1. leht 1-st
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: K Sept 21, 2005 22:58
Postitas Chipy
et täna nagu tulesid reguleerides kuulsin ma mingit häält mida ma ei ole ennem kuulnud - siuke just nagu laagrist oleks õli väljas ja siuke sahin või mühin oli... Samas on mul sumpsil sukk vahetamata ja seetõttu on stereo "kõvemini mängima" hakanud ja kapoti alla pole ka tükk aega asja olud et ei teagi kaua see hääl sealt on kostnud ei oska öelda. Hääl tuli siis sealt poolt kul jookseb ka rihm.
Kas mul nüüd suur mure kohe või kannatab sellega ikka mingi aeg veel sõita (eeldusel, et turbot punasele tsoonile ei aja)?

kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: K Sept 21, 2005 23:06
Postitas Trionic
ketid purunevad tavaliselt,nagu hammasrihmgi käivitamisel
mis Sa ikka jahud,kuulame koos ja vaatame,kes kellele õlut välja teeb
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: K Sept 21, 2005 23:13
Postitas Chipy
no vaatame siis homme, ma püüan sulle helistada päeval ja siis lepiks mingi aja kokku, aga kui enne aega ei leia siis 1.10 saab metsas ka kuulda, mis häält sealt kostab. õlu väljategemisel pole siiani mul probleeme olnud

kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: K Sept 21, 2005 23:17
Postitas Trionic
1.10 istud Cyberi kõrvalistmel juba äkki:o vura homme läbi,et pärast kahetsema ei peaks,et venitasid.kurdame siis teineteisele oma saabide kurba saatust
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: K Sept 21, 2005 23:22
Postitas qdwin
Algselt postitas: Trionic
...kurdame siis teineteisele oma saabide kurba saatust
Soooh herr Trionic!? Juba teise reduktsiooniklapi oled saanud viimastel päevadel käima, mis siis nüüd jälle juhtus?
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: K Sept 21, 2005 23:30
Postitas Trionic
See teine sai asendatud sellega,millelt matti võtsime koos,aga tulemus on poolik(ps.kolvi pesa pidavat olema väga kõva kihiga kaetud).Tuli andis märku jälle.Homme 7.00 panen kellad külge ja sõidan,siis paistab,kas pump,klapp,või andur:mad:
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: K Sept 21, 2005 23:35
Postitas qdwin
Fu...
Ma pean nädalavahetusel 600 km maha sõitma...
Kolvi pesa oli väga kõva materjaliga kaetud küll aga kolb hakkas ju peale suht jämeda liivapaberiga vägistamist ometi liikuma!!! Ja praeguseni kaob õlituli enne mootori käivitumist ära.
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: K Sept 21, 2005 23:40
Postitas Trionic
mu kolb oli totaalselt tumepruun,samuti pesa.Seesama vaiguteema ikka,nagu mainisin ja seda võtab liivapaber hästi,samas suureneb tolerants pindade vahel,tuleks mõõta väärtusi ja meetmeid vajadusel edasise halva ära hoidmiseks kasutusele võtta.

:(
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: K Sept 21, 2005 23:42
Postitas ivomets
kle trionic .
kas ngl käigukasti õli ka kuskilt väljalasta ja sisselasta saab?
ja mis sinna käib?
edit: tänks. yhel 9k sel punni polnudki. seepärast kysin.
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: K Sept 21, 2005 23:45
Postitas Trionic
mineraal mootoriõli 10w30-40. mõlema operatsiooni jaoks on punnid olemas
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: K Sept 21, 2005 23:58
Postitas qdwin
Algselt postitas: Trionic
mu kolb oli totaalselt tumepruun,samuti pesa.Seesama vaiguteema ikka,nagu mainisin ja seda võtab liivapaber hästi,samas suureneb tolerants pindade vahel,tuleks mõõta väärtusi ja meetmeid vajadusel edasise halva ära hoidmiseks kasutusele võtta.

