9-5 aero vs v70 T5

kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#26

Ja ka uue 9-5ga pole paremat kiirendust aut kastiga väikestel kiirustel loota. Piisav on kiirendus vaid hetkeks. Üldjuhul harjub inimene kõigega ja soovib enamat. Vaata müügisolevat TROLL-i kui :drive: tahad
EDIT: Jaanusele- muudkui talla mõni aeg, siis saab aru mida temalt soovid;)
Sent from my Monte Carlo using B236
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#27

andresele:

ehk sellest piisaks kui ütlen, et parem sõita aeglaselt kiire autoga, kui kiiresti aeglasega...:wise:
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#28

Algselt postitas: postiljon
andresele:

ehk sellest piisaks kui ütlen, et parem sõita aeglaselt kiire autoga, kui kiiresti aeglasega...:wise:
.....aga siis on ju R-R juba hea valik.
:drive:
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#29

... nu siis peaks ka autojuhi palkama
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#30

Vali volvo. On saabi roolis üks rullnokk vähem.

PS. IMHO saab linnas ka olematu momendiga (kiirendusega) autoga väga hästi hakkama. Saabi mudelirivis sellist küll hetkel vist pole, aga muudest markidest leiab minimootoriga massiivseid bensukaid küll. Moment (kiirendus) ongi just maanteel tähtis!

EDIT: Läksin jälle pisut keema. Aga postituse teist poolt mõtlen täiesti tõsiselt.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#31

Ei saa ma aru vqimsa bensu mootori mqttet aut kastiga suures keres. Mingi diisel nagu 530d siis. vqi sama traktor-saab.
Absoluutselt mqtetu kombinatsioon.
Maletan hasti kuidas tundsin ennast pettuna 735i aut rooli taga. Vqimsus on, tunda saab - vajutad ja tunned. Kohe tahad vajutada veel, ja kiiresti ja pqhjani - motronic siis paneb teine syyte moment. Aga siis kast hakkab mqtlema...
Tahad poorata lqbusalt - aga kaa ei saa...
Yhesqnaga imestage enda lapsena, ema viis teid manguasjade poodi, tegi sinuga ringi, nagid ja proovisid seda ja muud aga midagi ema sulle ei ostnud. Kuidagi peldik situatsioon... :)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#32

Üldiselt olen sinuga nõus... Aga mina ei kujuta küll ette oma AMG`d manuaal kastiga. Esimese mõne päevaga oleks sidur läbi põlenud. Sama on ka kõigi baierlaste lipulaevadega. Kunagi oli spekulatsioon, et mis juhtuks, kui S 65 AMG oleks manuaal. Mersu andis oma ametliku vastuse, et säärane kooslus lõppeks siduri söestumisega ning seda sõna otseses mõttes.
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#33

suurele... ole hea ära lahmi.

soovisin lihtsalt koos arutada ja võrrelda saabi teiste isenditega. paistab aga et osa inimestest siin on istumas saabi kultuse pehmel ja roosal pilvel, nii et väiksemgi raputamine tundub ärritavana...
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: roomlaneKui sõita oskad, valgusfooride rohelised lained peas on jne, siis ei pea mootorist viimast võtma, et õigeks ajaks kohale jõuda.:poke:
Ega ma pole küülikuga sõites kah veel kunagi kuhugi hilinenud, selleks ei pea isegi pea rohelisi laineid täis olema. Lihtsalt inimene tahab suht palju raha välja käies autost võimalikult palju omadusi ja Saab pakub sama raha eest vähemat. Ehk siis Saabi austaja peab ostmise motivatsiooniks leidma autost ka midagi muud kui need kiiruslikud näitajad. Ma ei halvustaks sugugi mõteviisi või inimest, kes ei otsi autost seda "aurat" vaid tahab lihtsalt paremat autot. Ise sõitnud igasugustega, sh ka mitme uue Aeroga - jah on küll head autod, aga sama raha eest on paremaidki. Kui valik käib ainult paari auto vahel, tasub tõesti teha proovisõidud, ja mitte lühikesed (uute autode puhul antakse masin ilusti küsides kätte ka kogu nädalavahetuseks, kasutatud autosid saab rentida mõnikord ka pikemaks perioodiks), sest on autosid, mille juures avastad kiiksu, mis kaalub üles kõik need kiirenduse sekundid. Ja mõnel teisel jälle kiiks, mis avaldub alles kolmandal päeval, viies otsuseni, et sellist autot omale kunagi ei osta.

