probleem 9-3 manuaal diisel 2.2-ga 1999a

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
sveno
Postitusi: 6
Liitunud: L Jaan 31, 2009 14:10
Asukoht:
Auto:

#1

probleem selles, et auto on mõned kuud seinud ja nüüd jama et ei anna enam tagurpidi käiku välja. Paned võtme süütelukku ja võti keerab minimaalselt nagu polekski õige võti(aga on tegelt). Käiku ei anna tänu sellele kuidagi välja. Helistasin esindusse ja meister ütles et ehk on mingi tihft kinni külmunud ja üles soojendada? Aga kas mitte nii pole et kui võti lukuaugus peaks sidurit alla vajutades juba käigu välja saama? Abi kiirelt vaja!!!:wall:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7623
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

äkki pole käigukang päris õiges tagurpidikäigu asendis.ja võti ehk ka mitte sellest asendis, kust ta välja peaks tulema.
proovi ikka nikerdada..
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
sveno
Postitusi: 6
Liitunud: L Jaan 31, 2009 14:10
Asukoht:
Auto:

#3

nikerdatud juba tunde, käigukang tundub igatäi õieti asendis olevat, muidu poleks ju ennist võtitki eemaldada saanud. Võtmega nii et läheb probleemideta sisse ja seal ainul pöörates teeb väikese loksu ega hakka kuskile poole keerama. Tagurpidi käigu hoob on ka ilusti üleval. Kõik mahlad on ilusti masinas et kuival ka pole. Käigukang käiku välja võttes lendab mööda metall seina ja muud ei midagi. Aga kas peab süüte sisse saama keerata enne kui saad käigu välja või piisab sellest et võti sisse torgata ja sidur alla ja käigu saabki välja?
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#4

Pead võtit keerama
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
sveno
Postitusi: 6
Liitunud: L Jaan 31, 2009 14:10
Asukoht:
Auto:

#5

tänud, selle sain juba ka selgeks, et tuleb ikka keerata süüte asendisse ja siis saan alles käigu välja. Vist tuleb hakata juukse fööniga kuuma andma lukuauku. Esindusest öeldi veel et suruõhuga seal maurama hakata, aga too ei ole vist kõige kavalam viis lähendeda asjale.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#6

Jah, olin paar aastat tagasi sama murega tõtt vaatamas. 5-6h jutti loksutasin võtit sisse välja ja proovisin võtit keerata ja siis äkki ühel hetkel ta keeraski imekombel. :head:
enrico
Postitusi: 275
Liitunud: P Mär 30, 2008 15:21
Asukoht:
Auto:

#7

sai soetatud pystiku käest ng ja sellel oli sama mure ja lõpuks avastasin et kui võti välja võtta tõuseb süüteluku keskosa ca 1,5 cm aga ükshetk enam ei tõusnud ning uuesti võti sisse pannes ei keerand ja hakkasin meelitama võti sisse välja ja ja samas loksutasin käigukangi 10-15 mini järel käis klõps ja luku sisu tuli välja ja uuesti võti sisse pannes keeras:)
ja seda mul veel ja veel juhtund!
paras peavalu ja tuleb lukk maha vist kiskuda ja puhastada
sveno
Postitusi: 6
Liitunud: L Jaan 31, 2009 14:10
Asukoht:
Auto:

#8

sain liikuma, juuksekuivatus fööniga soojendasin oma 15 min ja pikema loksutamise peale sain keerama.
Vasta