2002 9-5 aero jõnksutab

Vasta
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#1

Lugu selline siis, et kohapeal seistes vahel hakkavad põõrded kõikuma. Hetkeks laseb korra alla ja siis on kõik normaalne jälle. . Umbes sama effekt kui 4 el akende lülitit korraga vajutada. Kiirendades lõõb turboseieri hetkeks punasele ja kohe poolde kollasesse ja jääb sinna. Kas peaks MAF-i puhastamise peale mõtlema? Mingit veakoodi ega midagi ette ei lõõ. Kõik normaalne v.a. need 2 asja.
kermo.r
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 11, 2012 0:23
Asukoht:
Auto:

#2

Kontrolli õhulekked üle. Minul oli just samasugune situatsioon ja viga oli intercoolier lõdvikus (3-4cm auk sees).
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#3

Ok, vaatan üle.
renqu
Postitusi: 29
Liitunud: P Veebr 02, 2014 11:29
Asukoht:
Auto:

#4

Täpselt sama asi enda masinaga. Diagnost näitas õhulugeja viga. Vahetasin ära, ikka sama lugu.
kermo.r
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 11, 2012 0:23
Asukoht:
Auto:

#5

Õhulekked kontrollisid üle ?
renqu
Postitusi: 29
Liitunud: P Veebr 02, 2014 11:29
Asukoht:
Auto:

#6

Õhulekked kontrollisid üle ?

Kui see minule mõeldud oli, siis ei ole kontrollinud õhulekkeid veel.
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#7

Turbo rõhuks sain 0,7 kõigest. Lekkeid ei leidnud kuigi poole gaasiga tuleb küll selline õhulekke hääl salongi, nagu imeks läbi vooliku õhku jubedalt. Peab mingi päev teravama pilguga üle käima kõik kohad.
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#8

Leidsin ka ühe huvitava idee: http://www.econmancer.com/?p=65
Juhul kui katkist voolikut ei avasta proovin selle variandi ära.
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#9

Ega polegi plaanis ringi sõita, lihtsalt katsetada korra. Siis teada milles kala.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

Kui ma nüüd õieti mäletan, siis see mis seal lingil on kästud pimedaks teha on R voolik.
Pilt

Pildil siisi nr 28 ja ülemine voolik.

Ja selle klapi küljest lahti võtmise mõttest ma väga aru ei saa... Sealt kaudu liigub natuke õhku klapist välja ja turbo ette... Ma arvan, et korras klapi panek oleks vast mõttekam?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#11

Tundub, et pildil on süsteem, millel puudub EVAP/ELCD süsteem.

Siin vähe asisem pilt.
Pilt

EDIT: Jutt käib siis klappidest 4 ja 5
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 224
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#12

Kas see 5 just on selline klapp või pigem see, mis jääb 4 juurest üles minnes, kolmikust paremale. Mul hakkas see kunagi mõlemat pidi läbi käima ja rõhu kadu oli päris märgatav.
See poldi toppimine sinna voolikusse ravis minu Saapal küll õhulekke, aga pidasin targemaks siiski see klapp välja vahetada. Tänu sellele poldi modifikatsioonile ma selle probleemse kohas üles leidsingi..
Aero2010
Postitusi: 137
Liitunud: E Okt 15, 2012 13:16
Asukoht:
Auto:

#13

Kas oli jõnksutamist ka tunda suurema kiirusega sõites? Nagu kütus oleks otsas, sama effekt põhimõtteliselt. Ja vahel sama ka kohapeal seistes.
Kasutaja avatar
Nublik
Saabiklubi liige
Postitusi: 224
Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
Asukoht: Tartu/Jõgeva
Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD

#14

Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis minu autol see õhuleke küll kuidagi jõnksutamise näol ei avaldunud..
Vasta