9-5 aero vs v70 T5

postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#1

Mõned aastad tagasi sai 9-5 lpt`ga (98v.a.) pikemalt sõite nauditud, kuid vahepeal ka muid autotööstuse jumalaid kummardatud :red:
Nüüd tuli saabiigatsus peale ja huviorbiiti on jäänud 9-5 aero (04 v.a) oma 184 kw`ga. Võrdlesin seda huvi pärast lähima konkurendiga v70 T5`ga millel on siis sama mootorivõimsus. Üllatuseks tuli volvo parem kiirendus: 8,5s. vs 7,5 s. (jutt aut. kastist)
Tänapäevaeval ei ole kahjuks 8,5s. just kõige ahvatlevam number. Võrdluseks 2002 aasta bmw 330 (135 kw, diisel, aut) on 8,2s. :wtf:
Huvitav kas tõepoolest on tuunimata Aero tänapäeval suhteliselt pussy võrreldes teiste nö. nobedamate pereautodega? ;)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1890
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

jah 0-100 pole paremate killast. Samas 60-140 vms on võimas.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

Kahjuks peab see paika, et automaatkastiga 9-5 aero on"uimane". Manuaalkastiga hoopis-hoopis teine tera.
Ei saa tegelikult aru miks siia kõrvale 330d tõid? võiks nagu 530d võrrelda. kuigi jah 530d on palju lahjem kw poolest. Nm on samas disla BMW kõvasti üle.
Sent from my Monte Carlo using B236
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#4

Kas mitte too V70 T5 ei ole AWD? või oli see ainult R mudelitel:wtf: Ning minu teada on 9-5 aero 0-100ni kiirendus 7,0 sekundit. Minu autol (lpt 136kW) on mõõdetud ametlikult 8,7 sek.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#5

jupats: kust pärineb 7,0 aut kastiga aerol? manuaali aeg heal juhul.
Samas praegu hakkab mind ennast huvitama, milline on see V70, millel samapalju kw kui 2004a 9-5aerol:?
postiljon valgusta.

EDIT: ma ei tea. ootame ära postiljoni vastuse, aga 2004 oli 220kw V70R AWD ja sellest lahjem oli 154kw.
Sent from my Monte Carlo using B236
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#6

ega ma ametlikku kinnitust siit netist präägast leiagi:wall::wall:
Kusagilt lihtsalt kõrva jäänud.

Ma arvan, et postiljon mõtleb vast V70R mis peaks ikkagi olema AWD ning hobuseid oli eelmisel mudelil 245 kui ma ei eksi.

EDIT: Jupats peksab nüüd segast. On jah tavaline T5, 241 hp
Kiirendus on 8,0 esisillavedu
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#7

ei ma mõtlesin volvo V70 all ikka tavalist esisillaveolist T5`t, 184 kw mis on kõige ligem konkurent Aerole.
on olemas volvo S60R millel on 220kw ja osadel ka AWD, seal on kiirendus hoopiski midagi muud ;)
(V70R`st pole isiklikult midagi kuulnud)

tõepoolest 330 disla bemmi võrdluse listi oli patt panna :gun:, kuid kui võrrelda 530 dislat (142 kw) siis seal on kiirendus 8,0 seki.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#8

aga tavalise T5 o-100ni kiirendus on 8,0sek mitte 7,5. Bemaritega ei saa saabe võrrelda, kuna tegemist on tagasillaveoliste autodega, mille pole esimesed 2 käiku piiratud väändega, nagu see on saabidel.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

Kuidagi ilge peenise mõõtmine läks lahti jälle. Kui mu hall aju mäletab siis on taoline teema siin ka juba läbi käinud.

Maitsed on erinevad, samuti ka lisad ning funktsioonid, mida autolt oodatakse. Usun, et esi viies ei ole 0-100 kiirendus neil kummalgi. :angry:
Iga ratas veab and then some!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

Tegelt ütles Wilddog juba kõik ära..:D Mida paganat seda 0-100 ikka punnitada. Ega te selle autoga 400m nagunii sõitma ei lähe. Selle jaoks ikka eraldi püssid vaja. Vaadake parem kuidas möödasõidud ohutult ja kiiresti tehtud saate..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#11

Jupats lõpetab... Vabandust:red:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#12

kokkuvõtteks julgen arvata, et Volvo 5silindrit teeb ka ülejäänud kiirustel oma töö paremini kui Saab. Aga noh, mida mina tean;)
Sent from my Monte Carlo using B236
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#13

jahh kindlasti on saabil omad võlud, siseviimistluse väga hea kvaliteet, ilus disain jne. Kehvavõitu kiirendus on lihtsalt hetkel see mis silma jäi. Tegelikult ausalt öeldes ootasin aerolt midagi rohkemat. Sest ise näen et 0-100/120ni kiirendust läheb rohkem vaja kui 60-140. Samas ei tahaks mingit a`la R-type, Mazda mps jne taolist neerude põrutajat osta.

to jupats: minul on andmed kus 8,0 seki kuulub volvo 2,4T`le oma 153 kw`ga
ja 7,5 seki on 2,4T-184 kw`ga (ehk T5). andmed aut.kastide kohta.

