1. leht 3-st
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: R Juul 08, 2011 23:47
Postitas valka
Mis vahe on Microsoftil ja Apple-l - ühel on kasutajad, teisel on fännid. Umbes samasuguseid paralleele võib tuua ka automaailmast ülejäänute ja Saabi vahel
Panen siis ka oma loo kirja peale 4 kuu möödumist Saabi soetamisest.
Saabipisiku saamise lugu päris täpselt lahti rääkida ei oskagi aga ilmselt on see seotud sõprade pikaaegse entusiasmi nakkamisega mis sai punkti kui sain 9-3 roolis Rakverest Tartusse sõita.
Pikka aega on mind Saabidest eemal hoidnud esiveoliste kartus ja hirmujutud kalli remondi teemadel. Nüüdseks kui Saabi enda perre võtmisest on möödas juba pea 4 kuud võin kinnitada - saab esiveoline libedal palju paremini hakkama kui mu endine Volvo 940. Remontimise koha pealt on mul arvamus et kui nagunii peab remontima siis pigem juba sellist autot mis pärast remonti ka naeratuse näole toob
Praeguseks hetkeks on Aeroga läbitud 5000km ja rahulolu otsa ei paista kusagilt.
Vahepeal tehtud tööd: Kohe pärast ostmist läksid vahetusse õli- õhu- ja kütusefiltrid ning õli. Lisaks said uued ka esimesed šarniirid ja summuti sukk. Vahetatud on veel käigukanginupp, esimene logo ja paranduse on saanud mitmed muudki iluvead.
Paar pilti ka:
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: R Juul 08, 2011 23:59
Postitas ivomets
jeah!
9-3 aero on ikka lahe, eriti istmed. endal vist ka kunagi üks selline olnud

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: L Juul 09, 2011 2:04
Postitas que
kena isend

veljed ainult vajaksid väljavahetamist

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: L Juul 09, 2011 9:45
Postitas RStorm
Muidu väga kena must aero, kuid jah veljed on nagu pisikesed seibid:D
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: L Juul 09, 2011 12:00
Postitas valka
Veljed tõesti natuke "tavalised" aga algatuseks käivad küll. Algselt all olnud BBS Y-spoke olid liiga käest ära lastud ja vajavad hooldust aga muidu näevad 9-3 all täitsa
kenad välja. Ideaalis näen seal ikkagi 17" Three spoke double velgi niiet kui kellegil pakkuda on siis ES
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: L Juul 09, 2011 12:12
Postitas yksheikki
Tekkiski juba väike uudishimu, et kas sa siia ei teegi oma uhkest autost teemat?
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: L Juul 09, 2011 12:37
Postitas Lepp
Assaaa... vot see on kena isend. Ei teagi, kordan end juba mitmendat korda, et sellise kerega auto on lihtsalt niiii stiil, ei saa üle. Üks soovitus enda kogemusest see nädal. Pildilt vaatasin, tundub, et sul armatuur üsna "tuhm". Mul oli üks positiivne kogemus eile seoses selle "murega". Nimelt ehku peale ostsin StatOilist 4,5 EURi eest armatuuri lapid. Kui siiani suhtusin nendesse üliskeptiliselt, siis see kogemus oli küll rohkem kui positiivne. Värske lapiga ukse polstrid ja armatuur üle ja väga mõnusa läikiva kihi jättis peale. Niikui uus

Ja kusjuures päike ei peegelda näkku nagu võiks karta.
Muidu lõbusat lendu ja tegelt pole neil velgedelgi häda miskit, omad plussid võrraldes 17'' ga:eureka:
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Juul 10, 2011 0:25
Postitas valka
jeah!
9-3 aero on ikka lahe, eriti istmed. endal vist ka kunagi üks selline olnud

Kas sellist asja annab unustada

:D
Muidu lõbusat lendu ja tegelt pole neil velgedelgi häda miskit, omad plussid võrraldes 17'' ga:eureka:
Mida täpsemalt plusside all silmas pead? Olen just vastupidist kuulnud et 17" parandab kurvides juhitavust.
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Juul 10, 2011 8:38
Postitas ivomets
15" velgedega ja kõrgemate rehvidega pehmem sõita kui 17 " ga.
tegelikult aerol on mingid omad veljed15" mis sinna alla minu arust päris hästi sobvivad. need sinu 5 pulgaga on natuke liiga tavalised, või ei midagi erilist. ja 17 "visuaalselt sinna alla minu arust palju kah. vaata okidoki.ee oli mingid uued 15" veljed müüa, need olid nagu midagi natuke huvitavamat
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Juul 10, 2011 8:45
Postitas Lepp
9-3'e peetakse niigi üsna "jäigaks" liikuriks. Suurem velg teeb veel jäigemaks. Juhitavus paraneb heal teel:eureka:. Linna teed (julgen väita, et k.a Tartu) aga nii head ei ole, seega sõit nii nauditav ei ole. Samuti kruusa teel ning talvel suurema veljega juhitavus pigem isegi kehvem. Ja väike pluss ka see, et reeglina mida väiksem toll, seda odavam rehv;) Juhitavuse osas omavad ka head rehvid suurt tähtsust. Aga välimuse poole pealt muidugi suur velg ilusam