:(
Külgpinnad on ju ainult suunavad, põhitöö peaks jääma kolvipõhja kanda. Seda me oluliselt ei puutunud (ehk).
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: N Sept 22, 2005 6:45
Postitas Trionic
Peab lahtise kaane peal selgeks tegema,mis kanalis midagi toimub.
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: N Sept 22, 2005 8:30
Postitas iisak
Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.Kurat,ma ei saa aru,millega me Vanajumala ära oleme pahandanud,et kordamööda mõlemad-VT ja G-"infarkte ja insulte"saavad?
Kuna 2 päeva sai sõidetud olematu õlirõhuga(tegelikult ei tea kui kaua),siis on häving eeldatavasti pöördumatu.... Põhjus arvatavasti õlipumbas-see pole veel lahti käinud:fight:
Aga noh,päev-paar hirmu,mootor maha,pulkadeks ja äkki sõidab jälle.Meil see töö suht käpas juba:drink:
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: N Sept 22, 2005 9:20
Postitas ivomets
ngl polegi õlirõhu tuld!
ja kui pole, siis ei saa ka uskuda või mitteuskuda!
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: N Sept 22, 2005 9:32
Postitas mddr
Algselt postitas: ivomets
ngl polegi õlirõhu tuld!
ja kui pole, siis ei saa ka uskuda või mitteuskuda!
Tohhoo??
Õlitaseme jaoks pole ühtegi märgutuld, aga rõhu jaoks on ju
traditsiooniline punane kannukese pilt. Iseasi, kas teda uskuda või mitte
Kaugelt teemast väljas oleme muidugi juba...
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: N Sept 22, 2005 9:32
Postitas Ryhkija
classicul on küll, aga kas see hoiatus mitteuskumise kohta pidi tähendama, et tuluke õigel ajal ei süttinud või kuidas see neil 9000-l õieti käib??
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: N Sept 22, 2005 10:42
Postitas Cyber
Algselt postitas: iisak
Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.
Aeg on siis ikkagi lisainstrumendid paigaldada, õlirõhu manokas ja korralik boosti seier jms.
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: N Sept 22, 2005 11:46
Postitas Chipy
algsele teemale jälle tagasi pöördudes... asi on suhteliselt ebalahe - rihmaratas ja kett ei tee sugugi sellist häält nagu ta oleks korras

kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: N Sept 22, 2005 12:09
Postitas andres
Algselt postitas: iisak
Mehed,ärge uskuge õlirõhu tuld!:head:
VT on jälle õhtal omadega-seekord jäi saldoks 7000 mitte eriti tagasihoidlikku kilomeetrit.Kurat,ma ei saa aru,millega me Vanajumala ära oleme pahandanud,et kordamööda mõlemad-VT ja G-"infarkte ja insulte"saavad?
Kuna 2 päeva sai sõidetud olematu õlirõhuga(tegelikult ei tea kui kaua),siis on häving eeldatavasti pöördumatu.... Põhjus arvatavasti õlipumbas-see pole veel lahti käinud:fight:
Aga noh,päev-paar hirmu,mootor maha,pulkadeks ja äkki sõidab jälle.Meil see töö suht käpas juba:drink:
Kas otsime siis mitut plokki? Minu oma ootab Euroopas.
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: N Sept 22, 2005 16:50
Postitas Trionic
to Andres:esialgu käib mootor suurepäraselt,aga nüüd,kus tean,et rõhk on liiga madal,ei tahaks enam käivitada,vaid selgeks teha,mis õlipumbas/-võtturis toimub.
to Cyber:täpselt nii,järgmine ost on kelladeplokk-õlirõhk+temp. turbo manokas,
segukell.
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: N Sept 22, 2005 17:37
Postitas ivomets
nii...
käisin ja proovisin leida armatuurilt õlikannu kuju--- ja ma tõesti leidsin!! aga ta pole kunagi põlenud ja seepärast arvasin, et polegi olemas!;)
pole tuld- pole õli-pole probleemi!:thumb:
nyyd kysimus- kus andur asub?
kas väljalaskekollektori all käigukasti pool?
mingi imeliku systeemiga kuuskandiga kõrvalt lahtikäiv??
kuidas selle mootoriketiga lood on?
Postitatud: N Sept 22, 2005 20:48
Postitas Chipy
nii taas teemasse

Homme selgub siis kas jään mingiks ajaks jalameheks või on asjad pisut paremad (saan näiteks trolliga koju sõita troostist;) )