Kohustuslik telefoni handsfree-millist kasutada ??

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
AntonG
Postitusi: 446
Liitunud: P Veebr 04, 2007 22:54
Asukoht:
Auto:

#51

T Jaan 11, 2011 19:58

See kinnitus ise maksab cirka 500 eek . EDIT: pardon, ca 35 EUR :D
Kuna auto on müügil siiski ei taha seda praegu osta. Mõtlesin et selline ajutine variant sobib kui ma praegu seda 3M teibile kinnitan. Aga kus seda tugeva teibi saab osta ?


Vahetasin hoidiku kaupluses ära Jabra hands free vastu.
Nüüd 9-5(l) telefon asub süüteluku ja klaasitõstuki nuppude vahel. Jabra asub tuhatoosil. Kui keegi helistab , siis lihtsalt panen Jabrat kõrva. Väga muugav. Kui on vaja helistada, siis näiteks valgusfooril vajutan telefoni numbri ja sama Jabra on kõrvas. Jabra BT2070 Kaalub alles 8 grammi ja pikkus 42mm. Päris soodne ka.
Pilt
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#52

K Jaan 19, 2011 10:52

Uurisin järele, Saabide puhul on miinuseks see, et paigaldus adapterit Parrotile ei ole saada...

On ikka saada aga mitte Parroti müüjate käest :). Näiteks siit - http://www.justcarkits.co.uk/acatalog/Saab_Leads.html

Parroti paigalduse keerukus sõltub - kas tegu lihtsama CK-seeriaga või tahetakse ka muusikat liigutada Parroti kaudu.
siin on pildiseeria CK3100 paigaldusest 2007. 9-5-le:
http://web.mac.com/hahnenuk/Saab95/07Parrot.html

Ja veel arutelu, kus muuhulgas väide, et CK3100 läheb AS2-ga 9-5 külge väga lihtsalt...
http://www.uksaabs.eu/UKS/viewtopic.php?f=4&t=62863

Eile sai kaht kompaktseadet proovitud. Parrot Minikit Slim ja siin korduvalt mainitud Mr Blue Easy. Teine pool saab küll aru, et "käed on vabad" aga kõnekvaliteet siiski mõlemaga täitsa hea! Blue Easy kostis ehk isegi pisut selgemalt teise otsa, samuti ühildus kenasti Nokia häälvalimisega ja koostöös nad oskasid palju paremini eesti nimedest aru saada kui Parroti ameerikapärane kõnetuvastus. See on veel küsimärk kuidas BE siis käitub kui adressaadil on 2 numbrit...Parrot igatahes küsib viisakalt, kumba numbrit soovid. Parroti aku ei ole muide vahetatav aga BE aku on.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#53

T Veebr 15, 2011 21:08

Täna tegin oma autole nii aux. sisendi, nagu selles pdf failis. See eeldab seda, et cd box saadaks analoogsignaali. Ma ei mäleta, kuidas täpselt saabil (OG 9-3l) oli, aga äkki kellelgi on abi.

Muusikat saab nüüd telefonist edukalt auto kõlaritesse lasta.

Vaja oleks veel sellist handsfreed nagu pildil. (kui kellelgi on üle, siis andke märku). Sellega hea lugusid vahetada ja kui kõne tuleb, saab ka vastu võtta.

Lisatud failid ALFA-auxin.pdf (286.3 KB) 
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#54

T Mär 15, 2011 21:34

esimene kuu handsfreed kasutades möödus suurepäraselt!
ühesõnaga süsteem, mille sain saabi talveralli auhinnaks on end jumalasti hästi õigustanud . asi ise kannab nime BLUE EASY.
haapsalust koju sõites laadisin jubina ära ja siiani pole vaja olönud veel laadida, seega üle kuu aja hoiab aku voolu.
ma arvan, et see on suurepärane tulemus!
jubin ise kah hea ja väike, võta kaasa millisesse autosse tahad ja ühe nupule vajutusega kohe töökorras. välja lülitub mingi aja pärast automaatselt kui kaugened .
seega soovitan täiega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Javest
Postitusi: 22
Liitunud: R Mär 05, 2010 0:39
Asukoht:
Auto:

