1. leht 1-st

LPT-Aero

Postitatud: T Juun 21, 2011 20:09
Postitas egoist
Tere
Kuna ees ootab mootori vahetus siis tekkis kysimus kas olemasoleva 2,0 asendamine aero mootoriga on tehtav-mõtekas? Mis peale mootori-turbo veel vaja?

LPT-Aero

Postitatud: T Juun 21, 2011 20:13
Postitas Trionic
Mootorid on ju kõigil versioonidel samad.Vahe ainult softis/turbos.

LPT-Aero

Postitatud: T Juun 21, 2011 20:37
Postitas sebastian
Peale mootori on vaja veel BPC klappi ja 3 voolikut sellele. FPT masina turbo (T25) annaks küll Aero "mõõdu" välja jõudluse poolest ja kindlasti rohkemgi. Mitsubishi turbo (mis algselt ka Aerol) on muidugi kestvam ja võimsam.
Loomulikult on auto aju (ECU-t) tarvis natuke õpetada, et ta enam LPT ega FPT poleks.

Kui aga piirdud 225hj-ga, siis piisab, kui paigutad Saabile 2,3 mootori koos Aero aju, Mitsubishi turbo ja vahejahutuse radikaga (IC). BPC klapp muidugi ka, selleta ei saa.

LPT-Aero

Postitatud: T Juun 21, 2011 22:39
Postitas teager
Vaadates kasutaja eelnevaid postitusi, siis tegu on ilmselt 9-5'ga, millest räägitakse. Sellel on ka lahjematel mootoritel kohe BPC olemas.

terv, teager

LPT-Aero

Postitatud: T Juun 21, 2011 23:08
Postitas sebastian
Ei pannud kohe tähelegi. Mõtted vist otsaga juba Jaanipäevas :D
BPC ja IC on loomulikult olemas 9-5'l...

LPT-Aero

Postitatud: K Juun 22, 2011 11:11
Postitas Jupats
Olenevalt aastakäigust on ka pihustid erinevad.