pesuõli?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Hei! Siinkohal mõtlen neid 5L kankusid, mitte neid pisikesi topkasid. Kas keegi kasutab regulaarselt? Mida muidu arvate sellisest asjast? Ise kasutasin eelmisel autol seda iga kord enne õli vahetust. Endal oli turboga masin ning 8k juures just enne õlivahetust oli õli veel selline kokakoola värvi ja paistis läbi.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Hea asi kasutan ise ka. Vanakooli omega on tänu sellele protseduurile minu peres juba hea 220000 km maha vurand ilma probleemideta omega kohta haruldane mis. Hoiab mootori puhtana ja õiget õli kasutades on mootori resurss pikem.
Nüüd tuleb ka saabil sama protseduur ette võtta .
Nüüd tuleb ka saabil sama protseduur ette võtta .
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Adnoci toodete juures on nimeks flushing oil ,või midagi sedasugust ,selline hästi vedel õli .Protseduur kujutab endast midagi sellist :vana õli välja samuti ka filtrist, keerad vana filtri tagasi, pesuõli mootorisse ja u.10 min tööle ,uuesti välja ,uus filter peale ,õli sisse ja ongi kõik.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ingliskeelne nimetus on asjal Flushing oil. Tegu on siis suht vedela kraamiga, millel siis sees miskid ained, mis siis puhastavad erinevaid trakte jne. Tavaliselt müüakse 5l kanistris. Ise olen kasutanud Addinoli ja BP oma. Protseduur on ise järgmine: vana õli välja. Siis lased tal ilusti tühjaks joosta, ning siis pesuõli MAX-ini sisse. Lased 15 min käia - vahepeal võib nii 3000 rpm hoida ka miskite lühemate portsude kaupa. Siis kogu pask välja tuleb sama must kui vana õli, aga vedelam. Siis filter külge ja uus õli sisse. Õli omadusi see pesuvärk ei muuda. Nüüd siis tõukurid puhtad, pump ka, ning muu läbu ka välja uhutud. Ikkagi mul tilguks süda verd kui kalli täissünt õli musta jura peale hakkad kallama. Kanku maksab nii 200kr ümber.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Ei teagi, kas peale Adnoci keegi sellist asja toodab pole näind igatahes Ärge ajage segi nende väikeste topsidega ,mida pensujaamas müüakse viimane on täielik raharaiskamine ja mõtetus.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
adnoci oma maksab 160-170 eeku olenevalt kohast kust ostad ja kogus 4 litra niiet jah 5 lidrane siis 200 eek aga enamasti on mootori maht 4 ja natuke peale nii et 4 l piisab küll
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Mina olen seda kraami leidnud erinevatest autotarvete poodidest. Viimati ostnud VoltaAutost ja Magistrali Koduekstrast Kuid tuntumad autopoed müüvad ka seda (Aave, Salome, Automaailm jne jne)
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Jah eks ole jah puhastav toime see ainult kallitel õlidel 350+ Tavalisega tuleks vahetada õli iga 7-8000 km tagant eriti problemaatiline on mineralõli mille määrdeomadused kaovad juba 3000 km pealt ja ega ka odavam poolsünt parem pole kui määrdeomadusi pole hakkab tekkima ka saastet.
Oma vana saab 900 pesin 4 kankuga läbi enne kui õli heledaks sain, kuigi olin vahetanud enne õli korrapäraselt .
Oma vana saab 900 pesin 4 kankuga läbi enne kui õli heledaks sain, kuigi olin vahetanud enne õli korrapäraselt .
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
kasutasin ise enda RS-i peal Castrol RS 10W60 "ralli õli". Enne lasin pesuõliga läbi ja siis see sisse 9k km enne õlivahetust paistis õli veel näpupeal läbi. Mootor nurrus ka paremini. Asi aga maksab ikka korralikult. soodukaga 750kr 4l. Teine hea õli on Castrol Magantec - see ei pidavat alla valguma ja külmäivitus libedam ja valutum.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mu turbos on kah castroli gtx magnatec sees, varem oli 5w40 täissünt, praegu 5w30 poolsünt. Sai poolsündi peale üle mindud, sest täissünt kippus lahkuma, ei saanudki aru kuskaudu, loike polnud. Ju siis ära põletati. Tegelikutl erilist vahet polnud, ära kadus ka see poolsünt..
