1. leht 1-st

9-5 orig. signalisatsioonile väline mahuandur?

Postitatud: L Juul 16, 2011 23:01
Postitas mental
Asi on neis krdi. värdjates :gun: , kes käivad öösiti bensiini varastamas.
Ühe korra olen juba selle läbi elanud: 3/4 paaki 98-t läinud + bensuluugi, tagumise tiiva ja ukse värv kruvikeerjajaga ära lõhutud, et luuki lahti saada, ning kõige tipuks ka klaasipuhastusharjad kaasa viidud.
Kasko varastatud bensiini kinni ei maksa, seega oli kahju koos omavastutusega ca. 4000 krooni ja mitu päeva ilma autota, kuni värvimises.
Eile tehti jälle maja ees paar autot tühjaks :angry:

Siit siis ka mu küsimus - kas 1999.a. 9-5 originaal signalisatsioonile saab lisada välist mahuandurit?
Tõenäoliselt seal mingit lisasisendit selle jaoks küll ei ole, aga võibolla siiski saab?
Golfil (järelturu alarmiga) oli mul kunagi umbes selline asi peal:
Dual Zone Proximity Motion Sensor
Sellel oli kaks tsooni - sisemine ja välimine, sai tundlikkust ja valvatava ala laiust ka sättida.
Kui saaks sellise 9-5le ka peale panna, poleks enam vaja bensiini varaste pärast muretseda.
Või on kellegi mõni parem variant pakkuda?

9-5 orig. signalisatsioonile väline mahuandur?

Postitatud: P Juul 17, 2011 1:28
Postitas saabSS
Bensuluugile panna kapotiavamisandur, kui selline olemas.

9-5 orig. signalisatsioonile väline mahuandur?

Postitatud: P Juul 17, 2011 7:29
Postitas Six
Kui luugile avamise andur panna, siis ju affid lõhuvad ikka luugi ära ja kraabivad värvi, enne kui signa karjuma hakkab.
Peab ikka väline nn "läheduse andur" (proximity sensor) olema - kui autole liiga lähedale minna, pistab kisama.
Bensuluugile panna kapotiavamisandur, kui selline olemas.

9-5 orig. signalisatsioonile väline mahuandur?

Postitatud: P Juul 17, 2011 13:26
Postitas mental
Täpselt minu mõttekäik. Lahendus peaks ikka mingi lõhkumist ennetav abinõu olema.
Kui nad ainult bensiini varastaks, siis polekski asi nii hull.
Aga, et selle käigus kerele plekini ulatuvaid värvikahjustusi tekitatakse, on kõvasti suurem probleem. Teatavasti peab 9-5 kere ajahambale väga hästi vastu ja ei korrodeeru niisama. Peale lõhkumist värvimisse viies, on tihti mõne aastaga rooste väljas.
Ja värvitööde hinnad on kordades suuremad, kui bensiini koguse hind, mis nad kätte saavad!

Alati võib muidugi öösel põõsas vahtida ja vargale füüsilisi vigastusi tekitada, aga järgmine öö tuleb juba järgmine. Ei tahaks oma üürikest und mingite alaarenenud kretiinidega rikkuma hakata.

Kui luugile avamise andur panna, siis ju affid lõhuvad ikka luugi ära ja kraabivad värvi, enne kui signa karjuma hakkab.
Peab ikka väline nn "läheduse andur" (proximity sensor) olema - kui autole liiga lähedale minna, pistab kisama.
Bensuluugile panna kapotiavamisandur, kui selline olemas.

9-5 orig. signalisatsioonile väline mahuandur?

Postitatud: E Juul 18, 2011 22:23
Postitas mental
Äkki keegi foorumikaaslastest on signandusega sinapeal? Või tunneb 9-5 signalisatsiooni süsteemi?
Või hoopis mõni muu Jaan Tatikalik lähenemine probleemile?

Töötav lahendus huvitaks kindlati paljusid korrusmajades elavaid või pimedates hoovides parkivaid lugejaid...

9-5 orig. signalisatsioonile väline mahuandur?

Postitatud: E Juul 18, 2011 22:51
Postitas Jupats
Millegi pärast arvan,et naabrid pole eriti õnnelikud, kui auto iga kassi või varblase peale kisama kukub;)

9-5 orig. signalisatsioonile väline mahuandur?

Postitatud: T Juul 19, 2011 0:50
Postitas mental
Vastav andur ei reageeri kasside ja varblaste peale. Tundlikkust saab muidugi kruttida ka.
Päris kisama ta ka ei hakanud, vaid hoiatas ühe piuksuga, kui keegi liiga lähedale läks.
Peale kolmandat hoiatust järjest hakkas vist kisama ka.

Naabrid naabriteks. Need kes ei ole õnnelikud, ei ole niikui nii mitte millegi peale õnnelikud;)
Lihtsalt tuleb sellega arvestada ja vastavalt auto parkida - soovitatavalt mitte kõnnitee äärde, kus koguaeg inimesed mööda käivad ja tagumikuga autot nühivad ntx.
Teise auto kõrvale parkides peaks ka selle auto juht rahul olema, sest kahe auto vaheline õhuruum on ka justkui valve all.