M: SAAB 9-5 2006 MY universaal 2.0t (gaas+bens)

Ost, müük, vahetus, rentimine, kinkimine...
Vasta
MangustGrupp
Postitusi: 347
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#1

9-5 BioPower
08.2010
2.0 turbo 110kW* (TD04-15T turbo on sees)
Automaat
El istmed, soojendusega
LS 220000

H: 4250.-

Tallinn
U2U
5582564

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=bf1f


Lisatud failid
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4292
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#2

Mootor: 2.0 aero (110 kW)
Ega see turbo vahetus (TD04-15T turbo on sees) sellest autost kohe Aerot tee :P
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 383
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#3

Mootor: 2.0 aero (110 kW)
Ega see turbo vahetus (TD04-15T turbo on sees) sellest autost kohe Aerot tee :P

Veits eksitav info jah, seda küll ainult SAABi võõrale inimesele. Veel võiks kuulutuses olla, et reg nr ka kaasa ei saa või nüüd juba SAAB :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7629
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

See on ka hea:

õlitarbimist ei ole, kuna 10 000 km kohta lisada tuleb vahetusel vähem kui liiter
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
MangustGrupp
Postitusi: 347
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#5

Mootor: 2.0 aero (110 kW)
Ega see turbo vahetus (TD04-15T turbo on sees) sellest autost kohe Aerot tee :P

teeb teeb, mina ei ole t7suite abiga vahetanud võimsust, hetkel. jäätan seda uue omanikule. selle turboga kuni 280hp, pihustid on pruunid aero omad
MangustGrupp
Postitusi: 347
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#6

See on ka hea:

õlitarbimist ei ole, kuna 10 000 km kohta lisada tuleb vahetusel vähem kui liiter

puhas füüsika. mootori sees on ju takistus, õli peab seda takistus kõrveldada(metal friction oleks korretne), sega on see kulutus material. lisaks on suured temperatuurid ja turbo, kus on suured pööred ja võll on ka õlist vaja. sega mingi õlikulu eksisteeri igal juhul, ja igal autol.

vabandust mu eesti keele kohta.
Vasta