Hetkel on algamas projekt nimega mootorivahetus. Seda mitte õli kvaliteedi pärast vaid muude tehniliste viperuste tõtu, millega on maadeldud juba pikalt. Uuele loodaks kah ikakgi täissündi sisse kallata.
Mõlemat õli saab Troostist osta suvalises koguses. Kanku kaasa ja lastakse teile vaadist. Hind oli vist 157.- liiter täissündi puhul ja 130 kanti poolsündil.
Hetkel on algamas projekt nimega mootorivahetus. Seda mitte õli kvaliteedi pärast vaid muude tehniliste viperuste tõtu, millega on maadeldud juba pikalt. Uuele loodaks kah ikakgi täissündi sisse kallata.
Mõlemat õli saab Troostist osta suvalises koguses. Kanku kaasa ja lastakse teile vaadist. Hind oli vist 157.- liiter täissündi puhul ja 130 kanti poolsündil.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Miks ta peaks? Ei ehmata kui kõik vastavalt tihe on. Ainukene asi on see, et peaks järgima ka tehase ettekirjutusi - a la igas lambis iga õli ikka ei põle küll. Enne kui vahetama hakkad, siis pead läbi pesema, sest muidu võib vahutama hakata.
Aga kas siis mitu pesu järjest annab niipalju oluliselt parema tulemuse või on mõttekam siiski üks pesu ja siis teha nii umbe 7000-8000 km päält enne järgmist õlivahetust uuesti ning siis minna üle ühe õlivahetuse pesutsükli peale?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB!
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
skeem: pesu>uus õli>pesu>uus õli>uus õli>pesu>uus õli>uus õli...
Turbo massinal soovitav teha vahetust 8-9k km tagant vabalthingaval 10k tagant, seda siis kui mootor ilusti tihe. Kui asi juba hõre, siis lasta poolsündiga kuni kap.remondini.
Turbo massinal soovitav teha vahetust 8-9k km tagant vabalthingaval 10k tagant, seda siis kui mootor ilusti tihe. Kui asi juba hõre, siis lasta poolsündiga kuni kap.remondini.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2337
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Et siis kallame pesuõli sisse, peasuõli peseb saasta lahti, seda ka ilmselt peenikestes kanalites. Ja nii see sodi need kanalid ummistabki koos vastavate tagajärgedega.
On siingi foorumis neid kes aina parema õliga meelitades on üritanud mootorit puhtaks saada, tulemuseks on kokkujooksnud mootor ikkagi.
On siingi foorumis neid kes aina parema õliga meelitades on üritanud mootorit puhtaks saada, tulemuseks on kokkujooksnud mootor ikkagi.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
no kui mootor jookseb isegi parema õli peale minekuga kokku, siis oleks ta lähitulevikus nii või naa kokku jooksnud, sest mootor mingit jurri nii paksult täis.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Kui ausalt öelda on qdwin. il õigus ega mingisse vanasse ronti ,kus juba kõik läbi laseb ja on ilgelt saastunud ei ole mõtet seda toppida, parem teha enne kap remont ja siis alustada korralike õlivahetustega
pesuõli nagu rohkem neile, kes omavad vähesõitnud ja saastumata mootoritega autosi seda tehakse ikka proffilaktika mõttes.
Enda klassiku mootorit ,kui esimene kord pesin hakkasin juba kahetsema ,et proovisin nimelt terve õlivanni põhi oli kaetud liivamoodi ollusega ja loomulikult tõmbas see ka mootoris korralikult ringi ja peale esimest läks veel 3 kanistrit mootorist läbi enne ,kui puhtaks sain . Kindlasti võis see ka palju pahandust tekitada ,aga eks näis
pesuõli nagu rohkem neile, kes omavad vähesõitnud ja saastumata mootoritega autosi seda tehakse ikka proffilaktika mõttes.
Enda klassiku mootorit ,kui esimene kord pesin hakkasin juba kahetsema ,et proovisin nimelt terve õlivanni põhi oli kaetud liivamoodi ollusega ja loomulikult tõmbas see ka mootoris korralikult ringi ja peale esimest läks veel 3 kanistrit mootorist läbi enne ,kui puhtaks sain . Kindlasti võis see ka palju pahandust tekitada ,aga eks näis