Tervist,
Mure selline, hommikul külma mootoriga sõites töötab kast korralikult, vahetab ilusti kõiki käike, soojast peast lükkab avarii režiimi, sooja mootoriga kontrillisin kasti õli siis oli normis aga külma mootoriga oli korralikult üle normi .
Oskab keegi öelda milles võib probleem olla ?
Saab 9-5 Griffin kast avarii režiimis
Mõõtsid ikka töötava mootoriga?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
- Kontakt:
Endal oli alles hiljuti ühe 9-5-ga samasugune probleem et külmalt oli ok aga kui kastis õli läks soojaks siis oli koheselt avarii režiimis. Jahtus maha ja siis sai natuke jälle liikuda. Abiks oli kasti aju vahetus. veaks diagnoositi PO785 Shift/timing solenoid problem.
Annan lihtsalt informatiivset infot mis võib viga olla ja see ei eelda seda et just sinul on sama probleem....
Annan lihtsalt informatiivset infot mis võib viga olla ja see ei eelda seda et just sinul on sama probleem....
Mis sa sellest õlist lampi vahetad:freak: . Diagnostika on võlusõnaks, peale mida võid asju vahetama hakata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Trionic, eksid. Mis kuradi diagnostikat siin enam vaja kui "kast avarii reziimis":wall: Turbo mootori korral on see sama viga tuntud ka kui "turbo ei tööta". Ehk siis tuleks ikka kast või turbo ära vahetada, soovitavalt mõlemad korraga.
Pole vahet, et tegelikult võis auto avariireziimi minna mootori, elektroonika või õhulekke pärast.
Pole vahet, et tegelikult võis auto avariireziimi minna mootori, elektroonika või õhulekke pärast.
SID1 SID2 remont, kliima display remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee
Trionic, eksid. Mis kuradi diagnostikat siin enam vaja kui "kast avarii reziimis":wall: Turbo mootori korral on see sama viga tuntud ka kui "turbo ei tööta". Ehk siis tuleks ikka kast või turbo ära vahetada, soovitavalt mõlemad korraga.
Pole vahet, et tegelikult võis auto avariireziimi minna mootori, elektroonika või õhulekke pärast.
Turbo peaks nagu töötama, mootori elektroonikast näitas veateadet ainult vända andur .
Sa ju väitsid, et TCM ei näidanud vigu:freak: .
Antud kood ütleb üheselt- Mehaaniline viga, kastis toimub "libisemine".
Kastivahetus on soodsam, kui sellise remont.
Antud kood ütleb üheselt- Mehaaniline viga, kastis toimub "libisemine".
Kastivahetus on soodsam, kui sellise remont.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas veakoode vaadati tehasetestriga? Kui jah, siis 99% vastab mu eelmine postitus tõele (kahjuks).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Peaaegu tehasetester Niipalju veel vaatasin, et vähemalt sel hetkel solenoidid toimetasid ja käigud lülitusid ... Aga jah ... Kui just mõni pistik villast ei viska või õlitase vale ei ole, siis häid uudiseid ei ole.
ma ei teagi nüüd, peaks vb proovima siis kasti kuhugile remonti viia ? kus asuvad kasti spetsid ?
http://www.autodoktor.ee/
Pidid pädevad olema. Isiklik kogemus puudub.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 264
- Liitunud: N Sept 13, 2007 10:13
- Asukoht: Saaremaa / Tartu
- Auto: Saab 9-5 Griffin, Saab 9-5 Aero,
Mul oli paar aastat tagasi enda 2000 aasta Griffiniga sarnane teema - veateated/sümptomid algul samad (kuigi niipalju läks õnnetumalt et teisel päeval peale veateate ilmumist otsustasin esimene ja teine käik sisuliselt koostöö üldse lõpetada ja kogu vedu toimus ainult kolmanda ja neljanda käigu najalt).
Remontida ei olnud kasti võimalik - kuna romulast ei olnud tol hetkel võtta sellist kasti siis tuli Rootsist uus kast (ca 1200€) ja Eestis vahetati.
Tänasel päeval Sul ilmselt parem selles osas et võid uurida saabneti kasutaja "ainm" käest kasti osas - ta laias saabide valikus mis varuosadeks on mõeldud on ka üks Griffin sees. Mees üldiselt pakub mõistliku raha eest normaalseid juppe.
Edu remontimisel - Griffin on väärt hoidmist
Remontida ei olnud kasti võimalik - kuna romulast ei olnud tol hetkel võtta sellist kasti siis tuli Rootsist uus kast (ca 1200€) ja Eestis vahetati.
Tänasel päeval Sul ilmselt parem selles osas et võid uurida saabneti kasutaja "ainm" käest kasti osas - ta laias saabide valikus mis varuosadeks on mõeldud on ka üks Griffin sees. Mees üldiselt pakub mõistliku raha eest normaalseid juppe.
Edu remontimisel - Griffin on väärt hoidmist
"Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how much of the wall you take with you."
Probleem siis selles et saab 9-5 2.0 t 110 kw automaatkasti kang kiilub kinni ehk siis käigukasti juures ei käi enam klõpsu mis laseb käiku sisse panna! Kuid pukseerimisnuppu ehk käigukangi kôrval asetsevat väikest nuppu vajutades töötab jälle mingi aeg ja siis sama jama! Vahetatud sai pidurilüliti kuid sama jama kordub! Ehk kellegil sarnane probleem olnud ??
Probleem siis selles et saab 9-5 2.0 t 110 kw automaatkasti kang kiilub kinni ehk siis käigukasti juures ei käi enam klõpsu mis laseb käiku sisse panna! Kuid pukseerimisnuppu ehk käigukangi kôrval asetsevat väikest nuppu vajutades töötab jälle mingi aeg ja siis sama jama! Vahetatud sai pidurilüliti kuid sama jama kordub! Ehk kellegil sarnane probleem olnud ??