1. leht 1-st

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: P Juun 19, 2011 13:22
Postitas SAAB GARAGE
Kuulutus, sai nagu lukku pandud ja juba ammu????

Müügiks 900 136kw, 95a. man

Hind: 1400.- kuni 21.6.11 1200.-

Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

Tel 53994004
Tartus
Auto vajab mõningaid kere/värvitöid!(Piltidelt näha)

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: P Juun 19, 2011 19:36
Postitas Peedo
Räägiks ausalt ka selle auto vead ära, et inimesed ei peaks oma aega raiskama....Väga kole ketikolin, tagumine kõrvalistuja tiivakaar täiesti õhtul omadega, kõrvalistuja uksepakkul hakkab rooste punnitama, tagumine kõrvalistuja uksenurk oli kah roostes kui mälu ei peta, stanged tahavd kindlasti uut värvi, kui süveneeks kuskil kanali kohal autosse veel, leiaks kindlasti veel...ei kirjuta seda paha pärast, lihtsalt aus jutt, ning hoiab inimeste aega kokku, kes arvad pildilt et heas korras kõik...

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: E Juun 20, 2011 15:11
Postitas que
OT
Peedo läks vist uut autot ostma :D
Müügi kuulutuses oli minu mäletamist mööda aasta '95,
16 aastaga võib autoga juhtuda nii mõndagi ja hind ei ole ka teab mis,
aga see selleks.

Ma ei tea sellest autost ega müüjast midagi..

aga selline "leiaks kindlasti veel" ei ole ma arvan väga asja kohane ;)

Iga inimene käib, vaatab ja otsustab mida ta ostab jne, ei pea sellist soppa pritsima.

Terv
que

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: E Juun 20, 2011 21:21
Postitas Lepp
OT
Peedo läks vist uut autot ostma :D
Müügi kuulutuses oli minu mäletamist mööda aasta '95,
16 aastaga võib autoga juhtuda nii mõndagi ja hind ei ole ka teab mis,
aga see selleks.

Ma ei tea sellest autost ega müüjast midagi..

aga selline "leiaks kindlasti veel" ei ole ma arvan väga asja kohane ;)

Iga inimene käib, vaatab ja otsustab mida ta ostab jne, ei pea sellist soppa pritsima.

Terv
que

No anna andeks, kodanik que, aga see, et müüdaval autol on jube ketikolin, on minu arvates väga hea tähelepanek. Sel lihtsal põhjusel, et see lisab antud autole ca 50% kaasnevaid kulusid tema praegusest hinnast. Ja ka kere kohta info on igati mõistlik müüjal endal välja tuua. Kesteab, ehk teinegi 50% auto värvimisega kaasnevat kulu. Lõpuks saab kokku hulka suurem summa sõidukorras auto soetamiseks.
Mina pooldan seda, et autol vead müüja poolt välja tuuakse.

Olgem ausad, otsekohesed!

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 6:47
Postitas Peedo
Mina olen ka selles suhtes selle poolt et müüja igati aus oleks, iga asja suhtes, jah oli plaan see endale osta...käisin oma silmaga ka vaatamas, saab garage, kui midagi öelda ytle siin, PSis pole vaja ähvardada....Tean et ketikolin on sees, kuna ise ütlesid mulle seda, ning see oli imehästi kuulda kui minema sõitsid...imelik et sa roostet tagasi ajama ei hakanud? Kas sa tahad väita et ei ole ketikolinat, sinu enda sõnad olid need mulle, et mootoris ketikolin....ja kuulsin imehästi ka oma kõrvaga! Ma ei pillu sopa, olen n2inud kuulnud, ei ole neid vigu näinud, veel leidmise all mõtlesin, et ei teinud autoga proovisõitu, ning ei süveneenud veel sügavamalt, need vead lõid mulle ilusti pildi et selle auto hind mitmekordistub....

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 8:00
Postitas SAAB GARAGE
Mina olen ka selles suhtes selle poolt et müüja igati aus oleks, iga asja suhtes, jah oli plaan see endale osta...käisin oma silmaga ka vaatamas, saab garage, kui midagi öelda ytle siin, PSis pole vaja ähvardada....Tean et ketikolin on sees, kuna ise ütlesid mulle seda, ning see oli imehästi kuulda kui minema sõitsid...imelik et sa roostet tagasi ajama ei hakanud? Kas sa tahad väita et ei ole ketikolinat, sinu enda sõnad olid need mulle, et mootoris ketikolin....ja kuulsin imehästi ka oma kõrvaga! Ma ei pillu sopa, olen n2inud kuulnud, ei ole neid vigu näinud, veel leidmise all mõtlesin, et ei teinud autoga proovisõitu, ning ei süveneenud veel sügavamalt, need vead lõid mulle ilusti pildi et selle auto hind mitmekordistub....
Sellises vanuses auto on s*tt või?

