1. leht 1-st

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: N Juul 28, 2011 22:06
Postitas AimaRR
mootoriks sis 2.0 T aasta autol 94.

selline probleem, vahetasin turbo ära, sain siit foorumist tuttava käest.
nüüdseks selline et viskab kuuma koja poolse ja terve summuti õli täis. vana õli ju ei jookse ju ülesmäge.(eelmine turbo lekkis ja oli pragu sees.)

eelnevalt olen ära vahetanud plokikaane tihendi ja klapisääretihendid.

keegi oskab aidata millest selline anomaalia võib tulla ka.

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: R Juul 29, 2011 8:17
Postitas Trionic
Ilmselgelt valed paigaldusvõtted.Saad veel ühe turbovahetuse ette võtta.

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: R Juul 29, 2011 12:04
Postitas AimaRR
Ilmselgelt valed paigaldusvõtted.Saad veel ühe turbovahetuse ette võtta.

postita oma rämps kuhugile mujale.

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: R Juul 29, 2011 12:07
Postitas iisak
Ilmselgelt valed paigaldusvõtted.Saad veel ühe turbovahetuse ette võtta.

postita oma rämps kuhugile mujale.
MIS SEE LAUSE NÜÜD TÄHENDAS:wtf::wtf:

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: R Juul 29, 2011 12:25
Postitas tarmiit
Ilmselgelt valed paigaldusvõtted.Saad veel ühe turbovahetuse ette võtta.

postita oma rämps kuhugile mujale.

Tegelikult võiksid Trionicust lugu pidada ja nõu küsida,aga mitte sellist soga ajada!

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: R Juul 29, 2011 18:12
Postitas AimaRR
siia pole mõtet üldse midagi postitada, kohe saad nagu solvangu et tegid seda valesti jne.
on sis mõtet üldse teemasid postitada.

lootsin siit abi saada. tulutu näib.

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: R Juul 29, 2011 18:18
Postitas Homersimpson
Ei ole tulutu. Kui Trionic hävitava hinnangu annab, siis otsi sealt tagant tõde. Ei solva Sind siin lambist keegi.

Parimat :thumb:

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: R Juul 29, 2011 18:32
Postitas ivomets
turbiinidega tuleb olla äärmiselt ettevaatlik, sest võll seal sees teeb meeletuid pöördeid ja tasakaal ja muud asjad on väga tähtsad, seega ülim ettevaatlikus ja teadmised peavad olema, et nendega ümber käia.

ma muidugi ei saa aru, mis tähendab turbo lekib ( olen seda ennemgi kuskilt suvalistest kohtadest lugenud)
aga kui korpus katki, siis teine häda.

muidugi kui sa pole kunagi turbiini peale ennem pannud ja ei tea, mida selleks tuleb täpselt teha, mis tingimusi täita jne, siis võidki neid peale panema jääda. kõik mis peale paned, need ka pesse lähevad . ausalt.

ja muidugi lõtkud turbiinis. kas neid ka uurisid?
seega ikka targem rahakott selga ja nende juurde, kes nende asjadega päevast-päeva tegelevad.

muidugi sul võib ka kogu sumpa õli ääreni täis olla ja umbes peale selle ka.

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: R Juul 29, 2011 19:18
Postitas Trionic
siia pole mõtet üldse midagi postitada, kohe saad nagu solvangu et tegid seda valesti jne.
on sis mõtet üldse teemasid postitada.

lootsin siit abi saada. tulutu näib.
Omi komplekse ela palun välja mujal. Saabifoorum pole päris õige koht sellisteks.
Sinu suht segase postituse peale oli/on väga keeruline midagi asjalikumat kosta. Ja olen ka 99% kindel,et turbovahetuse käigus ei täitnud sa neid kümneid üliolulisi nõudeid,milledeta antud operatsioon mõningat nähtavat paranemist mootoris võiks tekitada.

Turbo paigaldusjuhend on "tarkuseterad" all täiesti olemas.
Sa ei täpsustanud ka,miks turbot,kaanetihendit,sääretihendeid jne.vahetasid.Kes diagnoosis?Kuidas mootor ise töötab(võimalus on purunenud kolb näiteks jne.). Keegi ei tea ka,mis seisus oli vana- ja millises "uus" kompressor. Ja nagu ivomets mainis- lekkiv turbo on väga arusaamatu termin.

Paigaldamise käigus kompressorit hävitada on autoremondi juures üks lihtsamini saavutatavaid tegevusi ja kogu selle jutu seest solvanguid otsida on näide haritustasemest(selle puudumisest).

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: L Juul 30, 2011 14:47
Postitas AimaRR
kerged lõtkud olid. mitte midagist hullu.
turbo sain ma daagsi käest.(vana töökaaslane) tal oli see enda auto peal.

ausalt öelda ajab mind juba see auto marru.
pole ennem kokkupuuteid saabiga olnud. ainult bmw mini skoda seat vw. olen tegelenud.

seega ei oska ma miskit diagnoosi panna.
enne turbo vahetust said mul kõik torud ja voolikud üle käidud. sest jahutuse torude sees oli katlakivi.
peale turbo vahetust sain kuskil 200km sõita ja hakkas uuesti suitsema. kiskusin sis sumpsi turbo küljest lahti ja seal juba on õli sees. ....eile vaatasin ka igaksjuhuks üle sisselaskesse minevad torud ja jahuti üle. sealgi oli ikka mingi 100ml õli sees.
nüüd ei teagi kohe kust peale hakata.
vaatasin ka õli ära voolu üle. seal oli käik värske õli koos .
ise kahtlustan ma sellist asja vb on karteris rõhk sees ja peksab tagurpidi välja.

