Tere. Palun teie abi, nimelt mu 2.0t 154 kw Saab 9-3 (aastast 2003) väristab aegajalt kiirendades. Värin meenutab värinat mis tekib, kui näiteks on käik liiga madal. Vahetatud sai küünlad (NGK vastu), aga ca pool aastat tagasi paigaldatud Championi küünlad nagu polekski tööd teinud selle aja jooksul. Kas väristab, sest kütet ei saa peale? Väristades hakkab kollane mootorituli vilkuma, aegajalt lööb mõneks ajaks ka veojõukontrolli tule põlema...
SOS!
Palun abi: Saab 9-3 Aero (2003) väristab kiirendades
Käisin diagnostikas, sel hetkel kui diagnostikas käis, mootorituli ei põlenud ja midagi polnud vaadata. Ta vilgutab armatuuris tuld ainult väristamise ajal...No kui tulukesed põlema lööb, siis pole siin mõtet mõistatada, kuskil saabitöökojas juhe sappa ja selgus majas.
Kui tuli vilgub, on tegemist süütehäiretega. Põhjustajaid võib olla kümneid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas peaksin Audaceri tagasi pöörduma?Diagnostika ei ole veakoodide lugemine!
Läksin murega, et auto väristab ja airbagi tuli põleb, airbagi asjus sain vastuse - juhiistme turvavöö väsinud. Väristamise kohta ei midagi, diagnostika ajal käisin ise eemal ja ei ole kindel, et keegi sellega sõitmaski käis, et saada teada missugune värin siis tegelikult on. Öeldi, et valed küünlad ja kõik.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Kas peaksin Audaceri tagasi pöörduma?Diagnostika ei ole veakoodide lugemine!
Läksin murega, et auto väristab ja airbagi tuli põleb, airbagi asjus sain vastuse - juhiistme turvavöö väsinud. Väristamise kohta ei midagi, diagnostika ajal käisin ise eemal ja ei ole kindel, et keegi sellega sõitmaski käis, et saada teada missugune värin siis tegelikult on. Öeldi, et valed küünlad ja kõik.
No aga pane õiged küünlad peale, see ju muude asjade juures kõige odavam lahendus. Seda pead nagu nii tegema kuna küünlad Saabi puhul pidid palju määrama ja kui jamab edasi lase diagnost ka teha. Vigade lugemine ja kustutamine on rohkem enese pettmine.
Juba esimeses postituses panin kirja, et küünlad on vahetatud õigete vastuKas peaksin Audaceri tagasi pöörduma?Diagnostika ei ole veakoodide lugemine!
Läksin murega, et auto väristab ja airbagi tuli põleb, airbagi asjus sain vastuse - juhiistme turvavöö väsinud. Väristamise kohta ei midagi, diagnostika ajal käisin ise eemal ja ei ole kindel, et keegi sellega sõitmaski käis, et saada teada missugune värin siis tegelikult on. Öeldi, et valed küünlad ja kõik.
No aga pane õiged küünlad peale, see ju muude asjade juures kõige odavam lahendus. Seda pead nagu nii tegema kuna küünlad Saabi puhul pidid palju määrama ja kui jamab edasi lase diagnost ka teha. Vigade lugemine ja kututamine on rohkem enese pettmine.