1. leht 1-st

Saab 900i, 1989, Fabrik

Postitatud: L Juul 09, 2011 12:44
Postitas Fabrik
Tänasest taas klassikuomanik. See tunne kui õrna gaasiga asfaldilt kruusale minnes kergelt ratta ringi tõmbab on iga senti väärt. Ja loomulikult need eelmise auto mälestused ja see tohutu stiilsus ja hulk jõudu... mmmõnus. Ja loomulikult luban, et seekord hoian teda paremini kui eelmist. Aga mis teha, avarii ei hüüa tulles. Auto on valge, 8klapiline sissepritse ja kolme uksega. Kere peale vaadates enam-vähem. Loomulikult tüüpkohad - pagassi serv, koopaääred, kapoti serv ja lagi ootavad mingil ajal sekkumist, aga enne peab eestile ringi peale sõitma. Ühlasi on see masin ka esmaspäevast minu tööauto ja teenindab TV3 uudiste võttegruppi.

Saab 900i, 1989, Fabrik

Postitatud: L Juul 09, 2011 13:42
Postitas IQ*
See on ju hea uudis. Head sündmuskohale jõudmist!

Saab 900i, 1989, Fabrik

Postitatud: P Juul 10, 2011 10:16
Postitas Cyber
Loodetavasti ei ole siis pea täna väga haige..;) ;)

Saab 900i, 1989, Fabrik

Postitatud: P Juul 10, 2011 18:33
Postitas Fabrik
Kuidagi juhtus nii, et pea oli haige juba eile õhtul. Aga jah, sai teist õrnalt liigutatud. Ja nüüd esimene pikem ots Nõvale, lesta järele.

Saab 900i, 1989, Fabrik

Postitatud: K Juul 13, 2011 11:15
Postitas Fabrik
Esimene paagitäis läbi põletatud. Pool maanteel pool linnas. 401km-35,18l 8,77l sajale. tiptop.

Saab 900i, 1989, Fabrik

Postitatud: T Sept 27, 2011 22:50
Postitas Fabrik
Vahepeal juhtunud seda, et auto kaotas esiotsa ja sai selle ka tagasi. Minu süül muidugi. Nüüd, aga selline jant, et auto oli keevituses ja sealt tagasi tulles sain 1km sõita ja suri ristmikul välja. Nööri otsas käivitus aga tahtis, et pöörded peal oleks siis käis. Küünlad suht kuivad, säde kõik on. Arvatavasti niiskus kuskil sees. Aga kus. Sain siis sealt keevitusest koju ära ja kui juba täissoe oli siis käivitus ilusti. Lasin pool tundi seista jälle Null. Eile hommikul viisin Anti juurde, siis käivitus ja sõitis ilma tõrgeteta. Seal vaadati ja öeldi ka, et pole justkui midagi. Täna hommikul läksin järele ja sain Viljandi mnt nurgale kui välja suri. Seal läks veel mitmekordsel kõivitamisel käima, aga Nõmme keskuses suri jälle ja enam ei läinud. Lubab aga ei lähe. Auto jäi sinna ja õhtul läksin tagasi. Paugust käima ja ei ühtegi turtsatust sõidu ajal. Viisin jälle Anti ukse taha. Hommikul oli jälle märg, et arvatavasti põhjus seal. Aga, miks arumaisaa.

Saab 900i, 1989, Fabrik

Postitatud: K Sept 28, 2011 17:53
Postitas Ryhkija
Vaata jagaja vaakumregulaator üle, mulle tunduvad need tunnused kuidagi kahtlaselt tuttavad, pakun, et selle membraan puru ehk õhk käib vabalt läbi. Aga kuskohast toimiv regulaator saada, ma hetkel ei tea, omal sai viimane varus olnu peale.
Ühtlasi ei teeks paha ka jagaja kaas ja rootor üle vaadata ja puhastada, sinna võib olla korralik kondents tekkinud.

Saab 900i, 1989, Fabrik

Postitatud: R Sept 30, 2011 10:33
Postitas Fabrik
Kaas ja rootor vahetatud, küünlad, juhtmed kah üle käidud. Vaakumklappi olenisegi mõelnud, aga kust saada toimivat. Endal kah oli, aga sai ära antud. Otsime.

Saab 900i, 1989, Fabrik

Postitatud: R Sept 30, 2011 11:23
Postitas Trionic
Mõelda pole seal midagi.Klapp,kas toimib,või mitte.Imed voolikust-kui on tihe,siis on klapp korras.Vaakumklapp selliseid sümptoome ei põhjusta.

Saab 900i, 1989, Fabrik

Postitatud: L Okt 01, 2011 20:02
Postitas Fabrik
Sain veale jälile. Nüüd mitu päeva käitus korralikult, kuni täna hakkas linnas vahele jätma ja suri sõidu pealt. Korra jälle lubas ja jälle suri. Kapott püsti ja jagaja maha ning kas sa näed. Uuel rootoril oli seest kiilu ära murdnud. Kohati oli fikseeritud kuid aegajalt jäi rootor seisma. Mispeale puudus küünaldel säde jne. Hetkel kulgen vana rootoriga, millele Läänemaa rallimehed Linnamäel jootsid traadi peale. Tänud neile.