Põhjus miks ma diislitega võrdlesin on see, et tänapäeva "traktorid" astuvad väga valusalt turbo bensukate kandadele. Huvitav kas Aero loojad oleks uskunud seda oma 10a. tagasi? :freak:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#14

Mina vaatasin aadressilt http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
Seal väidab 8,0. tegemist küll c70 aga siiski...
EDIT: Sai küsitud ka 2003 V70 T5 manuaali omaniku käest, ning tema väitis et manuaalil on 7,5 sek
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7623
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

ilge eluline vajadus võita ,mitu korda päevas, peale selle päevast päeva, mingi 0.7 sekundit pidevalt kiirendades kohapealt vaid 100-ni.
ja see pidev kehva ennesetunne sellest kehvast kiirendusest, võib viia lõpuks täieliku masenduseni.
mõtle parem millestki ilusast... mingist muust pussyst, kui aeropussyst.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#16

jutt käib küll veidi vanemast variandist kuid uue SAABi aut. kast reageerib murdosa sekundist- mõtled ja ta juba tegutseb
sorry, OT

aga minu arvates võiks lõpetada selle kiirenduse kallal naaksumise- SAAB on võrratu nii oma liikumisomaduste, mugavuse kui ka stiili pärast

kes neid väärtusi selles autos ei oska näha, see ärgu proovigugi

vaata tervikut, mitte ära löö kokku komakohti
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#17

to ivomets: ehhh... tavaliselt kiirendades ma mõtlengi mõne ilusa pussy peale ja ometigi kohtamisele hilinedes ei tahaks ma põhjenduseks tuua oma aeropussy`t :wtf:
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#18

Ei taha õli tulle valada, aga siin teemas pole ühtegi viidet, kust need andmed on pärit.

Viitan kahele allikale - Ametlik brozüür ning 9-5 mootori spetsifikatsiinidele.

Ametlikul brozüüril on ainult 169kw mootoriga Aero, andmed:
0 to 60mph: 6.5 sec; auto. 7.8 sec.
(siia tuli vist liita 0,4 sek, et saada 0-100km/h

9-5 Mootori spetsifikatsioonides on nii 169kw kui ka 184kw Aero andmed:
169 kw - 0 to 100km/h: 6,9sec; auto. 8.2sec.
184 kw - 0 to 100km/h: 6,7sec; auto. -.-sec.

Aga omalt poolt küsiks, MIKS on sulle tähtis 0-100km/h kiirendamine? Ja seda veel suure 1.7 tonnise pereautoga?

terv, teager
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: postiljon
, siseviimistluse väga hea kvaliteet,

sellele julgen vastu vaielda, muidu Saab väga OK masin aga siseviimistluse osas jääb siiski baierimaa konkurentidele alla.
Et ma mingit udu ei ajaks, siis olen omanud 9-5 ning praegu sõidan 530d-ga...võrdlusmoment on olemas.

aga muidu ostaks aero iga kell...eriti selle facelift´i, al.2003
postiljon
Postitusi: 58
Liitunud: N Mär 02, 2006 13:21
Asukoht:
Auto:

#20

to teager:

tõenäoliselt sa aimad kui palju kaalub üks Rolls-Royce ja kui hea on tema kiirendus :P

minu andmed pärinevad siit lehelt:

http://www.autogazeta.com/catalog_marks.php

ma ei kahtlegi, et saab on võimekas kiirendama maanteesõidul. Ise liigun rohkem linnas ja selle ümbruses ehk minu jaoks ongi oluline just kiirendus kuni ca 120 km/h.

Tuleb välja et pudelikaelaks on saabil just aut.kast, sest vahe manuaalsega on suhteliselt suur.

To MaxPower: siseviimistlust võrdlesin volvoga, s60/80, v70...
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: postiljon
to ivomets: ehhh... tavaliselt kiirendades ma mõtlengi mõne ilusa pussy peale ja ometigi kohtamisele hilinedes ei tahaks ma põhjenduseks tuua oma aeropussy`t :wtf:

Kui sõita oskad, valgusfooride rohelised lained peas on jne, siis ei pea mootorist viimast võtma, et õigeks ajaks kohale jõuda.:poke:

Auto ostmisel tuleb teha siiski proovisõite ja usaldada tagumikutunnet, ja võrrelda vidinate kasutusmugavust.

PS kas 9-5 automaatkast on nö iseõppiv? Et pead autole natuke aega selgeks tegema, et rallida tahad...
55581286
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#22

Algselt postitas: roomlane
PS kas 9-5 automaatkast on nö iseõppiv? Et pead autole natuke aega selgeks tegema, et rallida tahad...
On küll.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#23

Veidi OT: kuid mismoodi saad näiteks iseõppiva aut kasti ära resettida, kui oled talle selgeks õpetanud tigusõidu ja tahad nüüd näiteks rallima hakata? :drive:
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#24

to postiljon: Milleks teha selliseid võrdlusi R-Royce kaal 2,3 tonni, mootor 5,3 l kiirendus 0-100 7,5 s
Saab kaal 1,7 tonni mootor 2,3 kiirendus 0-100 8 s.
Ma ei saa hästi aru mida tahad öelda?
:drive:
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: Jaanus
Veidi OT: kuid mismoodi saad näiteks iseõppiva aut kasti ära resettida, kui oled talle selgeks õpetanud tigusõidu ja tahad nüüd näiteks rallima hakata? :drive:

Pead oma käitumisega autole sellest rallimise soovist märku andma. Kui paar korda gaas põhjas kiirendad, siis saab vist ise juba aru, et järgmisel korral kiirendades kohe õige käik valida. Kui pida mäluga see kast on jne, ei tea. Tahaks selle kohta kusagilt lugeda küll.
55581286
Vasta