2009 9-3 TTid küsimused
Teen võibolla talve tulles, kui uus õlivahetus vaja teha. Just sai uus õli sisse lastud. Arvestades seda, et ta mul ainult pärast kõige külmemaid öid seda tulukest vilgutanud, siis veel ei muretse. Ilmselt kange külmaga tõmbab rohkem kokku ja kõik õli vajub karteri põhja.
Kellelt seda O tihendit eestis saab?
Kas keegi teab ka Opeli koodi? Võib see olla 55589549 ?
Just see sama kood, osad poed müüvad seda tihendit ka koodiga 06 46 125, etiketi ülemises ääres on GM kood 55589549 ka olemas sellisel juhul.
https://i.avto.pro/img/mi/18/49/03.jpg
See, et tuli ei põle ei tähenda, et probleemi ei oleks, olen näinud mootoreid kus saaled on kulunud ilma, et õlirõhu hoiatus oleks kordagi ette tulnud. Pikad hooldusvälbad, Dexos 2 + diisel õlis millele sigaelmar just kuskil teemas tähelepanu juhtis. Sõbra Insignia vedeleb aia ääres, õlituli põles üks hommik, pärast kustus, õhtul selgus, et tihendiga enam ei pääse, saaled ja väntvõll kulunud. Müügiks kõlbaks teha, mõni müügimees müüks tutika pähe maha ka ehk...
Siin ka Opeli näite põhjal probleemi kirjeldus. Vene keeles.
https://www.drive2.ru/l/10519037/
https://www.drive2.ru/l/10519037/
OT: saan ma õigesti aru, et õlivarras jäi kinni väntvõlli taha ja nad eemaldasid õlivanni uuesti selleks, et varras kätte saada?yllar kirjutas: ↑N Apr 25, 2019 12:03 Siin ka Opeli näite põhjal probleemi kirjeldus. Vene keeles.
https://www.drive2.ru/l/10519037/
Varda ots jäi karteri põhja ja karteri vahele nii et õli hakkas lekkima. Ehk siis sama töö tehti 2 korda. Väidetavalt polnud ka tihend pragunenud ja meister töökojast arvas et ,,lugesid jälle foorumit..
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: E Dets 29, 2014 14:34
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9-3 TTid 2009 Vector Sportkombi
Mul vahetati see o rõngas ära ja pärast seda mitme õlivahetuse järgi ikka hommikuti vahel korraks vilksatab aga ainult hommikul külmkäivutusega. Peaks vist ow40 asemel paksemat õli panema.
Lasin just ära teha tihendi vahetuse, selle talvega muutus juba igapäevaseks hommikul madal õlirõhk. Veits hakkas hirmutama, tahaks ju nagu veel mõned aastat sõita selle autoga.
Vana tihend olla olnud ikka väga jäik. Täna esimene käivitus oli südamerahuks igatahes eeskujulik, eks jälgin nüüd edasi.
Hinnapakkumised olid seinast seina - tihend + töö 230 kuni 490euri.
edit : kadunud need õlirõhu vilgatused : )
Vana tihend olla olnud ikka väga jäik. Täna esimene käivitus oli südamerahuks igatahes eeskujulik, eks jälgin nüüd edasi.
Hinnapakkumised olid seinast seina - tihend + töö 230 kuni 490euri.
edit : kadunud need õlirõhu vilgatused : )
Viimati muutis HHenri, E Dets 09, 2019 9:16, muudetud 1 kord kokku.
HHenri kus teha lasid?HHenri kirjutas: ↑N Dets 05, 2019 9:19 Lasin just ära teha tihendi vahetuse, selle talvega muutus juba igapäevaseks hommikul madal õlirõhk. Veits hakkas hirmutama, tahaks ju nagu veel mõned aastat sõita selle autoga.
Vana tihend olla olnud ikka väga jäik. Täna esimene käivitus oli südamerahuks igatahes eeskujulik, eks jälgin nüüd edasi.
Hinnapakkumised olid seinast seina - tihend + töö 230 kuni 490euri.
