
93 puhub juhi poole leiget ja körvalistuja poole külma.
Täna panin siis masina sooja ja avastasin et esiklaasile sulasid sisse varasema kolme augu asemel ainult 2. Körvalistuja poole polnud miskit sulanud. Rabasin ukse lahti ja käe armatuuril olevate avade peal liigutamisega oli selge et pool puhub sooja ja pool täiesti külma. Kas nendel masinatel on 2 klappi sooja ja külma reguleerimiseks vöi millest selline jama tingitud vöib olla? Pole varem kokkupuudet olnud sellise jamaga, muudel markidel on ikka kogu süsteem kas toiminud vöi mitte toiminud. Ja samas on hakanud mingitel aegadel paremale keerates ka ventikas mingit imelikku körinat tegema nagu rehv käiks logari vastu(keerasin ventika vait ja heli kadus ja nii kui uuesti tööle panin siis taas körin). Ehk kellegil olnud sarnane jama 

Rootslane kagunukas!
Liigutatakse nii õhusuunamise trumlit, kui temp. klappi mõlemale poole korraga. Kui on ACC`ga auto, siis piisab tavaliselt kalibreerimiset. Vähene jahutusvedelik põhjustab ka sama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täna siis mitu head tundi mütatud aga viga ei suuda leida. Kuna on konditsioneeri ehk "ahjunuppudega" isend siis ei ole külm-soe mootoritega vaid mehaaniline liigendite ja trossiga süsteem. Aga vot aru ma ei saa miks liigutatakse 2 eraldi kambris asuvat klappi. Üks on köikse alumine pöranda peal ja teine on kohe mootori taga. Mölemad liiguvad ja sealt saab minu möistus otsa. Kipun kahtlustama salongi radikat kuna seistes tuleb leiget paremalt ja vasakult sooja aga söites -10 vöi enamaga pidi söitma siseringil kuna muidu oleks pidanud kasutama käpikuid. On kellegil aimu kummalt poolt radikasse peale tuleb vedelik ja kummast välja läheb? See aitaks pisut mu teooriat kinnitada vöi ümber lükata.
Rootslane kagunukas!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7210
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kle aga kuidas on armatuuril mootori temperatuuri seieriga?? on ikka poole peal või üle poole?? See vihjab korras või mittekorras termostaadile. just ühe mehe tegin õnnelikuks termostaadi vahetamisega. Aitas.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kaevasin siis ennast radikani keskkonsooli taga ja see läks ilusti kuumaks nagu ahi. Seega kuskil klappide süsteemis jama ja järelikult peab jääma ootama kuni suvi tuleb ja saab köik laiali lammutada. Vöi on muid ideid kellegil?
Rootslane kagunukas!
Kui sa seal ennast juba radikani kaevasid, siis kas see ahi siibritega ka paistab? Sa peaksid nägema mille külge soojatross läheb ja proovima kuidagi kuidas hoob liigub. Kui on tunda, et hoob liigub tühja, siis ilmselt siibri küljest lahti tulnud. Äkki saad isegi kuidagi käsitsi siibri lahti lükata.
No kui tempi seier oli veerandist grammike üle siis väga ei tahtnud ja rohkem kui korraks puutuda. Tundub nagu kuskilt miskit segaks sooja öhu liikumist kaasreisija poole, külma puhuks nagu vördsemalt kui sooja. Samas ei leia kuskilt mingit joonist mis näitaks kogu selle öhukanalite monstrumi täpsemalt ära. Peab siis vist ootama kuni varuosamasin lume alt välja sulab ja sellel esmalt kopsiku välja katkuma ja täpsemalt uurima asja.
Rootslane kagunukas!