Saab 900 S, 1997, RandomHero
Postitatud: T Juul 12, 2011 0:52
Tervist,
olen juba pool aastat siitsamast foorumist ostetud saabiga ringi vuranud, aeg siis ka teema ära teha.
[IMG]http://i60.photobucket.com/albums/h10/r ... acd6_m.jpg[/IMG]
Edasi liigutab Saabi 2.3 vabalthingav, rataste ja mootori vahel on manuaalkast. Konditsioneeri on mingid naljatilgad viimase kui detailini ära kangutanud küljest, ainult paar kinnitust pidi alles olema. 3.5 akent sõidavad elektriga, katuseluuki ega muid vigureid pole.
Sisu on hele riie, mis vaatamata vanusele ja läbisõidule näeb veel väga hea välja. Gasilt sain päranduseks ka 12-tollise subwoofweri koos võimuga, muidu poleks autos nii mahlakat helisüsteemi. Kaasa sain veel ka katusereelingud, jooksu talvekumme ja päris palju muud huvitavat, näiteks kolmemeetrise teleskoopõngeridva, mille avastasin 2 kuud hiljem.
Ei mäletagi, kuidas teema peale sattusin, aga kasutaja Gas müüs oma 1997 aasta saabi ja nii saigi vaatama mindud. Kõik neli ust olid roostes ja sumbuti tegi hirmsat häält. Aga kuna mootor ja kõik muu tundus tahe ja hind oli pärast maki võrra alla tingimist juba pool turuhinda, saigi sellega kuidagi koju sõidetud. "kuidagi" just seepärast, et talvesaabas ei mahtunud keskutnneli ja piduri vahel gaasi vajutama.
Esimese asjana andsin auto ühe sõbra kätte, kes 200€ eest töötles ja värvis üle kõik 4 ust liistust allapoole + korraline hooldus, õlid jne ja kes ka sumbuti lörinat vähemaks keevitas.
Umbes nii kaks kuud tagasi tekkis esisilda pidurdamisel ja kiirendamisel kolks. Kuna vahepeal läks autot vaja korra 2 nädala tagant, venis asja uurimine. Kui ratast üles tõstsime, tundus põhjus ilmselge - rooliots loksus ohtlikult. Selle käändteljest eraldamine võttis 3 päeva, kangutamisega sai üks cm paksune raudtala ja isegi käändtelje n-ö "käsi" kõveraks väänatud. Lõpuks tuli välja puurida.
Kolks jäi aga visalt alles. Sai siis Audacerisse viidud, kus diagnoositi, et õõtsapuksid räbalateks, esivedrud puruks ja tagumised puksid samuti räbalad. 300€kergem ja aamen sellega, sellist tööd ei tahaks egai saaks ise ette võtta.
Kolks on aga kahjuks osadel tingimustel ikka veel alles, palju vaiksem küll. Audacerist öeldi, et kangutati ja proovisõideti, nemad aru ei saa, milles asi.
Mind ei väsi hämmastamast kütusekulu, jala ja võimsuse suhe. Ikka veel lörisev summuti lisab jalale raskust, tallinn-tartu-tallinn + tartus sees 60-70km ja keskmine kulu tuli 7.2 sajale. 470km ainult linnas ja mitte just kerge jalaga sõitmist läbiti 51 liitriga ehk siis 10.8 linnasõidul.
vead:
> Kõige rohkem muret teeb siiski see salapärane kolks esisillas.
> sumbuti on lapitud ja löriseb
> kere värv. Gasi fotodel näeb ilus ja värske välja, aga vist mindi viimase poleerimisega liiale, kogu auto näeb välja nagu üks suur hunnik kriimustusi ja on kuivalt üsna matt.
>keegi varasem omanik on kõikide stangenurkadega seinu kobamas käinud.
> üks aken ei liigu
> mingi vigin salongist
> tagaluugi amordid hoiavad küll luuki üleval, aga salongist avada ei saa ja iga teine võõras lööb kogemata luugi kohutava lärtsakaga kinni.
head:
> omades (siiani) esimese autona rover 827 kupeed, on ikka vägev tunne, kui saad auto juurde minna, pulti näidata, võtit anda ja sõita, ilma et peaks kartma, et midagi jälle kohe katki läheb.
> üliodav ostuhind ja mõistlik ülalpidamiskulu
> eelmainitud kütusekulu
> ruumi piisavalt
> võimalus nalja teha "sellega saadan ma kolm hondat romulasse, enne kui stange küljest kukub" ehk siis tallinna mõnikord laushullumeelses liikluses julge sõita.
Ise pole pilte teinud, seega lingin Gasi teemale. Kahjuks ei näe auto enam üldse nii värske välja. http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=10424#
olen juba pool aastat siitsamast foorumist ostetud saabiga ringi vuranud, aeg siis ka teema ära teha.
[IMG]http://i60.photobucket.com/albums/h10/r ... acd6_m.jpg[/IMG]
Edasi liigutab Saabi 2.3 vabalthingav, rataste ja mootori vahel on manuaalkast. Konditsioneeri on mingid naljatilgad viimase kui detailini ära kangutanud küljest, ainult paar kinnitust pidi alles olema. 3.5 akent sõidavad elektriga, katuseluuki ega muid vigureid pole.
Sisu on hele riie, mis vaatamata vanusele ja läbisõidule näeb veel väga hea välja. Gasilt sain päranduseks ka 12-tollise subwoofweri koos võimuga, muidu poleks autos nii mahlakat helisüsteemi. Kaasa sain veel ka katusereelingud, jooksu talvekumme ja päris palju muud huvitavat, näiteks kolmemeetrise teleskoopõngeridva, mille avastasin 2 kuud hiljem.
Ei mäletagi, kuidas teema peale sattusin, aga kasutaja Gas müüs oma 1997 aasta saabi ja nii saigi vaatama mindud. Kõik neli ust olid roostes ja sumbuti tegi hirmsat häält. Aga kuna mootor ja kõik muu tundus tahe ja hind oli pärast maki võrra alla tingimist juba pool turuhinda, saigi sellega kuidagi koju sõidetud. "kuidagi" just seepärast, et talvesaabas ei mahtunud keskutnneli ja piduri vahel gaasi vajutama.
Esimese asjana andsin auto ühe sõbra kätte, kes 200€ eest töötles ja värvis üle kõik 4 ust liistust allapoole + korraline hooldus, õlid jne ja kes ka sumbuti lörinat vähemaks keevitas.
Umbes nii kaks kuud tagasi tekkis esisilda pidurdamisel ja kiirendamisel kolks. Kuna vahepeal läks autot vaja korra 2 nädala tagant, venis asja uurimine. Kui ratast üles tõstsime, tundus põhjus ilmselge - rooliots loksus ohtlikult. Selle käändteljest eraldamine võttis 3 päeva, kangutamisega sai üks cm paksune raudtala ja isegi käändtelje n-ö "käsi" kõveraks väänatud. Lõpuks tuli välja puurida.
Kolks jäi aga visalt alles. Sai siis Audacerisse viidud, kus diagnoositi, et õõtsapuksid räbalateks, esivedrud puruks ja tagumised puksid samuti räbalad. 300€kergem ja aamen sellega, sellist tööd ei tahaks egai saaks ise ette võtta.
Kolks on aga kahjuks osadel tingimustel ikka veel alles, palju vaiksem küll. Audacerist öeldi, et kangutati ja proovisõideti, nemad aru ei saa, milles asi.
Mind ei väsi hämmastamast kütusekulu, jala ja võimsuse suhe. Ikka veel lörisev summuti lisab jalale raskust, tallinn-tartu-tallinn + tartus sees 60-70km ja keskmine kulu tuli 7.2 sajale. 470km ainult linnas ja mitte just kerge jalaga sõitmist läbiti 51 liitriga ehk siis 10.8 linnasõidul.
vead:
> Kõige rohkem muret teeb siiski see salapärane kolks esisillas.
> sumbuti on lapitud ja löriseb
> kere värv. Gasi fotodel näeb ilus ja värske välja, aga vist mindi viimase poleerimisega liiale, kogu auto näeb välja nagu üks suur hunnik kriimustusi ja on kuivalt üsna matt.
>keegi varasem omanik on kõikide stangenurkadega seinu kobamas käinud.
> üks aken ei liigu
> mingi vigin salongist
> tagaluugi amordid hoiavad küll luuki üleval, aga salongist avada ei saa ja iga teine võõras lööb kogemata luugi kohutava lärtsakaga kinni.
head:
> omades (siiani) esimese autona rover 827 kupeed, on ikka vägev tunne, kui saad auto juurde minna, pulti näidata, võtit anda ja sõita, ilma et peaks kartma, et midagi jälle kohe katki läheb.
> üliodav ostuhind ja mõistlik ülalpidamiskulu
> eelmainitud kütusekulu
> ruumi piisavalt
> võimalus nalja teha "sellega saadan ma kolm hondat romulasse, enne kui stange küljest kukub" ehk siis tallinna mõnikord laushullumeelses liikluses julge sõita.
Ise pole pilte teinud, seega lingin Gasi teemale. Kahjuks ei näe auto enam üldse nii värske välja. http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=10424#