Sai soetatud selline aparaat nagu 9-5 Aero 184 KW, mis ilmavalgust näinud 2004 aasta viimasel kuul. Nagu ikka värskelt soetatud asja puhul, plaanis teostada vajalikud ja ähk tulevasi probleeme ennetavad hooldustööd. Kuna elukoht saabispetsialistidest kaugel Eestimaa lõunaosariikides, siis tuleb mõne kohaliku meistrimehe ja oma peaga vist hakkama saada nende töödega. Seega mõned küsimused..
Siit- sealt kuulnud, et õli vahetus sellel masinal tuleks vähe põhjalikumalt teostada. Nimelt tuleks selle käigus puhastada ka vigur, mida välismaa keeles nimetatakse oil slump`iks. Samas kusagilt lugesin, et mingist aastast tehases tehtud vist mingid muudatused ja see probleem ei olevat enam nii terav? Sama kehtivat ka muidu probleemse karterituulutuse kohta? Kas vastab tõele või tegu netiavarustes liikuva külajutuga? Mis kriitilisi sõlmi veel parandatud võrreldes mudeli esimeste tootmisaastate eksemplaridega, mille puhul võib vähe kergemalt hingata?
Kas automaatkasti õli tohib/tuleks vahetada? Mõnedel markidel (nn. hooldusvabad jne.)kipub selle vedeliku näppimise tagajärg kurvalt lõppema?
Äkitse oskab keegi soovitada mõnd osavate kätega vennikest Võru kandist või siis Tartus, keda võiks julgelt siukse aparaadi ihuarstiks usaldada?
Staasikaikaid saabiomanike ette tänades...
9-5 Aero 2004 mudeliuuendused?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Oil sludge on see inglise keelne asi. Ja see tekib sulle karterisse kehva karterituulutuse ja pikkade õlivälpade koostöös. 2004 peaks vist juba olema pisut parandatud karterituulutusega mudel (parandage, kui eksin), aga konktrollida tasuks sellegipoolest. Põhimõtteliselt karteripõhi alt ja puhastada ära karter ja õlivõttur. Edaspidi siis vähemalt kindlam tunne.
Ise käin Tartus CrossAuto-s. Olen seal ka teisi Saabe päris tihti näinud. Ei ole küll ametlik esindus aga see eest on hinna-kvaliteedi suhe paigas + tööd võetakse südamega. Tech2-te pole aga arvutiga oskavad Saabi ühendada ja veakoode lugeda küll.
terv,
valka
terv,
valka
Mul on täpselt selline - 2004, 184kw aero.
Ei ole küll tihemini õli vahetanud kui muidu. Ikka 15000km tagant hooldanud.
Ostsin ta siis kui 121000 oli saksamaal läbi sõidetud. Nädalavahetusel lõi maagilise ls ette - 222222km. Seega 100.000km läbitud. Rahul. Töökindel. Pole veel teele jätnud. Läheb käima iga ilmaga. Parandamine ei ole kallis.
Olen kuulnud jah, et eelmiste aastanumbritega võrreldes oli tehtud mitu viga korda, see karterituulutus oli üks neist. Ehk siis enne uue mudeli tegemist eemaldati sellelt mudelilt veel viimased teada vead.
Kõik see aeg olen käinud Saabianti juures. Nad kasutavad parandamisel orig. juppe ning tegelevad päevast päeva ainult SAABidega. Nii, et mõnikord piisab kõnest, kus kirjeldan mõnda heli, mida kuulsin ja nad ütlevad, milles asi.
Soovitan käia korralises hoolduses samuti Saabianti või sarnase SAABidega tegeleva tuntud kohas, igapäevaseid väikeprobleeme võid kodu lähedal kohaliku mehega lahendada. Korralise hooldusega lihtsalt hoiad ära suuremad jamad ja asja kohaliku vana juurde oleks selle võrra vähem.
Ei ole küll tihemini õli vahetanud kui muidu. Ikka 15000km tagant hooldanud.
Ostsin ta siis kui 121000 oli saksamaal läbi sõidetud. Nädalavahetusel lõi maagilise ls ette - 222222km. Seega 100.000km läbitud. Rahul. Töökindel. Pole veel teele jätnud. Läheb käima iga ilmaga. Parandamine ei ole kallis.
Olen kuulnud jah, et eelmiste aastanumbritega võrreldes oli tehtud mitu viga korda, see karterituulutus oli üks neist. Ehk siis enne uue mudeli tegemist eemaldati sellelt mudelilt veel viimased teada vead.
Kõik see aeg olen käinud Saabianti juures. Nad kasutavad parandamisel orig. juppe ning tegelevad päevast päeva ainult SAABidega. Nii, et mõnikord piisab kõnest, kus kirjeldan mõnda heli, mida kuulsin ja nad ütlevad, milles asi.
Soovitan käia korralises hoolduses samuti Saabianti või sarnase SAABidega tegeleva tuntud kohas, igapäevaseid väikeprobleeme võid kodu lähedal kohaliku mehega lahendada. Korralise hooldusega lihtsalt hoiad ära suuremad jamad ja asja kohaliku vana juurde oleks selle võrra vähem.
Sai eelmisel nädalal ikkagi Tartu Carring-is ää käidud. Noh, et ikkagist margispetsialistid või nii asja üle vaataks. Mingeid suuremaid vigu ei leitud. Ära sai lastud vahetada enamik vedelikke ja filtreid.. küünlad kah. Kurikuulsa mootori õlivõtu sõela puhastamine läks meelest öelda. Eks eeldasin, et kui see nönna probleemne asi, siis ehk teavad isegi. Kui töö juba käis, alles siis sai küsitud, et kas see saab kah ikka üle vaadatud? Selle peale kehitati õlgu, et see olevat eelkõige vana 9000 probleem. Et seal tükk tööd kah, et ei jõua niimoodi ilma ette hoiatamata. Teagi siis, on see probleem või mitte... eks nüüd tuleb hinge kinni pidades järgmise õlivahetuseni ära kulgeda.
Sellise pealkirjaga teemas oleks sobilik need 2004 MY ülejäänud (parandatud) vead ka üles lugeda, kui neid on. Kas on mõni asi veel?...
Olen kuulnud jah, et eelmiste aastanumbritega võrreldes oli tehtud mitu viga korda, see karterituulutus oli üks neist. Ehk siis enne uue mudeli tegemist eemaldati sellelt mudelilt veel viimased teada vead...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ostad poest meetriga?? Jämedad, mis BPC klapi küljes on, need on suht püsivad ja ilmselt ei vaja vahetust, aga ülejäänud võtad aga paraja jupi ja paned asemele. Oli vist ca 3m euto peale? Parandage, kui eksinkas on olemas ka mingit vaakumvoolikute remondikomplekti, et välja vahetada ära väsind ühendused/voolikud?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Need on kiirliited seal. Logisevad jah pisut ...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
No sesmõttes, et ta liigub pisut ... Kui ikka logiseb hullusti, ega siis pole seal pidamist ka enam ..