1. leht 1-st

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: T Aug 09, 2011 22:10
Postitas realrainer
1998 a. 9-3´l puudub püsikas. Ebays oli näha 1997 900 püsikaga hooba, kas nad on identsed? Mida veel vahetada tuleb, peale hoova?:notworthy:

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: T Aug 09, 2011 22:15
Postitas Motorhead
Hoob peaks ka minul olemas olema.
Sul on vaja lisaks kapoti alla plokki ja pedaalide juurde lüliteid.

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: K Aug 10, 2011 9:03
Postitas Cyber
Mul on mingi mälestus, et 9-3 puhul oli vaja vaid kangi vahetada ja muu oli olemas (natuke tech-iga majandamist ka), aga 900 puhul oli see palju suurem ooper igasugu lisavidinate pärast. Ja kangid ei olnud samad neil autodel... vist.

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: K Aug 10, 2011 17:52
Postitas Mikk195
Oleneb autost, aga ei pruugi piisata vaid kangist. Kui omale paigaldasin, oli vaja ka neid jubinaid, mida Motorhead mainis.

Lisan ka pildi juppidest, mis vajalikud. Ehk siis numbrid 1 ja 8. Number 8 juurde peavad kuuluma ka 2 ja 3.
Muidugi on lisaks vaja siis ka kangi.



Lisatud failid

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: R Nov 06, 2015 14:55
Postitas KastanR
Kas piisab ainult eelpool mainitud plokist, uuest kangist ja kahest lülitist pedaalide juurde? Juhtmestik olemas? Ja kui keegi pakub, oleks huvitatud :)

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: R Nov 06, 2015 15:05
Postitas Pereira
Kui omala ajal uurisin, siis mäletan, et määrav oli kas on turboga või turbota masin. Ehk siis mootorijuhtimine erinev. Kuna mul oli turbota, siis oli see üsna kallis lõbu. Turboga kordades odavam (kujundlikult öeldes tõesti ainult kangi vaja).

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: R Nov 06, 2015 15:22
Postitas KastanR
Turbota, 9-3 2.0 96kw

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: R Nov 06, 2015 15:26
Postitas oswald
Olen üsna kindel, et suunatule/püsika juhtimise kang on sama ng900->9-5 2009 "eelviimase mudelini" (vahepeal olid mul nii 900 kui 9-5). Pistik peaks olema paremal pool mootorirumis tülemüüri juures. Kui seal on midagi, siis on juhtmestik olemas. Minu 900 mingit tech2 soove ei ilmutanud, tundis kohe ära.

Kogu püsika komplekt jäi mul alles, aga sinnakanti satun alles jõulude ajal, seega aktiivselt ma seda pakkuda ei saa.

Elektrooniline vs trossiga süsteem ei oska kommenteerida, pole huvi tundnud. Endale arusaam on selline, et motronic on trossiga ja trionic elektrooniline, samas see ei pruugi üldsegi mitte tõde olla. (EPG ütleb, et b204 ja b234 mootori juures on kaabel)

EDIt: 96KW peaks trossiga olema.

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: R Nov 06, 2015 15:41
Postitas Trionic
T5 ja Motronicu puhul on trossiga. T7 ja õlipressid on ilma trossita.:P

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: R Nov 06, 2015 16:30
Postitas mätu
Mul sama asi, et sooviks püsikat külge panna, kang on ühendatud, kuid andurid ja kapotialune plokk/andur on puudu või siis ei tea täpselt milline see on.

Lisatud failid

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: R Nov 06, 2015 20:21
Postitas arvo92
Vale püstaku juures vaatad. Tee nüüd pilt kaassõitja poolsest püstakust kah ;)

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: R Nov 06, 2015 21:05
Postitas ebuprofen
jah, kaassõitja poolt peab olema üks karbike trossiga, nagu siin, piduri ja siduri pedaalide lüliteid ka vaja.

http://farm3.static.flickr.com/2091/181 ... 9feb_o.jpg

ja ainult kangi vahetus oli vist 2003-2007 9-3del ja Techiga oli vaja aktiveerida.

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: R Nov 06, 2015 23:46
Postitas mätu
Kahjuks teisel pool sellist karbikest ei ole.


Lisatud failid

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: L Nov 07, 2015 9:22
Postitas ebuprofen
sul selline tunne, et isegi kaablit pole, mis ühendub selle plokiga.
minu 98 9-3l oli vähemalt kaabel ka, et oli vaja ainult plokki sisse panna ja ühendada (ja kõik teised vajalikud jupid), aga sinul tundub et isegi valmidust ei ole, aga võin eksida.

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: L Nov 07, 2015 9:49
Postitas Viki
tegemist T7-ga, ehk siis ei ole vaja mingit karbikest.
kui kang on küljes ja ei tööta, siis tuleb üle vaadata pedaalide lüliti(d). kui neid ei ole, siis külge panna ja kui on, siis korda teha.

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: E Nov 09, 2015 9:41
Postitas mätu
Eelmine omanik oli kangi külge pannud, kuid andureid ta ei jõudnud paigalda. Sel juhul kui kellelgi on pakkuda andureid, siis pakkumised oodatud. Kas ühendamine on klick and go?

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: E Nov 09, 2015 10:01
Postitas oswald
Uus lüliti maksis Vikingis viimati ~13 tugrikut, seega pole kasutatult ostes võit eriti suur..

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: E Nov 09, 2015 11:17
Postitas mätu
Tänud vastuste eest, uurin VMist lülitit.

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: E Jaan 04, 2016 19:05
Postitas viper85
9-3 1998a 85kw TiD oli ainult hooba (lüliti, kang) vaja. Midagi aktiveerima ei pidanud.

9-3 vs 900 püsikiirusehoidja

Postitatud: N Jaan 07, 2016 8:35
Postitas KastanR
Kui mul 98 aasta 2.0 96kw, kas siis sellele on võimalik püsikiiruse hoidja panna? Saan aru, et vaja läheb kangi, mootoriruumis blokki, pedaalilüliteid ning pärast kedagi, kes tech2 oskab käsitleda?