kont ei tööta

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
yeyee
Postitusi: 6
Liitunud: E Juun 05, 2006 16:13
Asukoht:
Auto:

#1

E Juun 05, 2006 16:26

konditsioneeri kompressor ei lülitu tööle oskab keegi öelda milles viga võib olla? suvi ju tulekul
veel niipalju infoks et kondi sisselülitusel käib mootorist jõnks läbi
autoks 900 2,3 94a
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#2

E Juun 05, 2006 16:41

kuskil on leke ja külmaine paneb plehku
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
yeyee
Postitusi: 6
Liitunud: E Juun 05, 2006 16:13
Asukoht:
Auto:

#3

E Juun 05, 2006 16:49

kas siis kompressori lülitus on seotud süst.rõhuga? kuna süsteemis midagi siiski on. mäletan et ameeriklasel mul külmaine defitsiidiga hakkas kompressor vastupidi hoopis tihedamalt tööle
Kasutaja avatar
melka
Postitusi: 229
Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000

#4

E Juun 05, 2006 18:20

Kui kompressor tööle hakkab siis peabki mootorist jõnks läbi käima. Seda on ka salongist kõrvaga üsna hästi kuulda kui kompressori sidur tööle rakendub. Olgu öeldud, kui süsteem on tühi siis pump tööle ei lülitu see on nii öelda ära turvatud. Kuna gaasi hulgas on ka mingi kogus õli või mõnda muud taolist ainet, mis määrib pumpa. Juhul, kui süsteem on tühi siis pumba määrimist ju ei toimu. Sinul tõenäoliselt ongi süsteem tühi või on gaasi kogus puudulik.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
yeyee
Postitusi: 6
Liitunud: E Juun 05, 2006 16:13
Asukoht:
Auto:

#5

T Juun 06, 2006 17:40

to zazou> aitäh! tõesti oli süst.külmaaine puudus-leket siiski õnneks mitte.
kont täidetud ja suvele vastu!
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#6

K Juun 07, 2006 22:00

Algselt postitas: melka
Kui kompressor tööle hakkab siis peabki mootorist jõnks läbi käima. Seda on ka salongist kõrvaga üsna hästi kuulda kui kompressori sidur tööle rakendub. Olgu öeldud, kui süsteem on tühi siis pump tööle ei lülitu see on nii öelda ära turvatud. Kuna gaasi hulgas on ka mingi kogus õli või mõnda muud taolist ainet, mis määrib pumpa. Juhul, kui süsteem on tühi siis pumba määrimist ju ei toimu. Sinul tõenäoliselt ongi süsteem tühi või on gaasi kogus puudulik.


Kui siduri kettad vähe kulunud ja vahe õige siis peaaegu ei kuulegi lülitust.
Natukene rohkem infi siit

Lisatud failid Kliimaseade.pdf (769 KB) 
:drive:
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#7

N Juun 08, 2006 8:11

Kui süsteem on tühjaks jooksnud, siis tõenäoliselt mingi leke kuskil ikka on. See ei pruugigi kohe välja tulla. Mul selgus ka alles nüüd, et üks toru lekib, aga sõitsin aasta aega, enne kui rõhk nii madalale läks, et pump ei rakendunud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#8

P Juun 11, 2006 23:00

Mul on ka mure kondiga. Toru on katki ja vaja korda saada. Kas leidub ka tegelasi kes seda äkki keevitavad? alumiiniumtoru ja peab survet ju pidama. Või on ainult see variant et uus toru?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

P Juun 11, 2006 23:26

Need torud ei kannata keevitamist,liiga õhukese seinaga.Mina olen katkised torud omal ajal,kui raha vähe oli asendanud hüdrovoolikutega.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

P Juun 11, 2006 23:42

kysimus ka kliimapumba kohta:
mis seal sees myriseda võib, kuigi jahutab normaalselt?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

E Juun 12, 2006 5:36

Algselt postitas: ivomets
kysimus ka kliimapumba kohta:
mis seal sees myriseda võib, kuigi jahutab normaalselt?


Kui sul ei vea ja lihtsalt sidurihädad pole,siis,kuna tegu tavalise kolbkompressoriga(6 silindrit-kolbi),on ka hädadeks tihti kompressori üldine kulumine.
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#12

E Juun 12, 2006 8:33

Äkki teab keegi öelda, kas esimeste 9-3 ja viimaste 900-de kliimatorustik on kuidagi sarnane, et saaks mõne sellise küljest torusid? ma ei kujuta ette, kuidas seda hüdrovoolikut sinna istutada, neil ju igal eri kinnitused. :(
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

E Juun 12, 2006 8:43

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: ivomets
kysimus ka kliimapumba kohta:
mis seal sees myriseda võib, kuigi jahutab normaalselt?


Kui sul ei vea ja lihtsalt sidurihädad pole,siis,kuna tegu tavalise kolbkompressoriga(6 silindrit-kolbi),on ka hädadeks tihti kompressori üldine kulumine.


kuis kindlaks teha, mis häälega täpselt tegu? ja
kas sidurihädadest saaks jagu nii, et gaasi välja ei lase??
äkki vajab lihtsalt määrimist??:freak:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

E Juun 12, 2006 8:44

Algselt postitas: kala
Äkki teab keegi öelda, kas esimeste 9-3 ja viimaste 900-de kliimatorustik on kuidagi sarnane, et saaks mõne sellise küljest torusid? ma ei kujuta ette, kuidas seda hüdrovoolikut sinna istutada, neil ju igal eri kinnitused. :(


pärnus yks 900 ng kliimaga olemas juppideks .
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#15

E Juun 12, 2006 8:47

Algselt postitas: kala
Äkki teab keegi öelda, kas esimeste 9-3 ja viimaste 900-de kliimatorustik on kuidagi sarnane,
EPC põhjal on aurustisse minevad torud 96-2003(???) samad.
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#16

E Juun 12, 2006 8:53

Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: kala
Äkki teab keegi öelda, kas esimeste 9-3 ja viimaste 900-de kliimatorustik on kuidagi sarnane, et saaks mõne sellise küljest torusid? ma ei kujuta ette, kuidas seda hüdrovoolikut sinna istutada, neil ju igal eri kinnitused. :(


pärnus yks 900 ng kliimaga olemas juppideks .


sellele ma just lootsingi :)
Vasta