pagan, JÄLLE täielikud "Dejavu" pildid! Mina lahendasin sama olukorra nii, et puhtaks, matid minema ja rooste maha, ja suure kirvekujulise jootekolviga sai ülipeenest perforeeritud vaskvõrgust ( vist mingi vanemat tüüpi lennuki kütuse või hüdro filtri element) ilusad paigad peale , ja punasekski värvitud!
1 lollakas ja riskantne koht on peale matijuppidega kaetud paagi põhjakülje veel neil paakidel - paagiotsapannide ühendus paagi kerega (2kordne " serv-serv" ühendus) , seal on alumises tsoonis vastikuid üllatusi kohata võimalik.
Kui sul see paak juba nagunii maas on , siis on väga jõuliselt soovitatav ta seest puhtaks pesta, et " vaigubatoon" hiljem peavalu ei tekitaks. Kõik 96 paagid , mis mul käest läbi käinud , on vähem v rohkem vaigused olnud. Hea jaantatika nipp paagi pesuks on säherdune, et topid tuimalt teravat kruusa (3-4-5 suurt peotäit) ja sooja seebivett ( 4-5 L) täis ja muudkui aga rihveldad rihma otsas rippuva paagiga edasi-tagasi, ja oi seda helebeeži suppi mis sealt pärast koos kruusaga välja tuleb ! Ma muidugi ei imesta kui sul see ( või midagi muud sarnast ) ammu tehtud on, sest tõsise mehega on tegu
Ja see suur veel kah, et kui sul on alates ´77 ... ( kõige hullem selle paneeli koha pealt on veel ´79) masin, siis on vist paagi aluse põhjapaneeliga natuke rooste PROBLEEME oodata või mis