PVA tõi välja väga hea momenti nende iseõppivate automaatkastide osas. Ei ole mina veel kohanud sellist automaatkasti, kes oma suure tarkuse juures suudaks aru saada, et ma mõtlesin äkitselt ümber ning sõita natuke teise sõidustiiliga (või mõtlesin sõita lihtsalt erinevalt kui naine hetk tagasi sõitis). Neid vana põlvkonna kastide juhtimist on samas lihtne äralollitada, sest mäng käib ikka samade reeglite järgi. Isemõtlev muudab aga reegleid nagu tema tahab, ja siis kui ma nendesse tema reeglitesse sobituda suudan, hakkab alles tegema seda mida minul vaja on. Kui kellelgi on vihjeid mõne "piisavalt targa" isemõtleva kasti kohta, siis jagage neid, tahaks kah järgi proovida. Või äkki on võimalik ka neil kastidel softi vahetada, et käituks sama loogiliselt nagu automaatkastid vanasti?

Minu arvates on Saabide omanikud olnud vähemalt mujal foorumites suhteliselt tolerantsed ega ülista oma sõiduriista mõttetult, nagu see peaks olema maailma parim. See mõttetu kiitlemise ja kelkimise puudumine on kindlasti üks põhjusi, tänu millele teatud inimtüüp eelistab sõita selliste omapäraste kuid omadustelt "hallide hiirekestega", ega üritagi kellelegi midagi tõestada, ka mitte liikluses. Sest olgem ausad, hilinemata kohale pruudi juurde ning maanteel ohutult möödasõidetud saab ka kordades nõrgematega kui Aerod jms. Kes otsib maksimaalset sõidunaudingut, soovitaks vaadata, milliste masinatega liiguvad need tõsised Saabigurud:thumb:. Lisaks neile on foorumis veel väga palju teisi inimesi, kes eelistavad teha oma igapäevasõidud just teiste, nende vajaduste jaoks palju paremini sobivate autodega ning Saab on neile vaid hobiautoks.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#35

Kaal peab olema ikka alla 1500. Kui tahad suurema autoga sqita, siis jatad ambitsioonid teise autosse ;)
Kardan et S 65 AMG on suht ebaeffektiivne raha raiskamine :)))
Maailm laks hulluks lihtsalt - M3 millega suvaline naine saab sqita - taielik korralangedus ja litsindus. M3-ga pead kartma natuke sqita vihmaga ;)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#36

See oli selle vana rullnoka kerega M3 võlu.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#37

Jah... Kus juures kui mul tuleb ///M-haiguse retsidiiv, siis ma ostan E36 ///M3 321 hj - uuemat pole mqtet. Kuid meie teedega SAAB loota et ei tule :)
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#38

Härrased-Suurus on tähtis:wise:
Rääkigu psühholoogid mis tahes....
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#39

kiirendus 60-120 kmh
saab 9-5 aero 1
porsche 911 turbo 0

jeremy clarkson jõuab lõpuks ka tõeni
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#40

Pole küll Volvost, aga kindlasti tõstab saabiomanike tuju:
http://www.carsurvey.org/viewcomments_review_6002.html
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#41

no ma siin räägin 9-3 praegu impreza 4wd beater ja on neid kes ei usu mitte. Saab on sleeper.
Sent from my Monte Carlo using B236
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#42

Algselt postitas: eston21
jeremy clarkson jõuab lõpuks ka tõeni
Sealt tuli ju hästi välja, et kui tahad häid ringiaegasid, osta parem Honda Civic:P. Aga see möödasõidukiirendusega enesetõestamine on umbes sama, nagu keegi teine kelgiks, et tema auto on 68km/h kõige ökonoomsem, mis sest et suurematel ja väiksematel kiirustel on teistest janusem ja seda konkreetset ökokiirust kasutatakse umbes 0.01% autoga sõidule kulunud ajast. Clarkson ütles ju väga ilusti, et see on hoopis midagi muud, mille pärast Saabiomanikel nägu pidevalt naerul on. Ei maksa seda nägu nüüd millegi olematu tõestamiseks jälle surmtõsiseks teha :thumb:

