1. leht 1-st
Teemaks veojõukontroll
Postitatud: R Sept 23, 2005 14:00
Postitas ristosaab
Sellest on küll siin räägitud,aga selget sotti pole ma saand! Leidsin omale meeldiva isendi,aga tollel on see peal.Kas ma saan omale nuhtluse kaela või on ta üldiselt ebameeldiv lisa ja peaks suure kaarega sellisest eemale hoidma? On küll öeldud,et parem mitte,aga auto meeldib! Soovitage palun,mis siis ikkagi teha! Ja veel,et olen suht raskejalaga sõitja-kas see paneb mingid piirangud sellisele sõidule? Ette tänades!:red:
Teemaks veojõukontroll
Postitatud: R Sept 23, 2005 14:03
Postitas suur
Algselt postitas: ristosaab
Sellest on küll siin räägitud,aga selget sotti pole ma saand! Leidsin omale meeldiva isendi,aga tollel on see peal.Kas ma saan omale nuhtluse kaela või on ta üldiselt ebameeldiv lisa ja peaks suure kaarega sellisest eemale hoidma? On küll öeldud,et parem mitte,aga auto meeldib! Soovitage palun,mis siis ikkagi teha! Ja veel,et olen suht raskejalaga sõitja-kas see paneb mingid piirangud sellisele sõidule? Ette tänades!:red:
Ega ma päris täpselt seda asja nüüd ei tea, aga olen aru saanud, et väljalülitatava versiooniga TCS pidi mõistlik olema. Vanematel versioonidel puudub välja lülitamise võimalus.
Teemaks veojõukontroll
Postitatud: R Sept 23, 2005 15:29
Postitas teager
Kas selle jutu lugesid läbi?
Quasimotors seletab minu arvates üsna ilusti
terv, teager
Teemaks veojõukontroll
Postitatud: R Sept 23, 2005 20:53
Postitas ristosaab
Tänud, Teager!
Parem siis hoian ikkagi eemale.
Teemaks veojõukontroll
Postitatud: R Sept 23, 2005 21:54
Postitas Trionic
Isegi korralikult toimivana häirib mitte väljalülitatav TCS juhi vajadusi oluliselt,ei soovitaks selliseid isendeid,kus ETS peal on:love:
Teemaks veojõukontroll
Postitatud: P Sept 25, 2005 18:27
Postitas Veiko
no maitea. minu omal on peal. ja ei häiri sõitu, sest ta töötab väga sujuvalt ja mõistlikult (igatahes sujuvamalt kui 2004. a Vectra GTS-il).
Nagu ma olen varem öelnud, jäärada sellega sõita ei saa, aga pärast 30000 km läbimist minul pole probleeme tekkinud (autoö 276000 ees).
Ja limp-home mode´i (mida quasimotors väidab)ei ole ta kunagi läinud, kuigi madala piduriõli taseme tõttu lülitusid nii ABS kui TCS välja. Minu auto suurim probleem ongi õlilekked kõikvõimalikest kohtadest (ju siis on kõik tihendid järsku ära väsinud).
Lisaks on Quasimotorsil vale info TCS-iga autode kohta.
"Here's how TCS was available, to the best of my knowledge: Optional in 92 & 93
Standard on all 93 Aeros
Optional in 94 & 95 (and equipped with an off/on switch)
Discontinued in 96."
Minu auto on passi järgi 1991 ja kerenumbri järgi 1990. Ja on very much TCS equipped!
Teemaks veojõukontroll
Postitatud: P Sept 25, 2005 18:35
Postitas vaade
Natuke OT: Mul on väljalülitatav, aga uli alles soetatud ja polnud kogenud. Jäin rannas mingi liivanatukeses kinni ja mingi kamp tuli lükkama ja lükkasi mitmekesi täie jõuga ja mina imestasin mis nii väikses liivas nii kinni on. Pärast kui välja sain ja kamp oli läinud tuli meelde et veoj. ktr.ll oli peal, aga uuesti ilma proovima ei hakanud.
Teemaks veojõukontroll
Postitatud: E Sept 26, 2005 12:40
Postitas Nastix
Lisaksin teemale juurde küsimuse: Kui palju veojõukontroll talvel sõitmist segab ? Kas lumme kinni jäädes välja õnnestub nõksutada või mitte ?
to vl: mul sama aastaarvuga ja kah väljalülitamisvõimaluseta TCS peal
