1. leht 1-st

Huvitav 9-3

Postitatud: P Juun 05, 2011 13:58
Postitas martil
Ostukuulutustest on jäänud silma selline Saab: http://www.auto24.ee/used/741730

Kas foorumlastest on keegi masinat näinud ja/või oskab seda kommenteerida ?

Huvitav 9-3

Postitatud: P Juun 05, 2011 15:54
Postitas tõh
Näinud ei ole, aga 9-3-fiilina teeb selle auto mu jaoks huvitavaks asjaolu, et tal on MY01 (mudeliaasta 2001) välimus (värvitud peeglid ja spoilaring), aga algsete kw-de järgi peaks tal olema veel B204R mootor (vanem ja lollikindlam), mida MY01-le enam ei pandud. Oleks nahksisu ka, oleks päris tore kompott. :)

Huvitav 9-3

Postitatud: E Juun 06, 2011 11:09
Postitas martil
Täpsustaksin siis natuke oma küsimusi:

Kas 2,0 mootor ja stage 3 on vastpidav komplekt? Millega peaks arvestama?
Kas mootori puhul on midagi konkreetset mis vihjab kulumisele või väsimisele?

Kuidas võiks sellele vastu pidada sidur, käigukast ja jõuülekanne?

Kuidas teha järeldusi milles seisneb auto konditsioneeri viga? On midagi mida kohe kontrollida võiks? Kas on mõni tüüpviga kondil?

Kas on midagi konkreetset mida veel selle auto puhul kontrollida?

Tänud ette!

Huvitav 9-3

Postitatud: E Juun 06, 2011 11:44
Postitas anthillse
Helista Iisakule ja lase auto ennem ostu ülevaadata.
Temalt saad vastused oma küsimustele.:cool:

Huvitav 9-3

Postitatud: E Juun 06, 2011 11:57
Postitas martil
Siin võib probleemiks olla auto asukoht - Viljandi. Oskab keegi seal kandis abistada?

Huvitav 9-3

Postitatud: E Juun 06, 2011 15:37
Postitas kasparius
Paar päeva tagasi vaatasin ise seda 9-3 netist.
Ok, kui tal on (võibolla) 200kw, siis see on saavutatud mingi suurema turboga( milles kahtlen, sest infot pole) Kui tava 9-3 föön(garret) seal otsas, siis üle 190kw on ulme.
2,0 ja stage 3 ei ole vastupidav komplekt, kui sihtotstarbeliselt kasutada :)
Siduri olukord oleneb selle vanusest. Vabalt võib stage 3ga läbi libisema hakata. Samas softi saab alati Eestis odavalt downgade-da.
Käigukast kannatab väände all ja sünkronisaatorid samuti.
Kui sidur vastu peab, siis veovõllid võivad puruneda jne...
kondi vea kohta pead uurima.
Mootori kulumist, väsimist kuuled ehk kettide häälest ja summutist väljuvast... eeldades, et Maptuni poisid on segu õige saanud :)
tõh-ile: mootor on 204 tõesti, aga see R seal otsas ei ole muud kui 147kw, ehk soft ja viggeni kuuler. See kuuler aga pole oluliselt parem kui standard, nendel rõhkudel. Kere tundub tõesti mudeliuuendus MY2000 oma.
Oleks seal otsas Mitsubishi vurr, oleks see auto kuum kaup:head:
Igal juhul lase üle vaadata
Kui on tõsine huvi, siis saab ju Tallinnasse ka sõidetud. Äkki on auto seda väärt

Huvitav 9-3

Postitatud: E Juun 06, 2011 18:16
Postitas tõh
tõh-ile: mootor on 204 tõesti, aga see R seal otsas ei ole muud kui 147kw, ehk soft ja viggeni kuuler. See kuuler aga pole oluliselt parem kui standard, nendel rõhkudel. Kere tundub tõesti mudeliuuendus MY2000 oma.
Pidasin silmas just seda, et B204 on vastupidavam kui B205.
Lisaboonuseks T25 turbo (B204L & B204R), mis targemate sõnul samuti asisem kui 9-3del levinud T17.

B204 kombineerituna B205 välimusega on eriline kombo. Väike nüanss, aga fänni jaoks huvitav. :)
Siiski usun, et tehasest väljudes sel autol seda spoilaringi küljes ei olnud*

[size=-1]*minu teada tuli see non-Aerodele alates MY01 ja B205 mootoritega, sealjuures MY00-l olid lihtsalt värvitud peeglid, aga spoilaringi mitte.[/size]

Huvitav 9-3

Postitatud: E Juun 13, 2011 10:08
Postitas martil
See auto kaunistab nüüd minu hoovi. :drink:

Tänud Audacer-ile ostuabi eest ja kindlasti pöördun teie poole veel.

Natuke autost ka nendel teemadel, mis siin juba jutuks olid:
- Modifikatsioonideks on soft, 3" väljalase ja paneel-sportfilter.
- Turbiin on Garret.
- Soft on "nimetu" ja seadistatud nii, et huvitavaks läheb ca 3500 pöörde juures alles. Varem hoiab rõhu madalal ja toimib säästukana :cool:
- Käigukast on hirmus pikkade käikudega (Aero?). Linnas üle 3. sisse ei saa.

Edasi tuleb väike puksivahetus ja siis palju sõitu :thumb:

Huvitav 9-3

Postitatud: E Juun 13, 2011 11:41
Postitas TGB
Palju õnne!
Tee siis rubriiki "Lugejate autod" teema kah auto kohta!
Oleks teistel huvitav lugeda ja sul omal hiljem hea meenutada :)