Probleem mootoriga
Postitatud: L Juul 23, 2011 20:02
Tere. tekkis küsimus kas vanema tüübi mootoril peab karteris õlivõttur ka olema? enda auto alumise bloki lahti lõhkusin siis see puudub sealt.
põhjus miks lahti lõhkusin, et lõi saalekolksu sisse ja õli sees oli metallipuru. õlivõtturit ei ole ja autoga sõitisn mingi 2-3 nädalat kui selle kolina sisse lõi. karteris õlivõtturit ei olnud ja plokikaanes ka mingi nagin sees. kas on mõtet seda remontida ja raha tampida või targem uus mootor muretseda? tundub et mootori plokk on ära vahetatud 2.0-st tehtud 2.3Ilma selleta on mootori töö võimatu.
sain uut infot juba. karteri ära võtsime siis kolmanda silindri saale on pandud üldse mingi teine. erinev teistest kolmest. ja see on üle käinud. õrnad kriipsud vändal peal. kas seda vänta on võimalik lihivda? vbl ajavad remontsaaled asja ära siis? ehks siis auto mille ostsin oli vist müügi jaoks tehtud ja sain ise mööda pükse.Ilma selleta on mootori töö võimatu.
Ostsin auto selliselt kasutajalt siin nagu AntsJ. rääkis ise et sõitis ringi ja kõik toimib ja 3-4 kuud tema käes olnud ja pole probleeme jne. ja siis tekkis see kolks ja sai moto lahti võetud. ja siis tuli üllatus. aga no nädala lõpuks saab auto jooksma jälle ehk. uued remontsaaled peale ja vänt ära lihvida niipalju kui vaja. et loodan parimat. kui olen targemaks saanud mis seis on siis kirjutan.väntasid on ikka võimalik lihvida aga vaja on kindlasti õigesse mõõtu teha ka kepsu saale pesa.
räägi parem lugu kah, et kust sellise masina said jne...
jah panin väheke puitu. on olemas õlivõttur. ja pole mingi stiili jutt siin püssist või mida iganes. esialgu ei saanud karterit täitsa kätte ja sisse piiludes ei märganud seda. minu viga, et ei kirjutanud seda kuigi olin teadlik aga no sa said ära panna nüüd! aga mootorit üles tõstes saadi alumine osa lahti.ja auto kallal nokitsevad mehed kes teavad mida nad teevad. ja nemad ütlesid mulle et värskelt on see alumine osa lahti lõhutud, poldid ja jutud uued kõik. et suurtõenäosusega on mingi eelnev probleem seal sees olnud. ja ära tule nüüd ütlema et selline asi ei eksisteeri et kõik on alati õige. autot vaatamas käisin tundus olevat okay ja mingit kolinat ega kilinat kuulda polnud ja oma selle päästiku jutu võid ka ära unustada. mootorisse sisse me ju ei näe mis olukord seal on... ei käinud seda üksi ostmas ja kohapeal tundus et on ok ja hind oli ka tal odavam kui teised. aga eks nüüd saab siis veits jamada sellega ja teinekord targem!Ma ei suutnud end tagasi hoida.
Keeniuste ja plontiinide nurgake on teise koha peal.
Ära võta seda, kui solvangut ja too vabanduseks väiteid, et Sa alles noor ja ei tea autodest nii palju, jne.Su jutt on stiilis, et võtsin püssi, vaatasin toru otsast sisse, et mis kuulid sealt välja tulevad, kui päästikule vajutan.
Kui õlivõtturit ei ole, siis õlitust ei ole ja kui õlitust ei ole, siis üle paari minuti mootor küll ei saa töötada.Kui Sa just paar nädalat seisva mootoriga allamäge ei sõitnud.Kui nüüd ütled, et ups ma ajasin segamini, mis asi on õlivõttur, siis on targem siiski oma rauda kellegile näidata ja teha lasta sellel, kes asjast mingil määral ka aru saab.Igal ühel on õigus käituda oma rahaga ja selle eest ostetud asjadega, kuidas ise tahab, aga lauslollusi ei ole mõtet teistega jagada.Kuigi keeniuste nurka oleks see väga hea.
Mingi libasaalega ei saa ka mootor eriti tiksuda- heal juhul ostukohast sõidad minema.Kui räägid kolmandast raamist, siis äkki mõtlesid pikilõtku saalesid, mis on kolmanda raami külgedel ja need on tõesti ainult keskmise puki juures.
ok mida iganes. oled asjast valesti aru saanud. ma ei viitsi sinuga vaielda. las jääb.No, kui aetakse udu, siis tuju korral võib ju kaasa minna.Ma kahtlustasin isegi teema-algataja poolset provokatsiooni, et vaatab, mis umbluu-udu vastu hämatakse.Ära panemisest põle siin haisugi.Tundub, et šhõu läheb edasi.
Algul väideti, et plokk lammuti lahti ja nähti probleemi.Aga hiljem selgus hoopis tõsiasi, et karteri ja ploki vahele kangutati pragu, sealt vaadati kotkapilguga sisse ja tehti kindlaks- õlivõttur spiisdili ja keegi raip on libasaale sisse sokutanud.Mul on kujutluspiltides juba see stseen silme ees- vangutavad pead ja nurisevad suud.Ja nende spetsialistide kotkapilgud, kes hinnanguid autole annavad, kui ostmas käidi.
Ilmselt ei olnud kaabakal piisavalt aega, et suuremat pahandust teha- kõiki saalesid ei jõudnud rotti panna.
Karvane käsi tegi.Rohke Debelakk rääkis mõni aeg tagasi uudistes, et Venemaa karvast kätt on võimalus huvilistel väljapanekule vaatama minna.Peab vist minema järgi vaatama- äkki on see päris saale ka sinna talle karvadesse kinni jäänud.
Ints07 külvab pärleid.Nagu Trionic ütles- kõik on rõõmsad.Teeb päeva paremaks.
:headbang::headbang::headbang::head::head::headbang::headbang::headbang:
Tere. tekkis küsimus kas vanema tüübi mootoril peab karteris õlivõttur ka olema? enda auto alumise bloki lahti lõhkusin siis see puudub sealt.
põhjus miks lahti lõhkusin, et lõi saalekolksu sisse ja õli sees oli metallipuru. õlivõtturit ei ole ja autoga sõitisn mingi 2-3 nädalat kui selle kolina sisse lõi. karteris õlivõtturit ei olnud ja plokikaanes ka mingi nagin sees. kas on mõtet seda remontida ja raha tampida või targem uus mootor muretseda? tundub et mootori plokk on ära vahetatud 2.0-st tehtud 2.3
jah panin väheke puitu. on olemas õlivõttur. ja pole mingi stiili jutt siin püssist või mida iganes. esialgu ei saanud karterit täitsa kätte ja sisse piiludes ei märganud seda. minu viga, et ei kirjutanud seda kuigi olin teadlik aga no sa said ära panna nüüd! aga mootorit üles tõstes saadi alumine osa lahti.ja auto kallal nokitsevad mehed kes teavad mida nad teevad. ja nemad ütlesid mulle et värskelt on see alumine osa lahti lõhutud, poldid ja jutud uued kõik. et suurtõenäosusega on mingi eelnev probleem seal sees olnud. ja ära tule nüüd ütlema et selline asi ei eksisteeri et kõik on alati õige. autot vaatamas käisin tundus olevat okay ja mingit kolinat ega kilinat kuulda polnud ja oma selle päästiku jutu võid ka ära unustada. mootorisse sisse me ju ei näe mis olukord seal on... ei käinud seda üksi ostmas ja kohapeal tundus et on ok ja hind oli ka tal odavam kui teised. aga eks nüüd saab siis veits jamada sellega ja teinekord targem!Ma ei suutnud end tagasi hoida.
Keeniuste ja plontiinide nurgake on teise koha peal.
Ära võta seda, kui solvangut ja too vabanduseks väiteid, et Sa alles noor ja ei tea autodest nii palju, jne.Su jutt on stiilis, et võtsin püssi, vaatasin toru otsast sisse, et mis kuulid sealt välja tulevad, kui päästikule vajutan.
Kui õlivõtturit ei ole, siis õlitust ei ole ja kui õlitust ei ole, siis üle paari minuti mootor küll ei saa töötada.Kui Sa just paar nädalat seisva mootoriga allamäge ei sõitnud.Kui nüüd ütled, et ups ma ajasin segamini, mis asi on õlivõttur, siis on targem siiski oma rauda kellegile näidata ja teha lasta sellel, kes asjast mingil määral ka aru saab.Igal ühel on õigus käituda oma rahaga ja selle eest ostetud asjadega, kuidas ise tahab, aga lauslollusi ei ole mõtet teistega jagada.Kuigi keeniuste nurka oleks see väga hea.
Mingi libasaalega ei saa ka mootor eriti tiksuda- heal juhul ostukohast sõidad minema.Kui räägid kolmandast raamist, siis äkki mõtlesid pikilõtku saalesid, mis on kolmanda raami külgedel ja need on tõesti ainult keskmise puki juures.