Teate, kui vaadata kogu seda suures osas mõttetut möla, siis lisan ainult ühe kommentaari- peale seda see teema on sisutühi:
Klient saab olla kuningas siis ja ainult siis, kui ta kuningana käitub.
Ps. tilinat tegi rullikulaager.

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 9:07
Postitas IQ*
Müügiks 900 136kw, 95a. man

(Tilkuritel ja muidu kõvatajatel paluks mitte tülitada!)

Või siis selline tekst foorumi müügikuulutuses!? Austusest foorumikülastajate vastu? Mul oli miskipärast eelarvamus, et SAABimees lendab veidi kõrgemalt. Edu müümisel!

PS SAABi kodumaal lisatakse kuulutusele: Endast seriösa spekulanter (u Tõsistele ostuhuvistele), kui tahetakse niisama jutupuhujaid vältida.

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 9:45
Postitas AndresV
OT: seda on tore teada, et svenssonid ostuhuvilisi spekulantideks nimetavad :D.

16 a vanad autod võivad sisult ja välimuselt vääga erinevad olla. Mu oma '95 NG on näiteks hoopis hullemini roostes - 12 Eesti talve pole naljaasi.:nono:.

Kas 2DIN muusikamängija käis ainult vurriga autodega kaasas? Minu vabalthingaval on 1DIN ja sahtel.

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 17:05
Postitas Peedo
Ei ole öelnud, et auto on sitt! Lihtsalt autot võiks reklaamida, nii nagu see on, mitte jätta vigu mainimata, kahtlen et lakka-lakka tegi laager, kui tegigi, siis minu viga iga inimese kõrv pole mõõteriist, kuid ketikolina hääle moodi oli ta ikka väga... Oleks auto olnud nii nagu pildil, ning muid jutte poleks juurde tulnud, oleks isegi 2k sulas 2ra võtnud kohe...kuid kuna sinna nn. väikestesse keretöödesse, kui korralikult teha lasta läheb 600-800 eurot, ning kolina hääl sinna juurde, tiiva kaar, värvid, pahtlid, eeltöö jne me teame k6ik kuidas see hind kokku tuleb...Oli vaja autot, millega saan kohe ilma igapäev m6tlemata mis h22l see mootoris on, ning keret66de tegemist s6ita...Sisu oli sul heas korras see mulle meeldis, oleks kerel sama innuga rooster t6rjunud, oleks briljant!

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 17:11
Postitas saabSS
.Sisu oli sul heas korras see mulle meeldis, oleks kerel sama innuga rooster t6rjunud, oleks briljant!
Ja arvad, et briljantse masina eest on hind sama? Vastavalt seisule vastav hind. Kui vaja roostet tõrjuda/värvida/ketti vahetada, võtad sealt hinnast 1200 kõik otsapidi maha? Hea äriidee, müüd auto, aga maksa peale?

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 17:27
Postitas Peedo
.Sisu oli sul heas korras see mulle meeldis, oleks kerel sama innuga rooster t6rjunud, oleks briljant!
Ja arvad, et briljantse masina eest on hind sama? Vastavalt seisule vastav hind. Kui vaja roostet tõrjuda/värvida/ketti vahetada, võtad sealt hinnast 1200 kõik otsapidi maha? Hea äriidee, müüd auto, aga maksa peale?


Kas sa mu terve teksti üldse lugesid läbi? Ütlesin et kui poleks olnud vigu, ning hind oleks 2000 või isegi veidi rohkem olnud oleks selle raha kohe käest kätte maksud, vigade nimekiri, ning nende likvideerimiseks minev ajakulu ületab selle auto turuväärtuse kõvasti, isegi kui ta oleks absoluutne briljant kas sa ei arva? Hetkehind 1400 sinna keretööd värvimine ja keredetailid ajab hinna juba 2000 juurde vähemalt, kontrollimata mootori hääl(keti puhul) lükaks hinnale veel minimaalselt 4-500 ütle nüüd kas sa vaataks juba selle raha eest uuemaid?

Ps kui mälu ei peta oli esistange peale värvikahjustuse ka struktuuse kannatuse saanud, või oli tagumine, krt enam ei meenu...

