Mu 900 sidur ütles töölepingu üles. Tegi teine juba ammu häält ja suhteliselt põhjast lahutas, kuid kes see viitsib enne nokkida, kui häda käes. Ja nüüd ongi "häda käes ja muhk otsaees";).
Survelaager oli täitsa juppideks ja nüüd ei saagi aru, kuidas ta muhvile kinnitub. Kas lihtsalt istuga otsa või on seal ka mingi tõkkerõngas ees.
Ja samas kust saaks uue laagri ning siduriketta soetada. Vanal kettal vedrud täiesti lahti sees.
klassiku sidur lõpetas töövahekorra
Selleks,et töösilindrit(ja vabalt selle otsa pistetud suvelaagrit) kätte saada,tuleb eelnevalt suruda rõngakujuline 3-4mm. torust väänatud abinõu korvi lamellide vahele.
Ja ära tee sellist lollust,et vahetad ainult ketta,aga mitte korviga koos.Siis saad peatselt jälle sama töö ette võtta.
Ja ära tee sellist lollust,et vahetad ainult ketta,aga mitte korviga koos.Siis saad peatselt jälle sama töö ette võtta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Piltidega jutt sidurivahetusest. (inglise keeles küll, aga vägagi põhjalik. Vahetatakse ära nii pea- kui töösilinder, ketas, korv, survelaager. Täismäng ühesõnaga.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Siduri kettast saab vahetada klassikul ka ilma töösilindrit ja korvi maha võtmata, kokku umbes nii 10 min
aga antud juhul kui asi juba jupp aega suitsend on, siis läheb küll kogu krempel loosi.
aga antud juhul kui asi juba jupp aega suitsend on, siis läheb küll kogu krempel loosi.
Tänud! Väga asjalik abimees. Nüüd veel veidi sõnaraamatuga tööd
Algselt postitas: Cyber
Piltidega jutt sidurivahetusest. (inglise keeles küll, aga vägagi põhjalik. Vahetatakse ära nii pea- kui töösilinder, ketas, korv, survelaager. Täismäng ühesõnaga.
..huvitav mida siin sõnaraamatuga teha?
Piltidel ju enamus asju näha-peaks ka hiinlasele selge olema, kui ise ka autoehitusest midagi tead. Siduriosadena kasutas Saab Sachsi, seda saab Autoasjast(Mercantile) näiteks.
Sinna lamellide vahele olen ise kasutanud mingi paksema jalg/mootorratta trossi kõri-väga hästi sobib. Paindub hästi ja tänu plastikkattele ei libise vahelt välja. Kui töösilinder kutu, siis on natuke raskem, kuna pead korvi kuidagi muidu kokku suruma kui lihtsalt kabiinist pedaali pressides. Ja kui asi korra juba lahti, siis soovitaks tõesti ka peasilindri mansetid ära vahetada ja kogu see mustus sealt seest välja-mul oli töösilinder seest ikka parajat s--a täis. kui kusagilt leiad, siis originaaltöösilinder on tunduvalt (mulle vähemalt) sümpaatsem, kui see mida mõned varuosafirmad müüvad.
Ja oleneb muidugi, kui palju auto läbisõit on ja kui kaua veel ise sellega sõita kavatsetakse.
Järgiksin ka Trionicu soovitust ja vahetaks kogu kupatuse-siis vähemalt pikemaks ajaks rahu majas selle osakonnaga.
p.s. siin pildil näide, kuidas paneelmaja keldris uue korvi kokku surusin;)
Lisatud failid
Piltidel ju enamus asju näha-peaks ka hiinlasele selge olema, kui ise ka autoehitusest midagi tead. Siduriosadena kasutas Saab Sachsi, seda saab Autoasjast(Mercantile) näiteks.
Sinna lamellide vahele olen ise kasutanud mingi paksema jalg/mootorratta trossi kõri-väga hästi sobib. Paindub hästi ja tänu plastikkattele ei libise vahelt välja. Kui töösilinder kutu, siis on natuke raskem, kuna pead korvi kuidagi muidu kokku suruma kui lihtsalt kabiinist pedaali pressides. Ja kui asi korra juba lahti, siis soovitaks tõesti ka peasilindri mansetid ära vahetada ja kogu see mustus sealt seest välja-mul oli töösilinder seest ikka parajat s--a täis. kui kusagilt leiad, siis originaaltöösilinder on tunduvalt (mulle vähemalt) sümpaatsem, kui see mida mõned varuosafirmad müüvad.
Ja oleneb muidugi, kui palju auto läbisõit on ja kui kaua veel ise sellega sõita kavatsetakse.
Järgiksin ka Trionicu soovitust ja vahetaks kogu kupatuse-siis vähemalt pikemaks ajaks rahu majas selle osakonnaga.
p.s. siin pildil näide, kuidas paneelmaja keldris uue korvi kokku surusin;)
Lisatud failid
Kas töösilindri mansette on ka remondikomplektina saadaval või tuleb ise mõõdu järgi otsida?Algselt postitas: mart96
..huvitav mida siin sõnaraamatuga teha?
Piltidel ju enamus asju näha-peaks ka hiinlasele selge olema, kui ise ka autoehitusest midagi tead. Siduriosadena kasutas Saab Sachsi, seda saab Autoasjast(Mercantile) näiteks.
Sinna lamellide vahele olen ise kasutanud mingi paksema jalg/mootorratta trossi kõri-väga hästi sobib. Paindub hästi ja tänu plastikkattele ei libise vahelt välja. Kui töösilinder kutu, siis on natuke raskem, kuna pead korvi kuidagi muidu kokku suruma kui lihtsalt kabiinist pedaali pressides. Ja kui asi korra juba lahti, siis soovitaks tõesti ka peasilindri mansetid ära vahetada ja kogu see mustus sealt seest välja-mul oli töösilinder seest ikka parajat s--a täis. kui kusagilt leiad, siis originaaltöösilinder on tunduvalt (mulle vähemalt) sümpaatsem, kui see mida mõned varuosafirmad müüvad.
Ja oleneb muidugi, kui palju auto läbisõit on ja kui kaua veel ise sellega sõita kavatsetakse.
Järgiksin ka Trionicu soovitust ja vahetaks kogu kupatuse-siis vähemalt pikemaks ajaks rahu majas selle osakonnaga.
p.s. siin pildil näide, kuidas paneelmaja keldris uue korvi kokku surusin;)