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: L Juul 30, 2011 15:39
Postitas Trionic
Tagurpidi ei peksta midagi välja.

Kui karteris on ülerõhk,takistatakse õli äravoolu turbost,kuhu õlipump seda pidevalt juurde pumpab),mis omakorda põhjustab (vahel isegi sekunditega) turbo õlirõngaste pesade deformatsiooni.

Kui summuti on enne turbovahetust õli täis ja jäetakse seest puhastamata,tekkib väljalaske poolel liigsuur vasturõhk,ning õlirõngaste ja laagrite pesad deformeeruvad.

Kui paigaldatava turbo õlikanaleid ei täideta enne käivitamist õliga ning kui õlirõhku ei tõsteta mittetöötava mootoriga vajalikule tasemele,järgneb tavaliselt KOHENE turbo surm.
Turbo pöörleb juba mootori tühikäigul 1000-1300 rpm/min. ning kui mootorit koormata,siis isegi kuni 4000 rpm/SEK. Kui siis ka pooleks sekundiks normaalne õlitus katkeb,on lõpp.

Kui õhufilter on umbes,pole turbiinil mujalt õhku saada,kui läbi tuulutuse karterist,kust imetakse õli,mis ladestub tiivikute labadele(kõrbeb sinna tahmana).See omakorda viib tiivikud balansist välja,mis omakorda põhjustab kiire lõpu turbole.
Jne.jne.jne.

Enne koostu vahetust tuleb selgeks teha,mis eelmise turbo lõpu põhjustas ja põhjused eelnevalt likvideerida.

150 000-250 000 rpm/min. võimeline tegema olev agregaat ühtegi paigaldus-ekspluatatsiooniviga tavaliselt andeks ei anna.

Edu.

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: L Juul 30, 2011 15:47
Postitas AimaRR
eelmine turbo lõtkus nii pikki kui ka külgpidi(seega väga suurelt).

kõik filtrid on korras....aga siiski väga kahtlane 200km ja õli täis.
aga just kuuma koja poolelt. tavaliselt hakkavad ikka turbod lekkima külma poole pealt ehk sisselaske poolelt.
olen suhteliselt võhik saabi kohapealt. ehk keegi oskab aidata või teeks mu auto korda.
leiaks üheskoos korrektsema laheduse. auto on mul rohkem seisnud kui sõitnud.

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: L Juul 30, 2011 16:01
Postitas Trionic
Pole mingi probleem viga leida,kui otsid inimese,kes asja tunneb. Sisemine leke toimub tavaliselt mõlemale poolele,lihtsalt kuumas pooles jõuab õli tavaliselt tahmaks põleda.

Kui soovid,teeme vea selgeks.Üle võrgu on see suht võimatu.

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: L Juul 30, 2011 16:08
Postitas AimaRR
kuumas pooles on asi õline. ja külmas pooles on ka õli sees. mitte nii palju et kohe jookseks.
soov muidugi masin korda.
eks sis peab leidma haagise mille peale auto panna ja tlna poole suund võtta.

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: L Juul 30, 2011 20:23
Postitas kasparius
Tagurpidi ei peksta midagi välja.

Kui karteris on ülerõhk,takistatakse õli äravoolu turbost,kuhu õlipump seda pidevalt juurde pumpab),mis omakorda põhjustab (vahel isegi sekunditega) turbo õlirõngaste pesade deformatsiooni.

Kui summuti on enne turbovahetust õli täis ja jäetakse seest puhastamata,tekkib väljalaske poolel liigsuur vasturõhk,ning õlirõngaste ja laagrite pesad deformeeruvad.

Kui paigaldatava turbo õlikanaleid ei täideta enne käivitamist õliga ning kui õlirõhku ei tõsteta mittetöötava mootoriga vajalikule tasemele,järgneb tavaliselt KOHENE turbo surm.
Turbo pöörleb juba mootori tühikäigul 1000-1300 rpm/min. ning kui mootorit koormata,siis isegi kuni 4000 rpm/SEK. Kui siis ka pooleks sekundiks normaalne õlitus katkeb,on lõpp.

Kui õhufilter on umbes,pole turbiinil mujalt õhku saada,kui läbi tuulutuse karterist,kust imetakse õli,mis ladestub tiivikute labadele(kõrbeb sinna tahmana).See omakorda viib tiivikud balansist välja,mis omakorda põhjustab kiire lõpu turbole.
Jne.jne.jne.

Enne koostu vahetust tuleb selgeks teha,mis eelmise turbo lõpu põhjustas ja põhjused eelnevalt likvideerida.

150 000-250 000 rpm/min. võimeline tegema olev agregaat ühtegi paigaldus-ekspluatatsiooniviga tavaliselt andeks ei anna.

Edu.
Tahtsin öelda, et väga asjalik postitus:thumb:

mure saab ng900 turboga või miskit enamat juba.

Postitatud: L Juul 30, 2011 21:54
Postitas Motorhead
Kui häda kätte peaks tulema, siis mul on ka üks turbo sellisele autole olemas.