1. leht 1-st

õhulugeja

Postitatud: R Sept 23, 2005 14:52
Postitas enemy
Rumal küsimus vist aga ise ei ole varem kokkupuutunud, mis saab siis kui õhulugeja tagant ära ühendada

õhulugeja

Postitatud: R Sept 23, 2005 20:10
Postitas iisak
ecu läheb avariireshiimi,andureid enam ei arvestata,vaid võetakse keskmised näidud ecu mälust.oluliselt suureneb kütusekulu ning halveneb
"perfomance".uuematel mootorijuhtimissüsteemidel on "limp home" seisund,milles olles mootori pöörded piiratakse 3000rpm-ni,ehk siis tehakse kulgemine võimalikult ebamugavaks.

õhulugeja

Postitatud: R Sept 23, 2005 22:47
Postitas tiib
kütuse kulu suureneb ja kui tegu automaatkastiga, siis kanantab ka käiguvahetus (hoiab kaua tuure üleval)

õhulugeja

Postitatud: L Sept 24, 2005 7:17
Postitas Trionic
Ainsad andurid,mida alati arvestatakse "limp home" puhul on süütega seotud-
väntvõlli ja nukkvõlli(de)andurid.Kuna Saab kasutab ainult esimest(trionicu puhul),siis selle katkemine seiskab igal juhul mootori.
Motronic,Simtec,Multec,Fenix,BMW MS jne. kasutavad nii nuka,kui vända-andureid.Kui neil üks anduritest kustub,suudetakse teise abil süsteem
avariisse viia ja on mingigi võimalus troosti õuele vurada:headbang::head: