Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi

Ühised tegemised
Vasta
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#1

K Aug 07, 2013 23:53

Kel huvi Tartu Dünosse lähiajal minna/tulla siis palun andke siin teemas või U2U kaudu mulle teada :)

Hind ~30€

Pilt


Dünostendi koondtabel läbi aegade...

Pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#2

E Aug 12, 2013 22:03

Dünos käidud :cool:

Pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 741
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#3

E Aug 12, 2013 22:48

Kas teil kellelgi oli mingeid modifikatsiooni ka tehtud autoga?
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#4

E Aug 12, 2013 22:57

Kas teil kellelgi oli mingeid modifikatsiooni ka tehtud autoga?

DX-2el on natuke ägedam soft kui originaalis (2,0T).
Minul on veel plank :D

Küll graafikud räägivad varsti enda eest, kannatust :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
fofa
Postitusi: 505
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#5

T Aug 13, 2013 0:48

No väga mõistlik ongi ju esialgu stock performance ära mõõta, siis CR meestega juttu teha ja seejärel juba järgmine kord juba märksa isasemaid numbreid välja rullida :) Hoia meid kursis siis!
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#6

N Aug 15, 2013 10:30

Nonii seltsimehed, sellised graafikud (kW) väänasime välja :)

Olgu siinkohal öeldud, et esimene tõmme (skaalal sinisega) oli tavalise režiimiga, teine "S" režiimiga (skaalal punasega)!

DX-2 - max kW = 121,03x1,18=143kW

Pilt

WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7eDdkRURaalI1YU0/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aDE0Y1R3eS1OVlE/edit?usp=sharing


vvs - max kW = 154,1x1,18=182kW

Pilt

WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aW9MejVEd1owMTQ/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7RHNYcGY1MGxYeVU/edit?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#7

N Aug 15, 2013 10:37

Mitte kottigi ei saa sellisest graafikust aru..:)
Kas ma saan õieti aru, et siin on kogu graafik, alates 0 kiirusest ja kõigi käiguvahetustega? Ja siis on mingi koht valitud, kus siis arvatakse see õige number olema? Niisama seda pilti vaadates ei saa muidugi aru, mille järgi see valitud on. Äkki keegi seletaks..:)

ja siis see suur, et ... 154x1.2 ?? et siis 20% käimari kadu? Minu loogika ütleb, et see 154 on 80% sel juhul ja 100% oleks 192kW, mitte nii nagu see arvutus seal teeb, et 154 on 100% ja siis tehakse sellest 120%...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#8

N Aug 15, 2013 10:49

Mitte kottigi ei saa sellisest graafikust aru..:)
Kas ma saan õieti aru, et siin on kogu graafik, alates 0 kiirusest ja kõigi käiguvahetustega? Ja siis on mingi koht valitud, kus siis arvatakse see õige number olema? Niisama seda pilti vaadates ei saa muidugi aru, mille järgi see valitud on. Äkki keegi seletaks..:)

ja siis see suur, et ... 154x1.2 ?? et siis 20% käimari kadu? Minu loogika ütleb, et see 154 on 80% sel juhul ja 100% oleks 192kW, mitte nii nagu see arvutus seal teeb, et 154 on 100% ja siis tehakse sellest 120%...

Graafik on tõesti nö. 0-250km/h
Skaalal on valitud kilowattide järgi kõige kõrgem punkt, mis on teoreetiliselt ka maksimum jõud rattast! Siin on tegelt puudu veel kw ja nm suhte graafik aga seda ma siia ei pannud...ilmselt tuleb panna :P

Automaadi puhul pidavat kadu olema 20%!

Targemad võiks mind parandada :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#9

N Aug 15, 2013 11:12

ega seda kadu ei tea enne, kui on mootor eraldi dünos käinud ja siis auto koos kasiga ka. Aga nii 15-20% arvestatakse küll. Au-tomatil rohkem manuaalil vähem. Kas DX2 auto oli ka automaat?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 741
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#10

N Aug 15, 2013 11:17

Cyber mõtles seda, et tõesti 20 % on automaadi kadu aga arvutusviis peaks olema teistmoodi. Ehk 20% peaks arvestama lõpparvust maha mitte saadud tulemuse ja sellele 20% juurde lisada. Ehk kui võtta 100st 20 protsenti maha teeb see 80. Kui aga panna 80'le juurde 20% siis teeb see 96.

Kui seda punast joont vaadata, siis kas sport reziimiga oli lahjem tulemus kui tavareziimiga?

Teadjamad oskavad äkki ütelda, et kas see graafik peakski nii ebaühtlane olema?
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#11

N Aug 15, 2013 12:47

Kas DX2 auto oli ka automaat?
DX-2el on samuti automaat.


Kui seda punast joont vaadata, siis kas sport reziimiga oli lahjem tulemus kui tavareziimiga?
Spordiga on ainult esimene käik muljet avaldav, sealt edasi on asi kehvem!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#12

N Aug 15, 2013 13:20

Aga S-ga tegid sa miilil parema tulemuse, kui ma nüüd õigesti mäletan...??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#13

N Aug 15, 2013 13:36

Aga S-ga tegid sa miilil parema tulemuse, kui ma nüüd õigesti mäletan...??


See oli mu mäletamist mööda sellest, et ta ei vahetanud käiku ära, vaid proovis ronida piiraja poole, erinevalt D'st.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

N Aug 15, 2013 13:41

Vägevad graafikud aga egas suurt aru saa: Niipalju on tugev erinevus, et vvs-il on püsivam vääne, teisel masinal kohe hakkab tugevalt langema , ja nii iga käigu ajal. kui ülemised 2 joont on väände jooned.

ma arvan, et sealt tuleks midagi sättida... :)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#15

N Aug 15, 2013 14:00

Ilmselt tuleb ka suur erinevus sellest, et DX-2 kast on 4-käiguline ja olemuselt juba vanem.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1744
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto:

#16

K Aug 21, 2013 22:48

Mäletan, et kasutaja Executive tõmbas oma automaadiga 9-5 stokkaerost mingi 170kw-180 rattast :)
169kw mudel kusjuures.
Sent from my Monte Carlo using B204
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#17

P Sept 01, 2013 20:07

Juba homme on uus võimalus oma masina võimeid proovida :)

a) 02.09 (~ca 17.00-paiku)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#18

E Sept 02, 2013 21:25

veikov

Rullidel oli Saa3 9-3 1,9TTiD manuaal+pisut näpitud...

Pilt


Tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga

Max kW = 130,26x1,1=143kW

Pilt

WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7anNEWVZzOTdXY2s/edit?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1033
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#19

E Sept 02, 2013 22:27

Diisel väänab mõnusalt :) Aga kas see düno pööretega ei suudaks graafikut teha ... See km/h pole ka nagu see ...
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#20

E Sept 02, 2013 22:50


Aga ..
Diisel väänab mõnusalt :) Aga kas see düno pööretega ei suudaks graafikut teha ... See km/h pole ka nagu see ...

Siin see on...

Pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 741
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#21

E Sept 02, 2013 22:57

Diislil ikka kukub jube varakult ära see vääne. Aga iseenesest on vääne päris kena. Ei tea palju see tehase kast seda kannatab kui originaalis juba 420nm.
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#22

T Sept 17, 2013 23:36

Taaskord 1 dünopäev selja taga :)

Pilt

Sellised numbrid (kW/N-M/RPM) väänasime välja :)


vvs - max kW = 156,37x1,18=185kW
Sinine skaala oli stock graafik, punane CR-softiga graafik!

Pilt

WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aW9MejVEd1owMTQ/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7bThSdTRhSFFpNkk/edit?usp=sharing


rala - max kW = 123,78x1,18=146kW
Sinine skaala on tava režiim, punane skaala "Sport" režiim!

Pilt

WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7M3V5VDRvdUN5blU/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7VkNFRVhLVExsSlk/edit?usp=sharing


kroom - max kW = 86,04x1,18=102kW

Pilt

WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7NF9WNlBmbVJtWHc/edit?usp=sharing
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
richard
Postitusi: 948
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#23

K Sept 18, 2013 0:17

loen ma õigesti teisest graafikust välja et sport reziimiga oli asi lahjem?
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3307
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#24

K Sept 18, 2013 0:20

loen ma õigesti teisest graafikust välja et sport reziimiga oli asi lahjem?

EDIT: Graafik oli valepidi, nüüd on oK ja tuleb välja, et Spordiga on tulemus parem!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#25

K Sept 18, 2013 9:46

Normaalne oleks siiski rpm vs power/torque graafik, mitte see kiirus vs power. Selle 0-240 km/h graafiku pealt ei saa mitte essugi aru mootori tööst.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta