1. leht 1-st

Bioreaktor

Postitatud: N Aug 11, 2011 0:51
Postitas foxer
Sattusin siis sellise asja otsa: http://www.bioreaktor.ee/. Suured biodiisli tehased ei tasu ära, aga kodunurgas olev tehas võib isegi kuu ajaga ära tasuda, ainult uha sodi sisse ja puhas kütus tilgub välja :)

Bioreaktor

Postitatud: N Aug 11, 2011 12:25
Postitas saab9-3
Isegi komistasin ükskord selle lingi otsa. Huvitav, kuidas mõjub metanool näiteks Saabi Diiselmootoritele. Nagu ma aru saan, siis metanooli pärast ei sobi biodiisel kõikidele mootoritele?

Bioreaktor

Postitatud: N Aug 11, 2011 12:55
Postitas keenius
Millist mootorit sa mõtled diislitest.
Saabi diislid on ju kõik pärit teistelt markitelt. (fiat, Opel, Isuzu)

Bioreaktor

Postitatud: N Aug 11, 2011 13:13
Postitas Cyber
Ise nad seal väidavad et common rail ja CDI on pirtsakad selle toote suhtes... A ikkagi selline suvise kütuse teema. Ilma lisadeta allapoole -5-t ei lähe. Kui siis ainult mingi eriti eeskujulikult ja eeskujulikust materjalist välja tulnud partii.

Bioreaktor

Postitatud: N Aug 11, 2011 13:16
Postitas saab9-3
Millist mootorit sa mõtled diislitest.
Saabi diislid on ju kõik pärit teistelt markitelt. (fiat, Opel, Isuzu)

Ma mõtlen ka rohkem neid common rail pritsungiga mootoreid. Ehk siis 3,0 ja 1,9.

Tavalise diisli lisandid peaks ju töötama ka selle diisli puhul või kuidas?

Bioreaktor

Postitatud: N Aug 11, 2011 13:37
Postitas Cyber
Nad ise ka seal KKK all ütlevad, et see biodiisel on väga heade pesemisomadustega. Ma ütleks siis, et peseb ja "kuivatab" kõik ära. Tavadiislil on vist mingid määrimisomadused? Eks sellest võib siis lõpuks liiane kulumine kuhugi tekkida.

Bioreaktor

Postitatud: N Aug 11, 2011 15:30
Postitas jack
Seal lehel ei selgitatud, kuidas ikkagi see protsess käib?
Vana õli võetakse ja tehakse temaga midagi, misjärel tekib puhas kütteõli???
Selleks läheb vaja metanooli ja ortofosforhapet. Kas metanool on siis paksu löga vedeldaja ja hapet kasutatakse värvaine eemaldamiseks (nagu nn. sinise või punase kütusega tehti)?
Ja siis filtreerimine, et lögast lahti saada.

Bioreaktor

Postitatud: N Aug 11, 2011 15:37
Postitas Cyber
Seal lehel ei selgitatud, kuidas ikkagi see protsess käib?
:)
28.Kas saaksin enne ostmist näha töötavat Bioreaktorit, kuidas see kütet valmistab?

Kahjuks mitte, kuna tegemist on meie enda välja töötatud tehnoloogiaga ja soovime oma ideed jagada ainult reaalsete klientidega

Tegelikult... ilmselt google leiab sulle tehnoloogia seletuse ka .. Kasvõi wikipedia või siis selline õpetus. põhimõte on ikka sama, õli ja alkohli reaktsioon ja selle tulemuste puhastamine, aga kasutatav tehnika on igal matsil vastaval isiklikule geniaalsusele..:P

Bioreaktor

Postitatud: N Aug 11, 2011 16:19
Postitas sat
Kas isetehtud kütusega on ikka lubatud sõita, kuna aktsiisi ju ei maksta? Mis saab, kui toll võtab antud kütusepaagist kütuseproovi? Kas teevad trahvi? Elektriautode suurema levikuga kerkib aktsiisiteema kah varsti esile ning seal juba kontroll märksa raskem. Laed akusid mitteaktsiisitavast pistikust, omal tuulik, hüdro generaator, päikese paneelid jms. Pärast kontrollimine, et kus akud täis said on võimatu. Aktsiiisimaks tarbitud energia hulga pealt enam ei toimi. Lahenduseks sobib näiteks elektriauto aastamaks, kuid see ei saa olema enam nii õiglane kui aktsiis, kuna autode läbisõidud on erinevad. Äkki oskab keegi lingi anda, kuidas Eestis kütuseaktsiismaksu kasutatakse. Kui palju teede hoolduseks, uute teede ehituseks, riigi teedele, valla teedele?

Bioreaktor

Postitatud: N Aug 11, 2011 17:14
Postitas ivomets
üldiselt tundub mingi mõnus petumüügikampaania taas olema, et mõnelt raha kätte saada.
tehnoloogia koha pealt suu kinni aga, et majja vaja võimalusel tööstusvool ja vesi ja väga täpselt kirjeldatud, milline 150 mm. ventilatsioon peab olema.