Nagu kf
iisak kirjutas , on verised sörmed töesti kerged tulema, plekid ja ääred on seal teravad. Kui nii peaks juhtuma, siis heleda sisuga auto polstreid mitte puutuda ja vigastatud koht kindlalt kinni plaasterdada !
Olles julgestusplekid eemaldanud (eest ära pööranud) eesosas, vöib amordid ükshaaval ära vahetada. Pole nagu mötet mölemat korraga küljest vötta, las vähemasti üks aitab seda "harjavart".
Amordi otstes on kinnitustel stoppervedrud (erineva kujuga vöivad olla, oleneb amordi tootjast, kuid tööpöhimöte on neil ühine). Väikese abivahendiga (kruvikeeraja) eemaldad stoppervedrud ja saad amordid kuulkinnitustest lahti (aitad ka seal kruvikeerajaga).
- 023.JPG (35.7 KiB) Vaadatud 2635 korda
Määri kinnituskuulid ja amordi kinnituspesad määrdega (mis kannataks köiki eesootavaid temperatuure -30...+60, ei tilguks laele ja töötaks suure koormusega aeglasele liikumisele. Vöi kasutad manualis öeldud määret Gleitmo 805 part no. 30 06 442 ).
Paika lähevad uued amordid suht kergesti, lükates kuulkinnitused lihtsalt oma pesadesse.
Seejärel vöib köik detailid uuesti vastupidises järjekorras tagasi panna, alustades nendest kolme poldiga julgestusplekkidest seal lae all amordi eespoolse kinnituse peal (köige tüütum osa), tüüblid, plastid, liistud, jne.
Köige löpuks aita tagaluugi tihendid ka kenasti plastikute peale, nagu nad käima peavad:
- 024.JPG (80.24 KiB) Vaadatud 2635 korda
- 025.JPG (80.19 KiB) Vaadatud 2635 korda
Kasutatud materjal/pildid:
omal tehtud
juhend manualist
juhend muultmaalt