Saab 96. ehk Küülik tänavale projekt.

Vasta
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#26

K Jaan 21, 2009 21:51

Algselt postitas: ivomets
yks kysimus:
millega sa tinamenningut lahustad? :P


Tinapliimenning on pulber,mida lahusta millega tahad.Pane kas või värnitsa sisse ja võõpa laudu,kus tema kasu on palju suurem kui auto põhjal - nimelt on ta just hea orgaaniliste asjade tõrjeks.

Kui segad alumiiniumiga,siis ei tasu tikkudega ligidale minna!:D
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#27

E Jaan 26, 2009 23:42

Juhipoolne tagumine koobas ja silla pealne koda olid tunduvalt paremas korras kui vasak , kahjuks ei saanud seda öelda aga ukse ja tiiva vahelise osa kohta. Esialgu ei hakanud midagi hullu silma,aga pärast väikest süvenemist jäi alles õige vähe.

Lisatud failid
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#28

E Jaan 26, 2009 23:57

Vahetada tuli kõik,ka sisemised karbid.

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#29

T Jaan 27, 2009 0:24

Fantastiline töö, täielik (austus?) minu poolt :notworthy: Ma ikka pean sealt millalgi läbi astuma. Nii ühte kui teist vaatama.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#30

T Jaan 27, 2009 1:06

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Fantastiline töö, täielik (austus?) minu poolt :notworthy: Ma ikka pean sealt millalgi läbi astuma. Nii ühte kui teist vaatama.


:red:
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#31

T Jaan 27, 2009 16:52

Suur mure oli taga trummlitega,ei leidnud kuskilt müügis uusi ja vanad olid liiga kulunud. Tagavara hunnik oli küll suur,kuid kõik olid küllaltki suure kulumisega.
Õnneks tuli kuuri nurgast välja üks väga roostes tagasild. Sild oli ise auklik ja trummlid ka väljast väga paksu roostega,kuid igaks juhuks kakkusin asja lahti .Kogu trummli sisu pudises roostena seest välja,aga trummlid ise paistsid kuidagi paksud. Peale puhastust mõõtsin tööpinnaks 203 mm , ehk see peaks täitsa uue mõõdu välja andma.
Jälle üks mure vähem:thumb:

Lisatud failid
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#32

T Jaan 27, 2009 19:58

sa teed väga ilusasti jah neid asju, mõnus on vaadata pilte kohe!

kas sul on abihoones kohe enda liivapritsid ja happevannid võtta või?
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#33

T Jaan 27, 2009 20:22

Algselt postitas: part

kas sul on abihoones kohe enda liivapritsid ja happevannid võtta või?


Galvaanika veel puudub, kuid tuleb teha.Homme saadan jälle karbikese pealinna tsinkimisse,kui hästi läheb ja sõbrad viitsivad aidata,saan ehk järgmine nädal tükid kätte. Oleks vannid olemas,ei peaks kedagi tüütama ja tagasild oleks juba koos.
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#34

T Jaan 27, 2009 20:37

Mul oma sapikas ka tinamenninguga alt tehtud. Kasutasin samuti värnitsat, oksool on vist tehislik ja pole nii hea. Kuivab tõesti nädalaid, pole midagi teha, mida kauem kuivab, seda kauem püsib. Mõnus kraam on nokitsejatele. Hetkel ei teagi, kui uuesti vaja läheb, kust seda pulbrit saada võiks?
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#35

T Jaan 27, 2009 20:47

Lihtsaid liivapritse on ju pea igas händy-mandy poodides saadaval. Üllatavalt hea töö teevad. Tootlikus küll väike ja suurt õhutootlikust vajavad. Siseruumides pea kindel enesetapp. Teine teema on kasutatav liiv! Tööjuures kasutan üle 30 Kw kompat ja korralikku pritsi. Poed kombesse ja tulistad. Auto plekki sellisega ei tee, pärast ei lähe uksed kinni! Sapikal kasutasin ka händy-mändyt, muidugi pidevalt uusi düüse treides. Aga tehtud sai.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#36

T Jaan 27, 2009 20:58

Klaasikildude ja pähklikoortega saab hea tulemuse :D. Värvi eemaldavad koored ja rooste eemaldavad killud. Plussiks ei hakka pärast roostetama, liivaga hakkab.

Selle poest ostetud koti liivaga on halb värvi ja muud kraami eemaldada. Kivid on ümargused, parem on kasutada mingit liiva kus kivid on nagu murtud või midagi sellist.
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#37

T Jaan 27, 2009 21:02

Eks tehnoloogid sellelegi mõelnud. Spets krundid ju selleks olemas, ja mida kiirem katad, seda parem. Insenerid pole ju rumalad ometi!
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#38

T Jaan 27, 2009 21:04

Rannaliiv tõesti ei kõlba. Õige liiva valmistamine on pikk protsess.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#39

T Jaan 27, 2009 21:09

Mina teen tavalise ehitus poest ostetud liivaga , kirja järgi sobib ka liivapritsiks, pärast pritsi tuleb detailid kindlasti puhastada teraskettaga ja alles siis kruntida. Et värvi alla jääks ainult metall!

