1. leht 1-st

K: kellel polüuretaan puksid esisillas

Postitatud: E Mär 11, 2019 19:54
Postitas D116
3 aastat tagasi sai paigaldatud ette polüuretaan puksid, 2 aastat ei olnud mingeid probleeme, täna TÜV oli ja :gun: esi õtshoova puksi mutter oli lahti mõlemal pool :shock: rattastes loomulik lõtk, aga häält ei teinud. Suvel oli auto käinud alusraami pukside vahetamises, seal ka õõtshoova oli lahti võetud, 3k km tagasi(sõidan vähe). Helistasin loomulikult sinna kus oli suvel hoolduses ja küsisin kuidas nii võis juhtuda. Ise arvan, et ei olnud piisavalt kõvasti kinni keeratud ja süüdistasin remondimehi.
Huvitava vastuse sain: kuna on uretan ja nad on jäigemad, on tulnud õõtsa liikumisest lahti mutrid.
Kas kellelgi on olnud sellist asja? Kui palju tõenäoline, et tulevad mutrid lahti, sest uretan?

Re: K: kellel polüuretaan puksid esisillas

Postitatud: E Mär 11, 2019 21:21
Postitas ivomets
Liimi pannakse ka

Re: K: kellel polüuretaan puksid esisillas

Postitatud: T Mär 12, 2019 9:18
Postitas Trionic
Või uued lukustuvad mutrid. Need kapronlukud on ju ühekordsed mutritel.

Re: K: kellel polüuretaan puksid esisillas

Postitatud: K Mär 13, 2019 12:58
Postitas Homunkulus
Mul oli 9-3SC polüpuksidega täpselt sama asi - esiõõtsade puksipoldid mõlemalt poolt kerisid ennast lahti. Pikem hala selle kohta minu auto teemas. Polüpukside tootjad ise soovitavad tungivalt teha viimased poldi/mutri pingutamised auto kanalil, mitte tõstukil. Asja uba selles, et vedrustus oleks polte kinni tõmmates võimalikult "nii nagu pärast jääb".

Re: K: kellel polüuretaan puksid esisillas

Postitatud: K Mär 13, 2019 13:51
Postitas ARZT
See on ju elementaarne, et pingutada nö tööasendis :)

Re: K: kellel polüuretaan puksid esisillas

Postitatud: K Mär 13, 2019 17:39
Postitas Homunkulus
Voh justament - tööasend on hea väljend! Ja pole see teadmine (või sellest kinni pidamine) nii elementaarne midagi. Isiklikud kogemused ;)