Paar päeva tagasi vaatasin ise seda 9-3 netist.
Ok, kui tal on (võibolla) 200kw, siis see on saavutatud mingi suurema turboga( milles kahtlen, sest infot pole) Kui tava 9-3 föön(garret) seal otsas, siis üle 190kw on ulme.
2,0 ja stage 3 ei ole vastupidav komplekt, kui sihtotstarbeliselt kasutada

Siduri olukord oleneb selle vanusest. Vabalt võib stage 3ga läbi libisema hakata. Samas softi saab alati Eestis odavalt downgade-da.
Käigukast kannatab väände all ja sünkronisaatorid samuti.
Kui sidur vastu peab, siis veovõllid võivad puruneda jne...
kondi vea kohta pead uurima.
Mootori kulumist, väsimist kuuled ehk kettide häälest ja summutist väljuvast... eeldades, et Maptuni poisid on segu õige saanud

tõh-ile: mootor on 204 tõesti, aga see R seal otsas ei ole muud kui 147kw, ehk soft ja viggeni kuuler. See kuuler aga pole oluliselt parem kui standard, nendel rõhkudel. Kere tundub tõesti mudeliuuendus MY2000 oma.
Oleks seal otsas Mitsubishi vurr, oleks see auto kuum kaup:head:
Igal juhul lase üle vaadata
Kui on tõsine huvi, siis saab ju Tallinnasse ka sõidetud. Äkki on auto seda väärt