Pritsitoas ei saa loomulikult viibida ilma kaitse vahenditeta.
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#40

T Jaan 27, 2009 21:13

Parim liiv on purustatud ja sõelutud ja tolm eemaldatud ja eelnevalt kuumutatud jne.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#41

T Jaan 27, 2009 21:30

Kus seda saab? Ja mis ta ka maksab?
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#42

T Jaan 27, 2009 21:40

Ups. Ise ostan tonnistes kottides. Tallinnas Silikaat müüb ja Pärnus alternatiivina Pottseppa karjäär. Parim on Tallinnas, mulle siiski Pottsepa oluliselt lähemal, hind parem, kuid kvaliteet viletsam. Hind on tonni kohta, kuid ei mäleta peast. Pottsepa liiva kasutab ka Maxit, vms. toodab sellest ehitussegusi, kuskil Paide lähedal mu arust. Sulle lähim.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#43

T Jaan 27, 2009 21:44

Ma tean, et ahjus saab väga edukalt kuumutada, igasugune niiskus kaob.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#44

T Jaan 27, 2009 21:51

Arvan,et see kotis olev 25kg "Silikaat" -i liiv ongi see sama mida sina 1000kg kottides ostad.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#45

N Jaan 29, 2009 11:51

Algselt postitas: Lepa
Näita ikka välisilmest ka pilti :) :beer:


Ennast hakkas ka häirima,et pole pilte tervest autost enne remonti ja otsisin veidi netis. Tegemist 2008 aasta "Uunikute talveralliga" piloodiks kasutaja Vr.
Üks pilt elukutseliselt pildistajalt : http://unic.didyk.eu/TALVERALLY_2008/large-80.html

Ja teine võetud netist AMF kasutajalt Edr.

Lisatud failid
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#46

R Jaan 30, 2009 22:49

Paagi alune põhi hakkab valmis saama, enne kruntimist tahtsin veel proovida,kas paak ikka istub oma uude pessa ja sealt hakkas jälle jama pihta.
Nimelt ilma igasugu lekke märkiteta ilus sirge paak raiskas ikkagi lõpuks terve päeva. Enne sobitamist tahtsin vana pigimati paagilt maha lükata ja teda natuke kaltsuga puhastada, mati alt tulid nähtavale rooste kolded. Peale puhastust muutusid nad aukudeks ja päris mitu kohta lihtsalt kahtlaselt õhukeseks.
Ehk kehtib reegel - vanal autol tahab iga asi tegemist,esmamulje ei loe.
Paak peale puhastust,enne remonti.

Lisatud failid
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#47

R Jaan 30, 2009 23:04

Kaotasin ära kõik vägegi suuremad kraatrid.

Lisatud failid
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#48

L Jaan 31, 2009 13:26

Hea vaadata, kui asja isuga tehakse, peaasi et see hoog nüüd otsa ei saa ;)
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#49

L Jaan 31, 2009 19:37

Isu ongi juba otsas,projekt oli "Küülik tänavale" ja eeldas legaalselt ülevaadatud hästi sõitvat masinat. Nüüd on tagaosaga asi käest läinud ja ei saa kuidagi tagasi rööpasse.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#50

L Jaan 31, 2009 21:14

pagan, JÄLLE täielikud "Dejavu" pildid! Mina lahendasin sama olukorra nii, et puhtaks, matid minema ja rooste maha, ja suure kirvekujulise jootekolviga sai ülipeenest perforeeritud vaskvõrgust ( vist mingi vanemat tüüpi lennuki kütuse või hüdro filtri element) ilusad paigad peale , ja punasekski värvitud! :)

1 lollakas ja riskantne koht on peale matijuppidega kaetud paagi põhjakülje veel neil paakidel - paagiotsapannide ühendus paagi kerega (2kordne " serv-serv" ühendus) , seal on alumises tsoonis vastikuid üllatusi kohata võimalik.

Kui sul see paak juba nagunii maas on , siis on väga jõuliselt soovitatav ta seest puhtaks pesta, et " vaigubatoon" hiljem peavalu ei tekitaks. Kõik 96 paagid , mis mul käest läbi käinud , on vähem v rohkem vaigused olnud. Hea jaantatika nipp paagi pesuks on säherdune, et topid tuimalt teravat kruusa (3-4-5 suurt peotäit) ja sooja seebivett ( 4-5 L) täis ja muudkui aga rihveldad rihma otsas rippuva paagiga edasi-tagasi, ja oi seda helebeeži suppi mis sealt pärast koos kruusaga välja tuleb ! Ma muidugi ei imesta kui sul see ( või midagi muud sarnast ) ammu tehtud on, sest tõsise mehega on tegu :headbang:

Ja see suur veel kah, et kui sul on alates ´77 ... ( kõige hullem selle paneeli koha pealt on veel ´79) masin, siis on vist paagi aluse põhjapaneeliga natuke rooste PROBLEEME oodata või mis ;)
Vasta