9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?

Vasta
vilosoof
Postitusi: 4
Liitunud: K Juul 18, 2012 21:04
Asukoht:
Auto:

#1

K Juul 18, 2012 21:42

Sai soetatud selline aparaat nagu 9-5 Aero 184 KW, mis ilmavalgust näinud 2004 aasta viimasel kuul. Nagu ikka värskelt soetatud asja puhul, plaanis teostada vajalikud ja ähk tulevasi probleeme ennetavad hooldustööd. Kuna elukoht saabispetsialistidest kaugel Eestimaa lõunaosariikides, siis tuleb mõne kohaliku meistrimehe ja oma peaga vist hakkama saada nende töödega. Seega mõned küsimused..
Siit- sealt kuulnud, et õli vahetus sellel masinal tuleks vähe põhjalikumalt teostada. Nimelt tuleks selle käigus puhastada ka vigur, mida välismaa keeles nimetatakse oil slump`iks. Samas kusagilt lugesin, et mingist aastast tehases tehtud vist mingid muudatused ja see probleem ei olevat enam nii terav? Sama kehtivat ka muidu probleemse karterituulutuse kohta? Kas vastab tõele või tegu netiavarustes liikuva külajutuga? Mis kriitilisi sõlmi veel parandatud võrreldes mudeli esimeste tootmisaastate eksemplaridega, mille puhul võib vähe kergemalt hingata?
Kas automaatkasti õli tohib/tuleks vahetada? Mõnedel markidel (nn. hooldusvabad jne.)kipub selle vedeliku näppimise tagajärg kurvalt lõppema?
Äkitse oskab keegi soovitada mõnd osavate kätega vennikest Võru kandist või siis Tartus, keda võiks julgelt siukse aparaadi ihuarstiks usaldada?

Staasikaikaid saabiomanike ette tänades...
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#2

K Juul 18, 2012 21:48

tartus esindab saabi carring
iphonede ja ipadide remont
vilosoof
Postitusi: 4
Liitunud: K Juul 18, 2012 21:04
Asukoht:
Auto:

#3

N Juul 19, 2012 22:43

Eks seda kohta teavad muidugi kõik. Mingis teemas ei taha Sa aga ise ka väga selle asutuse teenust kasutama tõtata? :D Et hinna/kvaliteedi suhe tiba paigast jne.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14300
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

R Juul 20, 2012 10:06

Oil sludge on see inglise keelne asi. Ja see tekib sulle karterisse kehva karterituulutuse ja pikkade õlivälpade koostöös. 2004 peaks vist juba olema pisut parandatud karterituulutusega mudel (parandage, kui eksin), aga konktrollida tasuks sellegipoolest. Põhimõtteliselt karteripõhi alt ja puhastada ära karter ja õlivõttur. Edaspidi siis vähemalt kindlam tunne.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
valka
Postitusi: 240
Liitunud: K Mär 23, 2011 9:36
Asukoht:
Auto:

#5

L Juul 21, 2012 2:01

Ise käin Tartus CrossAuto-s. Olen seal ka teisi Saabe päris tihti näinud. Ei ole küll ametlik esindus aga see eest on hinna-kvaliteedi suhe paigas + tööd võetakse südamega. Tech2-te pole aga arvutiga oskavad Saabi ühendada ja veakoode lugeda küll.

terv,
valka
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#6

T Juul 31, 2012 3:28

Mul on täpselt selline - 2004, 184kw aero.
Ei ole küll tihemini õli vahetanud kui muidu. Ikka 15000km tagant hooldanud.
Ostsin ta siis kui 121000 oli saksamaal läbi sõidetud. Nädalavahetusel lõi maagilise ls ette - 222222km. Seega 100.000km läbitud. Rahul. Töökindel. Pole veel teele jätnud. Läheb käima iga ilmaga. Parandamine ei ole kallis.
Olen kuulnud jah, et eelmiste aastanumbritega võrreldes oli tehtud mitu viga korda, see karterituulutus oli üks neist. Ehk siis enne uue mudeli tegemist eemaldati sellelt mudelilt veel viimased teada vead.
Kõik see aeg olen käinud Saabianti juures. Nad kasutavad parandamisel orig. juppe ning tegelevad päevast päeva ainult SAABidega. Nii, et mõnikord piisab kõnest, kus kirjeldan mõnda heli, mida kuulsin ja nad ütlevad, milles asi.
Soovitan käia korralises hoolduses samuti Saabianti või sarnase SAABidega tegeleva tuntud kohas, igapäevaseid väikeprobleeme võid kodu lähedal kohaliku mehega lahendada. Korralise hooldusega lihtsalt hoiad ära suuremad jamad ja asja kohaliku vana juurde oleks selle võrra vähem.
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#7