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Juul 10, 2011 21:28
Postitas valka
Hakkas huvitama kas selle generatsiooni 9-3-l ka "comfort closing" aknad saab aktiveerida. Tean et 9-3SS ja SC-l on see lisapaketi osa aga vanema gen. kohta pole suurt midagi infot leidnud.
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: E Juul 11, 2011 11:57
Postitas AndresV
Ilus auto! Tahaks endalegi sellist, kui praegune päris ära väsib. Mis see maksma läks ja kuidas leidsid?
Velgedest - 3spoke double on kindlasti ilus saabivelg (omalgi 9-5 all sellised) aga mina - olles 12 suve ja talve 15"-ga sõitnud (selle kere all) - ei kiirustaks sinna üle 16" panema. Ja 16" paneks ainult suveks. Nagunii ei ole see ringrajal käimise auto. Kõrgem rehv on nii veermikule kui kerele tervislikum. Rahakotile ka. Madalam rehv andestab vähem vigu ja saad lihtsamalt velje kõveraks või rehvi puruks.
Kui talvisest juhitavusest rääkida - kui endal mõistus peas, sõidustiil arvestab rehvide seisu, läheb see auto nagu mööda rööpaid. Vähemalt 195-laia rehviga küll. (Ma sugugi ei väida et tagavedu halb oleks! Bmw 1- või 3-seeria roolis ma tunneks end talvel veel kindlamalt. Pluss lõbu.

)
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: N Juul 14, 2011 23:30
Postitas valka
Comfort closing koha pealt natuke lisainfot:
link
Peab mõnipäev ukse ilmselt lahti kakkuma, saab hing rahu
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Sept 11, 2011 19:27
Postitas valka
Aeg on märkamatult läinud ja 8000km jagu asfalti rataste alt läbi veerenud. Lisaks Saabiklubiga liitumisele

on veel palju muudki vahepeal toimunud. Siin ka väike update vahepeal Aero juures tehtud töödest:
SID-i nuppude taustvalguse taastamine
Välise temp. anduri paigaldus
Uued Saabi veljekapslid
Juhiistme, rooli ja uksepolstrite naha parandus-värvimine-lakkimine
Uued logod poritiibadele + "ahtrilt" ebavajaliku kleepsu eemaldamine
Salongis parandatud mitmeid pisivigu
Koos õlivahetusega läksid vahetusse ka käigukasti õli ja salongi õhufilter
ja tegemist jätkub veel
Lähiajal üritan paar pilti ka teha kui auto pestud saab. Seniks aga
link
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Sept 11, 2011 20:45
Postitas vvs
Hea tegemistest kuulda
Kus siis nahka teha lasid?
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Sept 11, 2011 21:50
Postitas valka
Kus siis nahka teha lasid?
Võtsin soovitust kuulda ja lasin SmartServices ära teha. Selline suht ok tüüp tundus, rääkis kohe alguses ära mida teha saab, milline jääb. Hind ei olnud ka kõige hullem (~65euri iste + rool + 4 uksepolstrit). Negatiivsest küljest tuli välja et mu Aerol on vähe erilisem nahksisu - tume nahk heleda kontuuriga, mida värvida samasuguseks ei anna. Üsna kena kukkus välja kuigi nahk tuli ühtlaselt sama tooni lasta teha.
PS. Pead ikka veel veljemüügiplaani? Peaks ära proovima kuidas 17" 225 all istub
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Sept 11, 2011 22:02
Postitas rantto
Mis sa pipardad tule kosi mult jooks Viggeneid koos korralike rehvidega ära. Saad uuel suvel inimese moodi sõita:)
Kobe liikur hakkab linnavahel silma küll, Viggeni veljed on ainult puudu.
Muretut lendu!
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: P Sept 11, 2011 23:12
Postitas vvs
PS. Pead ikka veel veljemüügiplaani? Peaks ära proovima kuidas 17" 225 all istub

Mingi päev võib ära katsetada

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: E Sept 12, 2011 20:54
Postitas rala
Tere Heiki,
minul on 215/55 r16 all, esimesed on kergelt koopas logarile triibu sisse tõmmanud, kuigi kuulnud ega täheldanud pole koopasse käimist. Madaldust ka minu omal 40 mm peaks olema vms. Aga ega enne teada vist ei saa jah kas laiem ja 17" istub kui ei proovi.
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: T Sept 13, 2011 9:49
Postitas valka
215/45 r17 sobib kindlasti
link. Rehvikalkulaatori järgi on 195/65 r15 täpselt sama diameetriga kui 225/45 r17. Laiust on aga omajagu rohkem. Egas muud üle jää kui proovimise rida
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: T Sept 13, 2011 13:29
Postitas valka
Sügiseselt vihmased pildid

Veljekapslid

"Kadunud" kleeps
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: T Sept 13, 2011 14:45
Postitas Loom
Kadedaks tegevalt ilus Aero:love:.

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: K Nov 23, 2011 17:18
Postitas valka
Selleks aastaks siis turbo tuulutamised tehtud, eile läksid uued naelad alla ja nüüd tuleb varbaotsaga gaasi anda et naelad kohe minema ei lendaks. Tulemus juba ka SID-ilt näha, senise 260km asemel näitab 350km sõita jäänud maad samades tingimustes
terv,
valka
Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: K Nov 23, 2011 17:40
Postitas ebuprofen
Kadedaks tegevalt ilus Aero:love:.

sama siin

Saab 9-3 Aero, 2001, valka
Postitatud: K Nov 23, 2011 17:48
Postitas Gals
Viggeni märgi ka külge kruvinud, nüüd ega kui kapoti alla ei vaata, siis ei saagi aru, et ehtne Viggen see ei ole
Kujutan ette et need veljed sobiksid sellele mustale kurjale Aerole päris hästi alla:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=18448