PS: kahju, et see Saabaru siin kuidagi levida ei taha, läheks vist massiliseks uuemate sportlikumate Saabide väljavahetamiseks klubis :evil:
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#43

saab vs volvo teemel veel üks asi ;)

Pilt
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#44

Algselt postitas: postiljon
suurele... ole hea ära lahmi.

soovisin lihtsalt koos arutada ja võrrelda saabi teiste isenditega. paistab aga et osa inimestest siin on istumas saabi kultuse pehmel ja roosal pilvel, nii et väiksemgi raputamine tundub ärritavana...


ei istu ma mingil pilvel- ei roosal ei kolmnurksel ei kiud ei rünkpilvel
minu poolt öeldud asi on lihtsalt fakt. olen lihtsalt fänn tänu sellele mida SAAB suudab pakkuda

aga mis puutub sellesse, et sinu poolt toimub lihtsalt arutelu, siis lase käia. ehk olemegi erinevate mikk jt. kasutajate poolt juba nii hellaks tambitud, et näeme tonte kus neid polegi!!!
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#45

Ehm, võtame kütusekulud ka mängu? vana T5 V70 automaat õgis linnas 17..18, talvel 20 alla, kui teda sihipäraselt kasutada. Lisaks veel see vana-hea joonlaua ja malliga joonistatud sisu, kellele meeldib ja kellele mitte.. Ja kas mitte saab aero tegelikes andmetes ei näita natukene kehvemaid numbreid kui reaalelus?
Samas , ma tahaks näha inimest, kes kinnisilmi tunnetab ära kiirenduse vahe 1.5-2sek.. Kui keski arvab et ta on nii pädev, siis otsime kaks autot, mille kiirendus üksteisest 2sek erineb, tõmbame sellele inimesele koti pähe ja kiirendame 0-st - 100ni, tahaks näha, kas ta suudab õigesti ütelda, kumb kiirendas paremini. Kui sa autoga linnas sõidad siis peaks su jaoks olema oluline pigem 0-60kmh kiirus. Ja bmw'ga võrdlus sul ka ei päde, sest 3.0 diislil on nii meeletu väändemoment, samas 2.3 turbobensukad eelistavad natukene pöördeid enne meeletut-minekut.
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#46

Ei pea ju kotti pähe tõmbama, ise vajutades pole raske märgata seda uimasust, mis mõnele autole omane. Seesama Aero on samas manuaalkastiga täiesti tasemel. Ma pakuks välja, et kusagil sekund-poolteist 100km/h-ni tunnis ongi see piir, kust hakatakse tunnetama kiirenduse vahet. Jube raske on öelda, kui suur see vahe on, aga sellest saab aru küll, kumb kiirem on. Olen ise kah piitsutanud vana Volvo T5-t linnas, aga kulu jäi pigem 13-14 kanti, sest paratamatult ei ole võimalik linnas pidevalt kiirendada, vahepeal peab ju sõitma ja pidurdama kah;). Äkki oli seal midagi muud viga, et janu ca kolmandiku võrra suurenes? Muide, just Volvod on need, mis sõidavad reaalselt sugugi mitte suurema kütusekuluga kui tehas kunagi uuele autole lubas, mõlemad pere Volvod kinnitavad seda reeglit, nagu ka tuttavate Volvod... Samas näen ma selles võrdluses Volvo peamist eelist hoopis AWD võimaluses, mis Saabidel seni puudub. Vähegi jõulisema autoga on see oluline, muidu näeb ainult sellist mõttetut kummisuitsu nagu seal Clarksoni videos, sest see jõud oleks hädasti vaja ka maha panna. Esiveolise kummisuitsu on kah üsna igav vaadata...
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#47