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 17:30
Postitas iisak
Kõigil on võimalus minna poodi ja osta omale TUTTUUS auto.
Siis ei tohiks ka olla mingit nurinat igasuguste ketihäälte ja roostetäppide üle :wise:

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 19:32
Postitas Eleri
Aga kõigil võiks olla ka võimalus vältida varjatud vigu, mis sai siin teatavaks tänu Peedole.
vana auto on vana auto, kuid selle korras pähe müümine ei ole ka õigustatud.

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 19:40
Postitas veldur
Kõigil on võimalus minna poodi ja osta omale TUTTUUS auto.
Siis ei tohiks ka olla mingit nurinat igasuguste ketihäälte ja roostetäppide üle :wise:
Kõik kes hakkavad lähiajal mõnda vanemat autot müüma peaks seda postitust tsiteerima!

Lihtsalt müügiteemas võiks elementaarsed vead kirjas olla.
(see tekst vist tekkis sinna hiljem)

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 19:59
Postitas iisak
Aga kas müügikuulutus väitis,et tegu on ideaalses/väga heas korras sõidukiga?
Ei ole absoluutselt seotud auto ega müüjaga aga natuke hakkavad ärritama ostjad, kes lähevad "poolteisetonnist" sõidukit ostma ja siis imestavad, et "siin on rooste ja siin on kolin ja siit on katki".
Muidugi on väga hea,et Peedo need vead välja tõi aga no ausalt-näidake mulle sama raha eest siis ilma nende puudusteta TurboNG-d:eureka:

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 20:19
Postitas saps
Minu arust see päris ok hinnaga kui viitsimist ja oskust natuke on, siis saab sellega nii mõnegi aasta sõita - mitte juppideks tõmmata, mille näol usun on selle auto väärtus tunduvalt suurem. Ja isegi kui see auto osta ja aasta/kaks sõidaks/ilma autosse investeerimata/ oled omadega juba nullis (kuna iga liiklusvahend vajab hooldust ning 1200€ oleks ju suht normaalne 2 a hooldusteks) ja kui ei ole enam liikluskõlbulik, siis saad veel kasutuskõlbulikud jupid maha müüa + üle jäänud pudinad vanametalli viia(hoia loodust) = saad suisa kasumit.:eureka:

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Juun 21, 2011 22:09
Postitas Peedo
iisak- jah saan aru et roostetäppe leidub igal vanemal autol, oleks olnud täpinud , siis poleks need mind nagu nii eemal lükkanud, tagumisest tiiva äärest võisid ilma vaeva nägemata näpud läbi lükata, auk mis oli ilmest juba tekkinuid oli musta silikooniga lapitud....kuskil polnud kirjas et ideaalses korras, või heas korras, kuid kui pilte vaadata, siis peale stangede värvi koorumise pole nagu midagi. Kuid see on selle tõttu et hädine külg on nagu imeväel pildile saamata jäänud, kus tõsiseid vigu pole autol seal mitme nurga alt pildid isegi sisust....ukseäärne rooste samuti ,ning ka uksepakk kõik kunde pool. See nagu on põhimõtte asi, kuid noh igal ühel oma arvamus aususest....Ei oodanud et vigu pole, kuid suured vead oleks viisakas välja tuua või mis, oleks mina säästnud oma aega, müüja oma, ning poleks olnud mind vaha erasõnumi teel kohe ümbernurga ähvardada, ning solvata kui oma ausa postituse tegin.

saps-jah kere peaks mõned aastad ka ilma remondita, kuid mootori kolin oli see mis muutis kõik polnud see hind nii hea et osta auto, millel mootoris võib olla mingi tilu-lilu viga, või hoopis kett, see t2hendaks suurt remondiarvet, ning ka parajat närvi ja ajakulu.

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: N Juun 23, 2011 15:47
Postitas saps
No aga hea mootori ja korraliku välimusega 900NG 2.0 t saad kuskil 2600-3300 € samas kui osta see auto ja sama palju siia alla panna, siis vähemalt tead mis ja millal autol tehtud on ja usun et siis peab ta ikka päris pikalt vastu kah, kui natukenigi hooldada...

M: SAAB 900 2.0 136KW 95a. (LUKKU!)

Postitatud: T Aug 30, 2011 1:10
Postitas Sops
Käisin ka ühte tonnist vaatamas mis osutus mõtetuks.Auto oli roostes mis kole.Oleksin teadnud poleks läinudki kilomeetrite taha seda jubedust nägema.Pildid kuulutuses olid aga kobedad:)