T Juul 31, 2012 3:29

Aga igal juhul õnnitlused, ma arvan, et tegid parima valiku ja sõidad sellega pikalt.
vilosoof
Postitusi: 4
Liitunud: K Juul 18, 2012 21:04
Asukoht:
Auto:

#8

K Aug 01, 2012 20:40

Sai eelmisel nädalal ikkagi Tartu Carring-is ää käidud. Noh, et ikkagist margispetsialistid või nii asja üle vaataks. Mingeid suuremaid vigu ei leitud. Ära sai lastud vahetada enamik vedelikke ja filtreid.. küünlad kah. Kurikuulsa mootori õlivõtu sõela puhastamine läks meelest öelda. Eks eeldasin, et kui see nönna probleemne asi, siis ehk teavad isegi. Kui töö juba käis, alles siis sai küsitud, et kas see saab kah ikka üle vaadatud? Selle peale kehitati õlgu, et see olevat eelkõige vana 9000 probleem. Et seal tükk tööd kah, et ei jõua niimoodi ilma ette hoiatamata. Teagi siis, on see probleem või mitte... eks nüüd tuleb hinge kinni pidades järgmise õlivahetuseni ära kulgeda.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#9

K Aug 01, 2012 23:15

...
Olen kuulnud jah, et eelmiste aastanumbritega võrreldes oli tehtud mitu viga korda, see karterituulutus oli üks neist. Ehk siis enne uue mudeli tegemist eemaldati sellelt mudelilt veel viimased teada vead...

Sellise pealkirjaga teemas oleks sobilik need 2004 MY ülejäänud (parandatud) vead ka üles lugeda, kui neid on. Kas on mõni asi veel?
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#10

N Aug 02, 2012 0:14

Tead sa ka mis marki küünlad asemele läksid ?

.. küünlad kah.
vilosoof
Postitusi: 4
Liitunud: K Juul 18, 2012 21:04
Asukoht:
Auto:

#11

N Aug 02, 2012 19:46

Tead sa ka mis marki küünlad asemele läksid ?

.. küünlad kah.


Ei tea. Usaldasin spetsialiste! Kuri kahtlus puges küll sisse juba sealt ära sõites, et mõned asjad jäeti tegemata, millest juttu oli. Peaks vist üle vaatama jah! ;)
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#12

N Aug 02, 2012 21:16


Sellise pealkirjaga teemas oleks sobilik need 2004 MY ülejäänud (parandatud) vead ka üles lugeda...

Võiks ka need uuendused üles lugeda, mis iga aastaga tegid üheksaviie kehvemaks :gun:
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#13

N Aug 16, 2012 22:05

kas on olemas ka mingit vaakumvoolikute remondikomplekti, et välja vahetada ära väsind ühendused/voolikud?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14300
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

R Aug 17, 2012 8:32

kas on olemas ka mingit vaakumvoolikute remondikomplekti, et välja vahetada ära väsind ühendused/voolikud?
ostad poest meetriga?? Jämedad, mis BPC klapi küljes on, need on suht püsivad ja ilmselt ei vaja vahetust, aga ülejäänud võtad aga paraja jupi ja paned asemele. Oli vist ca 3m euto peale? Parandage, kui eksin
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#15

R Aug 17, 2012 14:33

tundub et voolikud ise on enamvähem aga ühenduskohad kus metall ja plastik on koos on kuidagi logisevad.. vb peavadki olema ei tea.. nt see ühendus kus nukvõlli otsast läheb vaakum sisselaskesse ja pidurivõimu.
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#16

R Aug 17, 2012 14:40

Need on kiirliited seal. Logisevad jah pisut ...
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#17

R Aug 17, 2012 14:50

aga kas see login ongi normaalne ?
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#18

R Aug 17, 2012 18:47

No sesmõttes, et ta liigub pisut ... Kui ikka logiseb hullusti, ega siis pole seal pidamist ka enam ..
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#19

T Jaan 22, 2013 20:55

nonii täna vaatasin on täiesti lahti tulnd, mis teha kust uue ühenduskoha võiks saada? sinna ei saa niisama klambriga toru ka otsa panna...
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#20

T Jaan 22, 2013 21:34

Neid saab eraldi osta.
Küll paraku ainult originaalvaruosana:(
Ja vahetada on "ilge geberniit" :wall:
Kirjuta mulle millist sul täpsemalt vaja on.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#21

K Jaan 23, 2013 16:38

äkki superatakk ajaks asja ära?
9-5LPT
Postitusi: 1239
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#22

K Jaan 23, 2013 18:06

Ei ole üldse hea mõte..
Kogenud Aeronaut. :drive:
Vasta