9-3 SS manuaali tagumine käik

Vasta
aShine
Postitusi: 50
Liitunud: K Veebr 17, 2016 18:08
Asukoht:
Auto:

#1

E Mär 21, 2016 10:36

Tere kõikidele!

9-3 SS 2.0t manuaalkäigukast hakkas muret pakkuma. Nimelt tagumine käik läheb sisse suurema jõuga kui kõik teised. Täna isegi läks ainult kolmandast korrast sisse, kui vajutasin siduri mitu korda alla. Eile isegi käis mingisugune pauk, nagu sidur oli üleval.

Kas on mõtteid jagada, mida tasub teha, kas mind ootab käigukasti vahetus?
Kasutaja avatar
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#2

E Mär 21, 2016 12:39

Kasti õli tase tuleks üle kontrollida. Pole küll saabiga seotud aga teise margi puhul tekkisid samad ilmingud vähesest õlist. Peale õli lisamist probleem kadus.
aShine
Postitusi: 50
Liitunud: K Veebr 17, 2016 18:08
Asukoht:
Auto:

#3

E Mär 21, 2016 13:38

Kasti õli tase tuleks üle kontrollida. Pole küll saabiga seotud aga teise margi puhul tekkisid samad ilmingud vähesest õlist. Peale õli lisamist probleem kadus.


Ei ole võimalik. Just hoolduses käidud, kõik vedelikud olid välja vahetatud.
ivark
Postitusi: 774
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#4

E Mär 21, 2016 15:08

Minul jälle ei muutunud peale õlivahetust mitte midagi. Sai õli lausa Inglismaalt tellitud, parem ja vingem jne. Mehhaanilist viga ära ei kaota. Aga äkki on kasu sellest hoovastiku reguleerimisest, 6 käigulise puhul on juhend ka kuskil olemas, uuri foorumist.
aShine
Postitusi: 50
Liitunud: K Veebr 17, 2016 18:08
Asukoht:
Auto:

#5

E Mär 21, 2016 15:20

Minul jälle ei muutunud peale õlivahetust mitte midagi. Sai õli lausa Inglismaalt tellitud, parem ja vingem jne. Mehhaanilist viga ära ei kaota. Aga äkki on kasu sellest hoovastiku reguleerimisest, 6 käigulise puhul on juhend ka kuskil olemas, uuri foorumist.


Mul on viiekäiguline :(
chrismil
Postitusi: 332
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#6

E Mär 21, 2016 15:22

Mul muutusid eriti kangeks esimene ja tagumine käik. Aitas hoovastiku (trossid) vahetus, nüüd käib nagu uus (5 käiguline).
www.madalvee.com
aShine
Postitusi: 50
Liitunud: K Veebr 17, 2016 18:08
Asukoht:
Auto:

#7

T Mär 22, 2016 9:49

Mul muutusid eriti kangeks esimene ja tagumine käik. Aitas hoovastiku (trossid) vahetus, nüüd käib nagu uus (5 käiguline).


Palju läks maksma?
chrismil
Postitusi: 332
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#8

T Mär 22, 2016 13:31

Pead ei anna, aga kuskil 200€ tuuri.
www.madalvee.com
Kasutaja avatar
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#9

T Mär 22, 2016 23:46

Ei tasu tormata kohe trosse vahetama. Mul hakkasid mingil hetkel kah käigud kangelt sisse minema ja aitas vedela õli pihustamine hoovastiku juures. Oli mingi spetsõli (marki kahjuks ei mäleta), mis saasta eemaldas ja käiguvahetused hakkasid toimima nagu uuel masinal.
ivark
Postitusi: 774
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#10

K Mär 23, 2016 10:47

Ma õlitasin ka, lisaks panin metallpuksid kummipukside asemel käiguhoovastiku alla ja ühe vidina veel mootoriruumi, peale seda on käigud päris konkreetsed kuid veits on ka vibratsiooni rohkem. Hoovastikku saab ka 5 käigulisel reguleerida, juhendid on kuskil võrguavarustes ka olemas. Ideaalselt ei liigu nad mul hetkel ikkagi aga olen sellega harjunud, Saab ongi selline kange auto.
Vasta