Njah, kellele ema ja kellele tütar.
Kui mul oli autovahetuse aeg käes, olid valikus järgmised autod - Saab 9-3 tid (9-5 3.0d jäi hinna pärast välja), BMW 320 d touring, Volvo V40 tdi (facelifti järgne, ehk siis '02 ja üles), ja MB C220 cdi. bemm jäi väiksuse pärast välja, mb tundus liiga igav ja aasta oleks ka vana olnud ja saabi ja volvo võrdluses tundus lihtsalt saab kuidagi 'kodusem' olema, kuigi omatud lisaks paarile vanale tonnisele ka mitut (3e vähemalt) 2 seeria volvot.
Muidugi, ma ise ei oska autot küll tehniliste andmete ja kiirendusnumbrite järele valida, sest mu jaoks on tähtsam emotsioon mille saad sõites ja sees istudes.. samas oma saabi teinekord väljast vaadates mingite uute nurkade alt näeb ta tõeliselt ilus välja (isegi minusugune saab aru et hea disaineritöö on olnud).. volvoga seda juhtunud paraku ei ole.

Samas, awd volvo (ja awd millest miskit kasu ka oleks, ehk siis cross country) on oma tehn. andmete poolest veel nutusem kui aero.
Mul on kusagilt kõrva jäänud lause (mis kipub alati mittesaabiseltskonnas kõik saabi paika panemise üritused ära lõpetama miskipärast), et saab ei ole ühegi omaduse poolest maailma parim - ta ei ole kunagi nii kiire ja hea juhitavusega kui BMW, ta pole kunagi nii mugav kui MB, ta pole kunagi nii töökindel kui Volvo, ega kunagi nii naistelemmik nagu Lexus, aga ta on kõikide nende omaduste parim kompromiss vägagi hea hinnaga. Me ei saa rebida välja ühte rida tehn. andmetest ja järeldada et tegemist on sita autoga - kogupilt on ju see mis loeb.
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#48

Täpselt nõus eelmise postitusega. Eriti viimase osaga, et auto on komplekt omadusi ja üksiku omadusega sealt pole eriti palju peale hakata, kuigi ühte konkreetset omadust taga ajades on tegelikult võimalik valida päris paljude eri markide vahel. Soovitan proovida mõnda (liba)neliveolist Volvot oma käega, see pole küll sportauto, kuid uskumatult tegija igasuguste poolikuveolistega võrreldes. Muide, Volvo omanikud ei nimeta neid S/V40 asju isegi mitte Volvodeks, need autod on Volvo häbiplekk. Huvitav, millise Saabi kohta Saabifännid sama võivad öelda? Või on kõik Saabid ikka hirmus head ja Saabilikud? :P
Mustang
Postitusi: 36
Liitunud: L Dets 09, 2006 14:13
Asukoht:
Auto:

#49

väike märkus automaatkasti osas, nt audi rs4 2.7 v6 biturbo 336 kW on täitsa olemas manuaalkastiga ja ei kõrveta see ühte sidurit :P

Ka mina valisin saabi ja volvo vahel, ühelt poolt aero 184 kw ja manuaal, teiselt poolt volvo diisel 120 kw, autom ja libanelivedu - vähe võrreldamatud on, aga hea pildi sain siiski :P Sõiduomadused täiesti erinevad, suurus ca sama, autom v.s manuaal, jne. Lõpliku otsuse tegemist mõjutas aga see, et vend töötab Infoautos ning teab väga hästi volvode hädasid ja hädade likvideerimise hindu :P Seega kuna mul oli kogemus ainult 2,0 vabalthingava tonnise saabiga ja aero jättis väga, väga hea mulje, siis ma kauem ei mõelnudki - ostsin aero :D

Võin öelda, et sõiduomadustelt jättis saab tõelise pantri mulje, saad kulgeda vaikselt-rahulikult, ilma erilise närvilisuseta (riisiraketiga see ei õnnestuks), samas kui vaja astuda, siis pead vaatama, et roolist ikka kõvasti kinni hoiaksid (esisillaveo omapära), muidu tõmbab käest ära :D

Aa, minu teada on peale GM ühinemist ehitatud 900 see, mis on saablaste konnasilmaks, kuna tehtud vectra 2000 põhjale ja püütud väga odavalt läbi saada (opeli osadega) :P
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#50

To Mustang: RS4 ostmisel toonitatakse väga pikalt revalis et ära jumala pärast sidurit libista.

EDIT: ajan soga ei ole reval auto... Audi esinduse nimi ei tule meelde..
Vasta