1. leht 2-st
Õli Tuli!
Postitatud: P Mai 22, 2011 22:05
Postitas Blaind
Keegi oskab öelda mis viga. Õlituli hakkab põlema ,kui keeran või kiirendan hakkab ohukolmnurk põlema ja vilgub õlituli.
Lisasin õli kustus ära aga mõne päeva möödudes sama jama vaatasin ,et kuskilt lekib ka õli loik oli all ,kui mootor kuum.
Peale igat kiirendust tuleb kärsahaisu salongi!
Kas mõni targem oskab kosta midagi ?
Õli Tuli!
Postitatud: P Mai 22, 2011 22:09
Postitas Homersimpson
Lood on kehvasti

Autoga ära sõida enam ühtki meetrit. Paelaotsa ja töökotta. Tuleb alt lahti võtta ja vaadata kas annab midagi päästa veel....
Õli Tuli!
Postitatud: P Mai 22, 2011 22:12
Postitas r.kalda
Keegi oskab öelda mis viga. Õlituli hakkab põlema ,kui keeran või kiirendan hakkab ohukolmnurk põlema ja vilgub õlituli.
Lisasin õli kustus ära aga mõne päeva möödudes sama jama vaatasin ,et kuskilt lekib ka õli loik oli all ,kui mootor kuum.
Peale igat kiirendust tuleb kärsahaisu salongi!
Kas mõni targem oskab kosta midagi ?
Pakun, et õli võtturi sõel umbes ja õlirõhu andur ise lekib.
Õli Tuli!
Postitatud: P Mai 22, 2011 22:13
Postitas Blaind
kuidas ma vean seda mul on automaat ja olen eestist kuskil 300 km kaugusel

. Kas asi tõesti nii hull
Õli Tuli!
Postitatud: P Mai 22, 2011 22:19
Postitas r.kalda
Ei hakka uut teemat tegema aga probleem järgmine, selle õlitulukesega.
Mul jällegi sooja mootori korral tühikäigul õlituli vilgub ja vahest isegi jääb põlema. Jällegi kui pöörded 1000 peale viia, siis kustub. Külmalt sellist asja ei esine. Vahetatud äsja õli, filter, õlirõhu andur ja puhastatud õlivõtturi sõel. Äkki kellegil on veel ideid milles võib viga olla. Autoks siis 2.0 t 141kw
Ette tänades!
Õli Tuli!
Postitatud: P Mai 22, 2011 22:19
Postitas ivomets
muidugi 9-5 puhul see päris tõsine asi aga on ka lihtsam võimalus, et õlirõhuandur peetis ja sealt vahelt tilgub ka õli sumbutaja peale.
Õli Tuli!
Postitatud: P Mai 22, 2011 22:19
Postitas teager
kuidas ma vean seda mul on automaat ja olen eestist kuskil 300 km kaugusel

. Kas asi tõesti nii hull
Siis võtad paar vaati autosse kaasa ja kallad juurde pidevalt, kui sõidad esimesse lähemalolevasse töökotta. Nalja sellega pole.
terv, teager
Õli Tuli!
Postitatud: P Mai 22, 2011 22:23
Postitas r.kalda
Ainuke võimalus, treila või siis kohapeal remonti viia. Kui sõitmist jätkata siis peaksid juba uue mootori peale mõtlema ja turbo peale ka kindlasti.
Õli Tuli!
Postitatud: E Mai 23, 2011 14:39
Postitas r.kalda
Mis ülesanne sellel reduktsiooni klapil on ja kus ta üldse asub?
Kas selle viga võib olla, et tühikäigul õlituli vilgub, põleb?
Et reduktsiooni klapp kinni vms...
Õli Tuli!
Postitatud: E Mai 23, 2011 15:01
Postitas ivomets
Mis ülesanne sellel reduktsiooni klapil on ja kus ta üldse asub?
Kas selle viga võib olla, et tühikäigul õlituli vilgub, põleb?
Et reduktsiooni klapp kinni vms...
klapi ülsanne on ära hoida liigset rõhku.
Õli Tuli!
Postitatud: E Mai 23, 2011 15:12
Postitas Homersimpson
Ja kui mu mälu mind ei peta, siis asuba ta mootori otsakaane sees (all ääres)
Õli Tuli!
Postitatud: E Mai 23, 2011 15:35
Postitas r.kalda
Tänan, vist isegi leidsin aga küsimus ikkagi, kas selle klapiga võib siis seotud olla õlitule vilkumine-põlemine, sooja mootori korral tühikäigul.
Või on siis õlipump peetis?
Õli Tuli!
Postitatud: E Mai 23, 2011 18:44
Postitas Blaind
Kuidas ma saaksin ise kontrollida mis mul viga on äkki keegi valgustaks natuke?
Õli Tuli!
Postitatud: E Mai 23, 2011 18:57
Postitas iisak
Kuidas ma saaksin ise kontrollida mis mul viga on äkki keegi valgustaks natuke?
Alustuseks istu peegli ette, tee suu lahti ja vaata-kui kurk punane ei ole siis ilmselt angiini ei ole:thumb:
Õli Tuli!
Postitatud: E Mai 23, 2011 19:13
Postitas mina
üldiselt teager juba andis ideed ja ega muud ei olegi.ise saad järgi uurida seda,et kust see õli tuleb mis tilgub.
ega keegi ei ole siin selgeltnägijad ja arvamise meetodil pakkuda,et mis viga.alustagi sellest,et tee kindlaks kust õli tilgub.
samas ka sinu tervisliku seisu on raske mõistatada alustuseks võiksid tõesti vaadata ega kurk ei ole punane või kraadidaega palavikku põle:)
Õli Tuli!
Postitatud: T Mai 24, 2011 17:14
Postitas Blaind
vaatasin täna natuke ja tundub ,et õli lekib paremalt poolt
Õli Tuli!
Postitatud: T Mai 24, 2011 17:42
Postitas AAA
vaatasin täna natuke ja tundub ,et õli lekib paremalt poolt
Väga hea, et nii täpselt kirjeldasid, ilmselt varsti vastus käes.
Õli Tuli!
Postitatud: T Mai 24, 2011 18:22
Postitas cabric
Kui tippspetsialistid enam ei aita, tuleb rahvameditsiini poole pöörduda.
Hakkame sellest peale kui õli tilgub paremalt. Kuspool sa siis ise parajasti asud?
Õli Tuli!
Postitatud: K Mai 25, 2011 21:38
Postitas warum
näiteks mina ka ei uskunud et asi hull kui õlituli vilgatas ja talvel ka jäi korra põlema, pääsesin salede vahetusega...kui ei taha veel remonti viia siis varsti pead nii või naa seda tegema, 9-5 mootor on sellekohapealt otsekohane, niisama see tuluke ikka ei vilgu
Õli Tuli!
Postitatud: N Mai 26, 2011 19:48
Postitas Blaind
Olen ise kaugel eestist ja lähen sinna järgmine nädal.
Vaatasin täna auto alla ja nägin järgmist;
kõrval istuja poolt tibutas õli mulle näkku nagu vihma ,kui auto alla ronisin ja mootori käivitasin. Õli pritsis kuskilt rihma juurest mis seal pöörles täpsemalt äkki oskab keegi vastata mis vidinad seal on ?
Õli Tuli!
Postitatud: N Mai 26, 2011 23:23
Postitas iisak
Väntvõlli esimene simmerling lekib.
Õli Tuli!
Postitatud: R Mai 27, 2011 7:35
Postitas Trionic
Kui juba pritsis,siis on arvatavasti mittetoimiva karterituulutuse põhjustet simmeri väljasurumine oma kohalt.Või on õlipumba kaanega midagi juhtunud.
Õli Tuli!
Postitatud: R Mai 27, 2011 7:54
Postitas Blaind
kas sellega eestisse kannatab sõita?
Õli Tuli!
Postitatud: R Mai 27, 2011 9:01
Postitas Thor
Nööriotsas ehk
Õli Tuli!
Postitatud: R Mai 27, 2011 12:14
Postitas Blaind
mul on automaat ,kui õli juurde valan siis ehk tuleb ära või mis