konditsioneeri kompressor ei lülitu tööle oskab keegi öelda milles viga võib olla? suvi ju tulekul
veel niipalju infoks et kondi sisselülitusel käib mootorist jõnks läbi
autoks 900 2,3 94a
kont ei tööta
kuskil on leke ja külmaine paneb plehku
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Kui kompressor tööle hakkab siis peabki mootorist jõnks läbi käima. Seda on ka salongist kõrvaga üsna hästi kuulda kui kompressori sidur tööle rakendub. Olgu öeldud, kui süsteem on tühi siis pump tööle ei lülitu see on nii öelda ära turvatud. Kuna gaasi hulgas on ka mingi kogus õli või mõnda muud taolist ainet, mis määrib pumpa. Juhul, kui süsteem on tühi siis pumba määrimist ju ei toimu. Sinul tõenäoliselt ongi süsteem tühi või on gaasi kogus puudulik.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Algselt postitas: melka
Kui kompressor tööle hakkab siis peabki mootorist jõnks läbi käima. Seda on ka salongist kõrvaga üsna hästi kuulda kui kompressori sidur tööle rakendub. Olgu öeldud, kui süsteem on tühi siis pump tööle ei lülitu see on nii öelda ära turvatud. Kuna gaasi hulgas on ka mingi kogus õli või mõnda muud taolist ainet, mis määrib pumpa. Juhul, kui süsteem on tühi siis pumba määrimist ju ei toimu. Sinul tõenäoliselt ongi süsteem tühi või on gaasi kogus puudulik.
Kui siduri kettad vähe kulunud ja vahe õige siis peaaegu ei kuulegi lülitust.
Natukene rohkem infi siit
Kui süsteem on tühjaks jooksnud, siis tõenäoliselt mingi leke kuskil ikka on. See ei pruugigi kohe välja tulla. Mul selgus ka alles nüüd, et üks toru lekib, aga sõitsin aasta aega, enne kui rõhk nii madalale läks, et pump ei rakendunud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Need torud ei kannata keevitamist,liiga õhukese seinaga.Mina olen katkised torud omal ajal,kui raha vähe oli asendanud hüdrovoolikutega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kysimus ka kliimapumba kohta:
mis seal sees myriseda võib, kuigi jahutab normaalselt?
mis seal sees myriseda võib, kuigi jahutab normaalselt?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
kysimus ka kliimapumba kohta:
mis seal sees myriseda võib, kuigi jahutab normaalselt?
Kui sul ei vea ja lihtsalt sidurihädad pole,siis,kuna tegu tavalise kolbkompressoriga(6 silindrit-kolbi),on ka hädadeks tihti kompressori üldine kulumine.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: ivomets
kysimus ka kliimapumba kohta:
mis seal sees myriseda võib, kuigi jahutab normaalselt?
Kui sul ei vea ja lihtsalt sidurihädad pole,siis,kuna tegu tavalise kolbkompressoriga(6 silindrit-kolbi),on ka hädadeks tihti kompressori üldine kulumine.
kuis kindlaks teha, mis häälega täpselt tegu? ja
kas sidurihädadest saaks jagu nii, et gaasi välja ei lase??
äkki vajab lihtsalt määrimist??:freak:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: kala
Äkki teab keegi öelda, kas esimeste 9-3 ja viimaste 900-de kliimatorustik on kuidagi sarnane, et saaks mõne sellise küljest torusid? ma ei kujuta ette, kuidas seda hüdrovoolikut sinna istutada, neil ju igal eri kinnitused.
pärnus yks 900 ng kliimaga olemas juppideks .
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
EPC põhjal on aurustisse minevad torud 96-2003(???) samad.Algselt postitas: kala
Äkki teab keegi öelda, kas esimeste 9-3 ja viimaste 900-de kliimatorustik on kuidagi sarnane,
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: kala
Äkki teab keegi öelda, kas esimeste 9-3 ja viimaste 900-de kliimatorustik on kuidagi sarnane, et saaks mõne sellise küljest torusid? ma ei kujuta ette, kuidas seda hüdrovoolikut sinna istutada, neil ju igal eri kinnitused.
pärnus yks 900 ng kliimaga olemas juppideks .
sellele ma just lootsingi :)