9-5 Prefacelift Aero turbo Facelift aerole ?

Vasta
Kalista
Postitusi: 143
Liitunud: L Juun 30, 2018 20:01
Asukoht: Stockholm
Auto:

#1

L Nov 10, 2018 22:05

Tere. Kiire kysimus.
Kas 2000 aasta aero turbo sobib 2005 aasta omale. Tean, et kw erinevus aga turbo peaks ikka ju sama olema ?

Tänud
caarel
Postitusi: 289
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#2

P Nov 11, 2018 0:17

Uuemal on turbo shortnose. Ehk Cobra erinev ja turbo külmkoda liides cobrale erineva pikkusega.
innar11
Postitusi: 90
Liitunud: E Sept 30, 2013 23:20
Asukoht:
Auto:

#3

P Nov 11, 2018 0:38

Uuem = 06 ja edasi
Kalista
Postitusi: 143
Liitunud: L Juun 30, 2018 20:01
Asukoht: Stockholm
Auto:

#4

P Nov 11, 2018 18:01

Ehk siis sobib ? Td04hl-15t on see mis peale lõheb.

Millest üldse kw erinevus tuleb ? Seadistusest, pihustitest ? Kollektor ka ju neil sama.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#5

P Nov 11, 2018 20:11

Kobra vahe on.
diivan
Postitusi: 9
Liitunud: P Nov 16, 2008 20:43
Asukoht: TLL
Auto:

#6

L Juun 29, 2019 22:07

Ei hakka uut teemat tegema kuna küsimus sama. Kuna endal nii öelda prillidega 9-5 (06+ nina).
Kuidas lihtsalt uuemat shortnose ja vana turpsi üksteisest erista?

Küs selles,et 06+ ei tohiks automaadkasti õli mõõtevarrast enam kaane all olla,aga mul ta seal täitsa olemas. Seega äkki turps ka vana tüübi oma ( reg mul 05 aasta lõpp)
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#7

P Juun 30, 2019 5:15

diivan kirjutas:
L Juun 29, 2019 22:07
Ei hakka uut teemat tegema kuna küsimus sama. Kuna endal nii öelda prillidega 9-5 (06+ nina).
Kuidas lihtsalt uuemat shortnose ja vana turpsi üksteisest erista?

Küs selles,et 06+ ei tohiks automaadkasti õli mõõtevarrast enam kaane all olla,aga mul ta seal täitsa olemas. Seega äkki turps ka vana tüübi oma ( reg mul 05 aasta lõpp)
Silma järgi. Või kobra järgi. Kas on king kobra või kobra.
diivan
Postitusi: 9
Liitunud: P Nov 16, 2008 20:43
Asukoht: TLL
Auto:

#8

T Juul 02, 2019 0:26

Cobral P/N 5959218. Google tulemusena saan aru, et see on tavaline cobra.
See jäi mainimata et mul 2.3(162kw) ja sellel peaks olema sama turps/cobra mis -06 aerol. Jah?

Üks link ka.

https://www.saabcentral.com/forums/show ... ?t=323969
caarel
Postitusi: 289
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#9

T Juul 02, 2019 11:39

Vana, ehk long :https://www.maptunparts.com/turbo-syste ... -aero.html
Uus, ehk short: https://www.maptunparts.com/turbo-syste ... 06-09.html

Vaata seda suure augu krae pikkust. Ühel on see toru pikem, teisel aga väga lühike.
Vastavalt sellele ka Cobra. Uus King Cobra (see suurem, +10hp :) ) ei mahu kohe kuidagi mootoriruumis kuhugi vahele, kui turbol on pikk nina. Peab olema ikka shortnose.
diivan
Postitusi: 9
Liitunud: P Nov 16, 2008 20:43
Asukoht: TLL
Auto:

#10

N Juul 04, 2019 3:05

Homme võtan kaitsepleki pealt maha ja vaatan siis kes seal all on. Kuid nagu arusaan siis shortnose asemel saab vabalt ka long turbo panna kui cobra ära vahetada? vaakum voolikuid tuli vist veits modida.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 598
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#11

N Juul 04, 2019 6:05

diivan kirjutas:
N Juul 04, 2019 3:05
Homme võtan kaitsepleki pealt maha ja vaatan siis kes seal all on. Kuid nagu arusaan siis shortnose asemel saab vabalt ka long turbo panna kui cobra ära vahetada? vaakum voolikuid tuli vist veits modida.
Karterituulutust mis cobrasse läheb peab modima sellisel juhul. Vaakum voolikud sobivad. Mina ise teen oma autol just vastupidi, paras aju kepp.
diivan
Postitusi: 9
Liitunud: P Nov 16, 2008 20:43
Asukoht: TLL
Auto:

#12

R Juul 05, 2019 4:11

Karterituulutust mis cobrasse läheb peab modima sellisel juhul. Vaakum voolikud sobivad. Mina ise teen oma autol just vastupidi, paras aju kepp.
Iseenest turbo asukoht on hea, ruumi on ja saab mõnusalt ligi. Turbo ei ole kuskil mootoritaga peidus ja ebavajalikke asju pole mida peaks lahti võtma/eest kiskuma. Aga aega selle peale-maha kiskumisega läheb, sellega olen nõus. Ma muidugi cobra ja väljalaske eemaldamisest kaugemale ei jõudnud, kuna cobra turbo poolse otsa lähtivõtmisel vaatas gramm õli juba vastu.
Vasta