#55

E Apr 04, 2011 19:45

Sellest on olemas ka uuem versioon ehk Blue Multi, kuhu saab korraga kaks telefoni taha ühendada. Ise kasutan Blue Easy seadet juba üle aasta ja ei kurda. Kusjuures oman vist juba järjekorras 5 või 6 isendit, sest kõik eelmised on sõprade-tuttavate-klientide poolt prooviks võetud ja enam pole tagasi tahetud anda :D

esimene kuu handsfreed kasutades möödus suurepäraselt!
ühesõnaga süsteem, mille sain saabi talveralli auhinnaks on end jumalasti hästi õigustanud . asi ise kannab nime BLUE EASY.
haapsalust koju sõites laadisin jubina ära ja siiani pole vaja olönud veel laadida, seega üle kuu aja hoiab aku voolu.
ma arvan, et see on suurepärane tulemus!
jubin ise kah hea ja väike, võta kaasa millisesse autosse tahad ja ühe nupule vajutusega kohe töökorras. välja lülitub mingi aja pärast automaatselt kui kaugened .
seega soovitan täiega.
Liiga palju varuosi liiga heade hindadega! www.javest.ee
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#56

K Apr 13, 2011 12:53

Eile sai kaht kompaktseadet proovitud. Parrot Minikit Slim ja siin korduvalt mainitud Mr Blue Easy. Teine pool saab küll aru, et "käed on vabad" aga kõnekvaliteet siiski mõlemaga täitsa hea! Blue Easy kostis ehk isegi pisut selgemalt teise otsa, samuti ühildus kenasti Nokia häälvalimisega ja koostöös nad oskasid palju paremini eesti nimedest aru saada kui Parroti ameerikapärane kõnetuvastus...

Vahepeal olen seda Slim-i veel proovinud autos ja oskan öelda et Parroti häälvalimine töötab eesti nimedega päris kenasti kui seadmele saksakeelne soft laadida. Vaid ühe nimega (Kaire) ei saanud seade hakkama ja ka voice tag'i salvestamine ei aidanud. Samas näiteks nimest "karu" arusaamisega ei olnud mingeid probleeme.

Ühesõnaga kui telefon häälvalimist ei toeta aga siiski tahaks vahel sõidu ajal välja helistada - siis päris mugav lahendus. Muidugi mõned sks. k sõnad vaja meeles pidada.
Aasakyla
Postitusi: 151
Liitunud: T Juul 12, 2011 14:07
Asukoht:
Auto:

#57

T Okt 04, 2011 21:12

Kas keegi on proovinud oma Saab 900'le paigaldada Parrot handsfree komplekti?
Ise nt ei saa kuidagi hakkama, kõik toimib nii nagu peab, aga heli ei tule kõlaritest.
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#58

N Okt 06, 2011 1:00

Kasutan Parroti CK3100 ja häälekvaliteediga võib rahule jääda.Häiriv asjaolu on see,et iga kord,kui auto käivitan ja sõitma hakkan, pean telefoni taskust välja koukima,näpuluku maha võtma ja siis aktsepteerima ühenduse handsfree seadmega. Äkki saab nii ka siiski teha,et nii kui auto käivitan,ühendub telefon ise Parrotiga??Äkki keegi oskab kommenteerida.
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#59

N Okt 06, 2011 7:55

Ei oma küll Parrotit, aga netist otsinguga tuli selline lahendus:

Go to the Bluetooth menu and while the top line "Add New Device" is highlighted select "Options".
Select "Auto Pair Handsfree"
Turn this option "On" and select "OK".
Phone should pair automatically after this.


Äkki on abiks.

P.S. Olemasoleva pairingu pead vist ära kustutama ja tegema uue, mille käigus siis Auto Pair Handsfree tuleb On panna.

Kasutan Parroti CK3100 ja häälekvaliteediga võib rahule jääda.Häiriv asjaolu on see,et iga kord,kui auto käivitan ja sõitma hakkan, pean telefoni taskust välja koukima,näpuluku maha võtma ja siis aktsepteerima ühenduse handsfree seadmega. Äkki saab nii ka siiski teha,et nii kui auto käivitan,ühendub telefon ise Parrotiga??Äkki keegi oskab kommenteerida.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#60

N Okt 06, 2011 9:56

Kas keegi on proovinud oma Saab 900'le paigaldada Parrot handsfree komplekti?
Ise nt ei saa kuidagi hakkama, kõik toimib nii nagu peab, aga heli ei tule kõlaritest.


Kas mitte midagi ei tule? Ei kõnet ega sissehelinat? Seda, kas kõne heli tuleb kõlaritest või telefonist (privaatne režiim), saab valida parroti nupust. Aga helisema peaks ikka kõlaritest.

Panin NG-le CK3100, kõik töötab nagu vaja... Ei, siiski on tõrkeid ka olnud. Paar korda on juhtunud et kõne heliseb sisse, klõpsan kiirelt vastuvõtunuppu ... ja midagi ei juhtu, heliseb edasi. Vajutan veel ja veel, ikka ei võta vastu :(.
Oletan, et see võib juhtuda siis kui helistab võõras number ja vastata väga kiiresti (veel enne kui parrot numbri ära näitab) ... et kui vastamisega pisut oodata, siis seda jama ei juhtu. Aga see on vaid oletus esialgu.


@heikiw - ma arvan ka et su telefonil on praegu valitud manuaalne paaritamine vms aga seda peaks ikka saama automaatseks panna. Igatahes häda on su telefoni pool otsas, mitte parrotis.
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#61

N Okt 06, 2011 10:43

Uurisin veidi, tuleb vist vastav BT seade telefoni nimekirja lisada-/tunnustatud/,siis ei küsita igakordset aktsepteerimist.Kohati on igasugu elektroonikaasjade juures emakeelne menu pigem segadusttekitavaks.Lähen igatahes varsti uuesti proovima.

Edit. AndresV-l oli õigus.Nüüd vähemalt on telefon kohe, kui süüde sisse saab, valmis Parrotiga suhtlemiseks.
bnd
Postitusi: 31
Liitunud: E Juun 13, 2011 0:12
Asukoht:
Auto:

#62

L Okt 08, 2011 14:37

Mul AR-il oli tehasest sisse ehiatud telefon, ehk raadios oli sim- kaardi duplikaat ja auto käivitamisel läksid kõik kõned kohe läbi autoraadio/kõlarite. Aga sel süsteemil on üks suur miinus. Räägin tööasjus u 4-5h päevas telefoniga. Ja kõiki tööasju pole võimalik läbi selle süsteemi ajada- alati pole autos üksi.
Mitu tuttavat ka sellega hädas - helistad, siis esimese asjana kohe öeldakse, et vastan autost ja ma pole üksi= kõiki asju ei saa rääkida.
Nüüd olen Jabra kasutaja- hommikul panen kõrva ja õhtul võtan ära. Maksis 60+eur midagi ja väga mugav, st ei tunnegi, et midagi kõrvas oleks. Ja saab kõik asjad aetud ja kestab 2 päeva ühe laadimisega.
Mis mind siiani aga imestama paneb, et kui olen üksi autos ja nt räägin foori all, miskit eriti tundklikku teemat, siis ikka näoilmed muutuvad, käed käivad, siis kõrval autodest vaadatakse nagu hullu, või kui pargid auto ära ja kõnnid poodi, aga ise räägid samal ajal. Ähh- näe, hull, räägib omaette :)
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#63

E Okt 29, 2012 11:20

NG-sse integreeritud Parrot CK3100 hakkas vahepeal laisaks jääma - ei leidnud enam sugugi nii kiirelt telefoni üles, kui alguses. Aga Parroti mällu oli ka päris mitu telefoni kogunenud, koos telefoniraamatutega. Tegin platsi puhtaks, laulatasin ühe telefoni ja jälle on kõik kiire ja mugav. :thumb:

Parrot Slim, teises autos, on ka tubli aga kasutajad on laisad, ei viitsi teda laadida :(. Nõuavad mugavamat lahendust. Siit küsimus - kas on olemas integreeritavat käed-vabad lisa, mida saaks ühendada AS2 raadioga, et saada kõne autokõlaritesse?

Või teab keegi viisakat (=9-5 armatuuriga sobivat) järelturu raadiot, mis oskab ka telefonikõnesid vahendada?
kermo.r
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 11, 2012 0:23
Asukoht:
Auto:

#64

E Okt 29, 2012 12:08

Minul vanakooli kassett kassetti mängijas, millel mp3 juhe taga, ühendatud telefoniga ja saab ilusti räägitud. :)
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#65

E Okt 29, 2012 15:39

Äkki ma väljendusin segaselt. Vaja sellist lahendust, kus laisad ei peaks telefoni taskust otsima ega perioodiliselt miskit laadima panema. HF ühendub telefoniga üle sinihamba.

Või siis mõni viisaka moega järelturu raadio koos integreeritud HF-ga (mis ühendub üle sinihamba.)
vvs
Pealik
Postitusi: 4257
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#66

E Okt 29, 2012 16:20

Kui ei taha palju raha alla laduda ja soovid lihtsat ning toimivat lahendust, siis soovitaksin Nokia BH-217 handsfreed (eeldab ilmselt Nokia telefoni, pole aga 100% selles kindel).

Pilt

Pilt


Handsfree toimib läbi bluetoothi ning telefone saab sellega paaritada korraga 2tk, kaasas on 2 kõrva kõverikku, 3 eri suurusega patja kõrva augu jaoks, 2 hoidikut - üks on klõpsuga (saab tasku külge panna) ja teine auto jaoks (tagumine ots on sileda pinnaga ning 2-poolne teip seal installimiseks).
Saab 9-5 hõbedase dashiga sobib see hall variant ideaalselt.

Pilt


Head omadused:
Kui handsfreed ei kasuta, siis saab selle kenasti oma pesasse panna ning seejärel lülitab ta süsteemi ooterežiimile (aku eluiga pikeneb). Pesade all on ka kohad laadimispistiku jaoks.

Kui tuleb kõne, siis võtad handsfree pesast ning kõrva sättides (aeg on piisav) ta vastab iseseisvalt kõnele.
Kui asi on juba kõrvas, siis väike nupuvajutus handsfree küljes olevale nupule ning kõne võib alata/lõppeda...
Tööraadius on ka piisav (~10m). Tihtilugu on telefon autos ja saab väga edukalt auto läheduses toimetada.

Vigadest võibolla niipalju, et kõrvakõverikud on plastikust ja tahab saada hella kasutamist.
Mõnega rääkides vastaspool ei pruugi alati head kõne kvaliteeti saada, samas see sõltub ka vastaspoole telefonist.

Kasutanud olen seda pool aastat ja asi on seda väikest raha väärt :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#67

E Okt 29, 2012 21:26

Töömasinas kasutasin Nokia kõrvakomplekti BH 107. Ei tea, kas viga mu kõrvades või milles, aga see läbipaistvast plastist kõverik, mis kõrva taha käib, murdus esimesel nädalal. Emt kohalikus poes oli juhtumisi paar seda vidinat olemas. Aga ka järgmine pidas vastu nädala ja murdus.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#68

E Okt 29, 2012 22:00

...Pesade all on ka kohad laadimispistiku jaoks.

Kas see tähendab, et autopesa on ühtlasi laadimisdokk?
vvs
Pealik
Postitusi: 4257
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#69

T Okt 30, 2012 19:45

...Pesade all on ka kohad laadimispistiku jaoks.

Kas see tähendab, et autopesa on ühtlasi laadimisdokk?

Kahjuks dokina ta ei tööta!

Võimalus on handsfreed laadida läbi pesa, millel on all vastav auk laadija otsa jaoks.

Pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Scorps
Postitusi: 142
Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW

#70

E Veebr 18, 2013 2:16

Kasutan ise ka toda Nokia BH-217't ja kõik nimetet head omadused vastavad tõele! Üks suur miinus vaid - volüüminuppu pole, selleks tuleb telefoni näppida. Peaks olema küll automaatne volüümi reguleerimine, aga oma kõrv on ikka kuningas.

Muidu väga mugav, kerge, hea heliga ja tänu dokile peab aku terve igaviku. Tuule käes ei kannata küll rääkida (teine pool ei kuule sind), aga autos seda muret pole. Kõrvas püsib kenasti ka ilma sangata, seega selle murdumist pole vaja karta (vajadusel saab muidugi sanga kasutada).

Ja varuosi - sangu, kõrvakinnitusi, lisadokke saab osta kommiraha eest Nokia maaletoojalt Staadioni Mobiiltelefonidest. Tondil.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#71

E Veebr 18, 2013 16:00

Teeks veel reklaami - see BH-217 on EMTis ja Elionis olematu hinnaga hetkel 14.95€

terv, teager
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1963
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#72

E Veebr 18, 2013 16:10

Teeks veel reklaami - see BH-217 on EMTis ja Elionis olematu hinnaga hetkel 14.95€

terv, teager


Topeltpluss kliendile 9.90 isegi.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#73

T Veebr 19, 2013 8:58

Ei kasuta käed vaba süsteemi. Ju ei ole leidnud endale sobivat jurakat ja kui oled kahte proovinud ning üks on ühtemoodi jama ja teine teistmoodi siis nagu ei tahagi eriti midagi. Tööautos on ka sees händsfrii, aga see läks paaril korral niivõrd lolliks, et enam ei taha kasutada. Ikka-mida rohkem tehnikat ja elektroonikat, seda rohkem jama ja muud mudru...ju ma olen siis vanamoeline. Kõnniks tegelt veel vana NMT kastiga ringi või lausa kettaga telefoniga. Nutikat ei kasuta ja üritan hoiduda puutetundlikest asjadest aga vist varsti enam ei suuda, sest see kräpp sigineb nagu kuriloom igasse kodumasinasse varsti.:freak:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#74

P Mai 05, 2013 23:31

Tüütu on kasutada sirmi küljes handsfreed, kuna sirmi tuleb keerata ka vastu klaasi, tüütu on autosse istudes iga kord seadet uuesti sisse lülitada, tüütu on otsida lae alt kõnele vastamise nuppu.
Mis handsfree käivituks ise kui autosse istun, saaks kõnele vastata häälkäsklusega või mugavalt ligipääsetava nupuga, ei oleks kinnitatud sirmi külge?

Ja veel, kui ma tahaks telefonist muusikat auto võimendisse saata, kas selleks on ainuvõimalik vaid Triibutu lahendust kasutada, või saab kuidagi ka bluetooth handsfree seadet võimendiga ühendada? Selline uitmõte siis.

Vanaaja Saab 9-5 on teemaks.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#75

E Mai 06, 2013 8:43

Tüütu on kasutada sirmi küljes handsfreed, kuna sirmi tuleb keerata ka vastu klaasi.

Ma ei saa aru. Mina küll ei keera. Vastupidi, kui keerad, liigub mikker sinust kaugemale ju!

tüütu on autosse istudes iga kord seadet uuesti sisse lülitada, tüütu on otsida lae alt kõnele vastamise nuppu.

Seda räägib mu naine ka. Lisaks ei viitsi ta seadet laadima panna.

Mis handsfree käivituks ise kui autosse istun, saaks kõnele vastata häälkäsklusega või mugavalt ligipääsetava nupuga, ei oleks kinnitatud sirmi külge?

Parrot ck3100 näiteks. Kasutasin seda NG900-s

Ja veel, kui ma tahaks telefonist muusikat auto võimendisse saata, kas selleks on ainuvõimalik vaid Triibutu lahendust kasutada, või saab kuidagi ka bluetooth handsfree seadet võimendiga ühendada? Selline uitmõte siis.

Vanaaja Saab 9-5 on teemaks.

MKi seeria peaks seda tegema. MKi9000 näiteks.
Vasta