Postitas roomlane
See pole enam auto. Jupid, kerenumber ja dokuminedid, manualid on ainult järel. Võib lukku panna.