Vesi SC pagasiruumis

Vasta
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 547
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#1

N Okt 03, 2019 7:12

Kuidas ta sinna satub?


vesi.jpg
vesi.jpg (132.62 KiB) Vaadatud 470 korda
Kasutaja avatar
Mundujeevitž
Saabiklubi liige
Postitusi: 61
Liitunud: T Okt 03, 2017 12:24
Asukoht: Siin see on, see SAABimäe
Auto: 900NG ning kui lubatakse siis Viggen, legendaarne Mannerg ja 9-5 Aero

#2

N Okt 03, 2019 9:34

tagatulede tihendid ei või lekkida? NG-l mul oli nii ja tagumiste pukside vahelt võib ka tulla kui tihend väsinud(muidugi ei tea kuidas v kus nad täpsemalt SC-l paiknevad)
Viljandi SAABimees :drive:
kroom
Postitusi: 249
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht:
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#3

N Okt 03, 2019 13:05

Ega sa pole pakiruumi põrandale kummist lisakaitset pannund? Selle panekuga hakkab selle alla vesi kondenseeruma, mis sealt vaikselt läbi imbub ja varuratta juures lõpetab.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 955
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#4

N Okt 03, 2019 13:34

kroom kirjutas:
N Okt 03, 2019 13:05
Ega sa pole pakiruumi põrandale kummist lisakaitset pannund? Selle panekuga hakkab selle alla vesi kondenseeruma, mis sealt vaikselt läbi imbub ja varuratta juures lõpetab.
Sellist juttu pole küll mõtet ajada. Nii oleks enamikel autodel pagassis bassein, sest väga paljudel on nii pagassis kui salongis kummimatid. Nende alusküljele ei teki iial sellises koguses kondentsi, et varuratta augus vesi loksuma hakkaks.

Pigem tasub lisaks eelpool mainitud tihendite teemale üle kontrollida, kas tagaluuk ideaalselt küljes istub. Endal kogemus kahe autoga, millel tagaluuk värvimises käinud, et piisab paari millimeetrisest nihkest ja hakkab luugi vahelt vett sisse sadama. Ideaalselt paika rihtimine on muidugi paras tüütus, õnneks SC tagaluuk alumiiniumist ja paika rihtimisega peaks saama ka üksinda hakkama.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 547
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#5

N Okt 03, 2019 19:34

Pagasiruum on igalt poolt kuiv, väljaarvatud siis põhi kus loksus mõni cm vett. Kui luuk on on nihkes siis peaks kuskilt mujalt ka ju märg oolema? Kahtlustan tagatulede tihendeid, nädalavahetusel pean uurima. Peab vihma ootama :)
Kasutaja avatar
Mundujeevitž
Saabiklubi liige
Postitusi: 61
Liitunud: T Okt 03, 2017 12:24
Asukoht: Siin see on, see SAABimäe
Auto: 900NG ning kui lubatakse siis Viggen, legendaarne Mannerg ja 9-5 Aero

#6

N Okt 03, 2019 22:31

yllar kirjutas:
N Okt 03, 2019 19:34
Pagasiruum on igalt poolt kuiv, väljaarvatud siis põhi kus loksus mõni cm vett. Kui luuk on on nihkes siis peaks kuskilt mujalt ka ju märg oolema? Kahtlustan tagatulede tihendeid, nädalavahetusel pean uurima. Peab vihma ootama :)
Kui tuled lekivad siis on ka kuivalt näha rajad kus vesi on jooksnud, ei pea vett ootama.
Viljandi SAABimees :drive:
kroom
Postitusi: 249
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht:
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#7

L Okt 05, 2019 9:26

skyline kirjutas:
N Okt 03, 2019 13:34
kroom kirjutas:
N Okt 03, 2019 13:05
Ega sa pole pakiruumi põrandale kummist lisakaitset pannund? Selle panekuga hakkab selle alla vesi kondenseeruma, mis sealt vaikselt läbi imbub ja varuratta juures lõpetab.
Sellist juttu pole küll mõtet ajada. Nii oleks enamikel autodel pagassis bassein, sest väga paljudel on nii pagassis kui salongis kummimatid. Nende alusküljele ei teki iial sellises koguses kondentsi, et varuratta augus vesi loksuma hakkaks.

Pigem tasub lisaks eelpool mainitud tihendite teemale üle kontrollida, kas tagaluuk ideaalselt küljes istub. Endal kogemus kahe autoga, millel tagaluuk värvimises käinud, et piisab paari millimeetrisest nihkest ja hakkab luugi vahelt vett sisse sadama. Ideaalselt paika rihtimine on muidugi paras tüütus, õnneks SC tagaluuk alumiiniumist ja paika rihtimisega peaks saama ka üksinda hakkama.
Kusjuures tasub! Ostsin mõned aastad tagasi servast servani põhjakatte, millel ka ääred veel üles keeratud, et siis hea kõiksugu sodi, mis koguneb, korraga välja visata... Ja niiskus hakkas kogunema katte alumise poole keskel ehk täpselt seal, kus kõige rohkem see lisakate õhu liikumist piirab. Asi oli nii hull, et viskasingi katte välja, aga pagassi põhja materjal oli jõudnud juba pehmemaks minna. Peale seda enam varuratta sees vesi ei loksu, aga jah, pakiruumi põhi on lohkus, varuratas roostes ja ratta alust põhja peaks ka paikama.
pistyk
Postitusi: 405
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#8

L Okt 05, 2019 23:50

Minu civicul oli leke tulede tihendi vahelt, sai need ära vahetatud. Peale seda märjal ajal jälle pagassi põhi märg. Sai uuesti viga otsitud, selgus et luugi hingede kinnituskoha ümber olid mikropraod, kust vesi sisse jooksis. Sai need ära silikoonitud ja tundub et asi korras.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Vasta