1. leht 1-st
Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: E Mai 30, 2011 22:54
Postitas KorK
Kas need ühikud on seal tablool ikka õiged. Endal just hiljuti suutsin kuidagi kogemata panna selle teise mõõtesüsteemi peale (MPG) ja oli ka seal 30+. Alguses kohutas päris ära aga siis nägin,et ikka selle mpg peale oli läinud.
Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: T Mai 31, 2011 0:17
Postitas KorK
Ise sain korda kella blokis R ja INFO nupuga vaheldumisi mängides.
Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: T Mai 31, 2011 15:24
Postitas olaviv
Kui tühikäigu pöörded lihtsalt kõiguvad siis võib nn. tühikäigu mootor (puhastada) jukerdada või ka õhulekked sisselaskes.
Kui jätab vahele siis kontorllida küünlad ja sädevahe, võib ka DI saabuvat surma kahtlustada.
Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: T Mai 31, 2011 22:56
Postitas KorK
Need sinised voolikud tasuks kindlasti üle kontrollida ja soovitatavalt isegi vahetada silikoonide vastu.
Lisatud failid
Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: T Mai 31, 2011 23:10
Postitas sebastian
1.Siis veel see jäme kummist 90-klaadine "põlv". Kontrolli, kas pole pragusid ja kas on korralikult kinni.
2. Selle "põlve" mootoripoolse kinnituse all (ehk siis throttle body all) on veel üks voolik, mis läheb otsaga tühikäigu klappi. Juhtub vahest, et selle vooliku kinnitus (väike pronksist 15mm läbimõõduga toruke) tuleb throttle body küljest liimist lahti ja lihtsalt ripub seal. Kuuled kohe, kui järsult gaasitrossi tõmbad..
3. Kui oled suitsumees, lüli konditsioneer "ECON" peale, et vent pidevalt ei huugaks, puhu suitsu mootorile ja samas tõmba gaasitrossi. Peaksid nägema, kust lekib...
Väljas tugev tuul, siis see trikk ei õnnestu

Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: T Mai 31, 2011 23:41
Postitas Cyber
No eks suitsu asemel tihti ka näiteks käivitusabi sprayd kasutatakse... see peaks piisavalt muutma pöördeid, kui teda liigsest august sisse imetakse.
Aga jah .. Väljaspool Tallinnat peavad tihti käed õige koha peal olema ja õigeid küsimusi tuleb osata küsida..

Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: K Juun 01, 2011 0:19
Postitas sebastian
1. Suitsutrikki võib proovida, aga kui leke siiski väike, pole sellest erilist abi.
2. Tühikäigu mootorit tasub igal juhul puhastada. Ka siis, kui ta eeldatavasti töötab normaalselt.
3. Nõrk boost vihjab lekkele muuhulgas.
4. Pöörete kukkumine võib olla küll lekke süü. See bensukulu näidu anomaalia ilmselt mitte.
5. Muidugi ei pea töötama

6. Küsi kõige lahjemat, ära kopsu tõmba, ajab köhima

7. See oleks muidugi hea mõte, kui sa ise hakkama ei saa. Aga ühe viperuse pärast ära veel vast pakkima hakka...
Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: K Juun 01, 2011 9:13
Postitas olaviv
Üldiselt saab ka voolikuid vaadates ja liigutades aru, kas lekib või mitte. Need jämedamad vollad, mis BPC klappi lähevad, on juba silikoonid ega tohiks vanast peast lekkida. Kõige suurema tõenäosusega annavad alla just need peenikesed 4 mm voolikud. Muidugi peavad kinni ja lekkevabad olema ka kõik muud voolikud, mis kapoti all on.
Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: N Juun 02, 2011 20:03
Postitas farmacoma
Kas sa tühikäigu mootorit oled puhastanud? Selle jutu järgi (tuled põlema ja rool raske) ei kukkund sul mitte pöörded 500 peale vaid nulli ehk mootor suri välja. Mul on kahtlus, et tühikäigumootor uimab sul. Proovi sidurit aeglasemalt vajutada, äkki siis ta jõuab reageerida ja ei sure välja.
Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: N Juun 02, 2011 20:51
Postitas KorK
Tegin ka just selle IAC klapi puhastuse ja seal läheb vaja ainult kruvikeerajat, et klambrid lahti keerata. Leotasin mootoripesu vahendis, mis tegi ta täitsa puhtaks, sealt selveri juurest automaailmast sain.
Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: N Juun 02, 2011 21:25
Postitas KorK
Mina jätsin pistiku otsa välja, ei hakanud riskima.
Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: N Juun 02, 2011 21:37
Postitas KorK
Loputasin veega üle ja lasin natuke õli/lubrikanti ka sisse. Tagasi pannes kõigepealt tasuks kinnitada see alumine voolik selle mootori/klapi külge ja siis alles õige koha peale panna tagasi klapp.
Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: N Juun 02, 2011 21:39
Postitas TFK
Niipalju infoks veel et kui puhastatud saad võta aku juhe ka maha nii 5 min.
Esmasel käivitamisel ära ära ehmata kuna pöörded ikka kõiguvad kuna soft adapteerub.
Puhastamisest niipalju et pese seda niikaua kuni vedelik pole enam must,ise kasutasin ka väikest
hambaharja,samuti küüri ka lõdvikud seest puhtaks kuna ka seal sodi omajagu.
Kuivatadapole vaja sest kuivab see asi sul ise kätevahel ära kuna
tegemist ju lahustiga.
Edu

Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: R Juun 03, 2011 0:17
Postitas CrasherFox
Siit saad vast kah juhendeid
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3079#pid32281.
Teemaks küll termostaadi vahetamine, kuid mitmedki sammud kattuvad. Ja kui termostaati juba ammu vahetatud pole, siis tasub ehk korraga ka see ette võtta

Siduriga pöörded kukuvad järsult ja keskmine kütusekulu 1,5l/100-le
Postitatud: R Juun 03, 2011 19:54
Postitas Trionic
Tõmbasid lahti/katki temp. anduri juhtme. Andur asub siis sealsamas jah.vedeliku voolikute all plokikaane küljes(käigukasti vastas).
Parem tule ja tee mu tööarvuti selliseks,et iga adobe aut. toimiva uuenduse puhul juutuubi maha ei lastaks.Sittagi ei näe(sry).