9-5 BioPower
08.2010
2.0 turbo 110kW* (TD04-15T turbo on sees)
Automaat
El istmed, soojendusega
LS 220000
H: 4250.-
Tallinn
U2U
5582564
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=bf1f
Lisatud failid
M: SAAB 9-5 2006 MY universaal 2.0t (gaas+bens)
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
Ega see turbo vahetus (TD04-15T turbo on sees) sellest autost kohe Aerot teeMootor: 2.0 aero (110 kW)
Veits eksitav info jah, seda küll ainult SAABi võõrale inimesele. Veel võiks kuulutuses olla, et reg nr ka kaasa ei saa või nüüd juba SAAB

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
See on ka hea:
õlitarbimist ei ole, kuna 10 000 km kohta lisada tuleb vahetusel vähem kui liiter
õlitarbimist ei ole, kuna 10 000 km kohta lisada tuleb vahetusel vähem kui liiter
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Ega see turbo vahetus (TD04-15T turbo on sees) sellest autost kohe Aerot teeMootor: 2.0 aero (110 kW)
teeb teeb, mina ei ole t7suite abiga vahetanud võimsust, hetkel. jäätan seda uue omanikule. selle turboga kuni 280hp, pihustid on pruunid aero omad
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
See on ka hea:
õlitarbimist ei ole, kuna 10 000 km kohta lisada tuleb vahetusel vähem kui liiter
puhas füüsika. mootori sees on ju takistus, õli peab seda takistus kõrveldada(metal friction oleks korretne), sega on see kulutus material. lisaks on suured temperatuurid ja turbo, kus on suured pööred ja võll on ka õlist vaja. sega mingi õlikulu eksisteeri igal juhul, ja igal autol.
vabandust mu eesti keele kohta.