Endal tuleb sama töö ilmselt ette võtta, hommikuti kui alla 3 kraadi sooja, siis hetkeks vilksatab.
Samuti ootaks soovitusi, kus Tartus võiks lasta teha. Carringiga natuke kehva kogemus remondi osas, seega kuulaks huviga kas keegi kuskil lõuna pool veel omal lasknud teha.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 54
- Liitunud: R Juul 30, 2021 5:34
- Asukoht: Põlvamaa
- Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip
Viking motorsis 8kuud ja 12k km tagasi see samune õlivõtturi tihend vahetatud.
Praegu +20 kraadiga hommikul 1. külmkäivitusega peale checki ja mootori käima minekut viskab sekundiks õlikannu põlema.. Kas hakata juba muretsema?
Praegu +20 kraadiga hommikul 1. külmkäivitusega peale checki ja mootori käima minekut viskab sekundiks õlikannu põlema.. Kas hakata juba muretsema?
3D printimise teenus. Kontakt PS.
Mul vilgutab õlituld külmkäivitusel suvel, talvel on ok.
Tänaseks on mul kokku vist 3s erinevas hinnatud saabitöökojas erinevate tööde käigus seda rõngast vahetatud. Lisaks õlirõhke mõõdetud, paigaldatud erinevate tootjate õlifiltrid, andurid ja õlipump. Raha maetud korralikult, tagajärg ikka sama. 3 aastat nõnda sõidetud, läheb vast võiduka lõpuni.
Inglise saabifoorumis on veel mõned sarnase kogemusega tegelased, seal järeldati, et kuna 5 aasta jooksul, mil see tihenditeema luubi all on olnud, pole vahetatud tihendiga mootoreid kokku jooksnud, siis ju see pole probleem.
Tihend vahetatud umbes 2 aastat tagasi ja sõitnud 50k, vilksatusi pole peale vaheust enam esinenud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 54
- Liitunud: R Juul 30, 2021 5:34
- Asukoht: Põlvamaa
- Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip
Lasen esialgu õlirõhud üle mõõta.paulk kirjutas: ↑K Aug 18, 2021 10:38Mul vilgutab õlituld külmkäivitusel suvel, talvel on ok.
Tänaseks on mul kokku vist 3s erinevas hinnatud saabitöökojas erinevate tööde käigus seda rõngast vahetatud. Lisaks õlirõhke mõõdetud, paigaldatud erinevate tootjate õlifiltrid, andurid ja õlipump. Raha maetud korralikult, tagajärg ikka sama. 3 aastat nõnda sõidetud, läheb vast võiduka lõpuni.
Inglise saabifoorumis on veel mõned sarnase kogemusega tegelased, seal järeldati, et kuna 5 aasta jooksul, mil see tihenditeema luubi all on olnud, pole vahetatud tihendiga mootoreid kokku jooksnud, siis ju see pole probleem.
Ma ise kohati arvan ka, et tegelt ei ole häda midagi..
Tihend praktiliselt uus.. Sõidaks veel 20-30k läbi ja siis teeks rihmavahetuse ja paneks taas uue tihendi..
Eks selgub rõhkude mõõtmisel kas on pahasti või mitte..
Ei tohiks selle viga ka olla?? Autol mootori ls 64k km ja lisaks 20k tuuris sõitnud saaltega??
3D printimise teenus. Kontakt PS.
Kui keegi selle õlivõtturi tihendi vahetuse hinda tahab teada, siis ma enda ttid-l lasin just Tartu Carringis teha. Hinnapäringule vastasid 370€ (sh õlivahetus) ja umbes niipalju läkski (lasin muud ka teha)
Minu künal tuli ei vilkunud ja lasin rohkem südame rahuks ära teha. Peale vahetust ütlesid, et tihend oli olnud täiesti viimase otsa peal niiet hea, et ära lasin teha.
Minu künal tuli ei vilkunud ja lasin rohkem südame rahuks ära teha. Peale vahetust ütlesid, et tihend oli olnud täiesti viimase otsa peal niiet hea, et ära lasin teha.