1. leht 1-st

9-5 mootorid

Postitatud: T Okt 11, 2005 19:50
Postitas tog
Mind huvitaks kuidas annate hinnangu 9-5 mootoritele 2,0T (141kW) 2,3 t (125/136kW) ja 2,3 T(147kW)
kiirendus- ja elastsusomaduste ning vastupidavuse ja hooldus-/remondikulude osas.

Kas kellelgi on võrdlusmomenti 2,0T ja 2,3t vahel? See oleks eriti tänuväärt info.

Vaevab veel küsimus, et kas võtta 2000a 9-5 või oleks mõtekam võtta uuem?

9-5 mootorid

Postitatud: T Okt 11, 2005 20:04
Postitas Cyber
Võta uuem. Siin on piisavalt juttu olnud sellest 9-5 kummitavast turboprobleemist, mis kuni 2002 mudeleid kummitab (projekteerimisviga, mis viib turbode mahakärssamiseni). Aerod on sellest küll vabad, neil on teine vurr.

Tegelt ma ei peaks rohkem sõna sel teemal võtma, pole ise ühtegi neist omanud..:)

9-5 mootorid

Postitatud: K Okt 12, 2005 13:00
Postitas jansa
Viimati mingi kuu aega tagasi Saabi Antiga vesteldes jäi kah kõlama jutt et enne 2002 aastat turbo 9-5 on suurte murede küüsis. Samas erand kinnitab reeglit ja võid väga hea isendi saada kui veab.

9-5 mootorid

Postitatud: K Okt 12, 2005 14:24
Postitas Cyber
Asjast juttu siin
Tehnoloogilise möödapaneku korral ei aita ussi- ega püssirohi. Antud juhul see "võid saada ka korraliku isendi" ei kehti. Võib olla, et korralikult hoodlatud asja puhul jõuab see pisut hiljem kätte.

9-5 mootorid

Postitatud: K Okt 12, 2005 21:26
Postitas Trionic
to jansa: need mured pole kusagile kadunud tänaseni,uuematel isenditel puudub lihtsalt vajalik läbisõit.(kõvasti piitsa antud mootoritel probleemid karterituulutuse ja sellellest tingitud mootoriõlituse vajaka jäämisest tunduvalt väiksemad,eelduseks tihedam,kui 15 tuh.km. õlivahetusvälp ja mitsu vurr)

svenssonid teevad tonnise väntadest-kepsudest-kolbidest 9-3/9-5 vigastele konedele reanimatsiooni(väidetavalt ülitõhusalt,seepärast on suur rootsi tühi 2,3-te (tonnise)mootorite
vastavatest tükkidest.):gun::gun: