Saab 96L RAT, 1976, strife

strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#1

R Sept 02, 2011 18:35

Tervist,

Saan suure AU-ga öelda et lõppude lõpuks olen mina täieõiguslik saabi inimene.
Autoks seekord saab 96L aastaks 76.
Auto saamisega on väga imelik kuid omapärane lugu, nimelt kaasa käis oma töökaaslase juures, kes nagu ikka naisterahvas unustas auto võtmed autosse ja lasi uksed kinni ( Getz ei ole normaalne auto)
käisid siis võtmete järgi ja kaasa tegi isendist pilte. kui nägin seda mõtlesin ohoo, mis seal ikka kohe pakun mingi sümboolse summa.
ja oh imet helistati et davai tule vaata üle ja teeme kaupa.

Käisin siis koha peal, seis oli nukker, aga natuke kütust nii paaki kui karburaatorisse ja punnitamist ja masin hakkas ellu. esimese korra kohta kahe külastuse kohta väga hea tulemus. vaatasin et autot oli varasemalt keevitatu ja vajas veel. Kuid mis minu imestuseks oli auto väga hästi keevitatud ja põhi mis ma arvasin et on läbi ei olnudki nii hull. sees oli kõik ideaalne ei ühtegi rooste plekki kuid alt poolt vaadates nii roosiline ei olnud, pealmised rooste pleki kihid olid suht lahtised ja roostes, kuid läbivat roostet mitte :cool:
Auto seis oli selline et kõik rehvid puruks ja maa sisse vajunud, siin kohal tuleb suur tänu öelda MUTTIDELE, kes auto alt oli kõik maa pehmeks ajanud.
Teisel korral kui ma külas käisin oli asi veel roosilisem, pagasnikus oli 2 talve rehvi mille ma kohesel alla kruvisn, mis pidasid õhku ja läksin kohaliku remondikotta et ega neil äkki ei ole mõndasid rehve ja oh imet oligi küll 185 laisuega (mingid vanad juustud aga õhku pidavat)
Sai need ette pandud ja välja sõidetud.
Siin kohal tuleb teha suur kummardus IVOMETSALE :notworthy:
kes aitas nõuga et kuidas autol pidureid lahti saada.
ja nii saigi esimesed sõidu tehtud. Kolises ja lonkas ja mölises aga sõitis :)

Niiet järgime etapp saab elustamises :
a) keevitamine- esimootori alt on vaja nurgad ära keevitada just need kus on põhi ja koobas kohtuvad + taga tiiva nurgad ( kus on tüüpkoht, ehk ennem taga tiiba on ussiaugud, ei midagi hullu+ taga parempoolne koopa pealne kus on pisikesed augud)
b) kogu pidurisüsteemi uuendus (klotsid, kettad ja nii edasi)
c) Elektroonika süsteem- suunatuled ei tööta, kojamehed ei tööta
d) kui rikkaks saan siis värvkate, aga kui keegi oleks nõus sümboolse summa eest ära tegema ( kvaliteet ei ole oluline peaasi et saaks värvi peale, sest praegu näeb päris kole välja)
e) Ümber registreerimine ja kindlustus+ ülevaatus
f) Uued rehvid alla ja tuld (tean et see punkt peaks üleval pool olema, aga tuli hiljem meelde
g) Linna peale vurama
h) Kui rikkaks saan siis taga koopa laiendus, sest kitsad rehvid ei meeldi+ neid on " kerge " saada

Kui kellegil on mõni hea nõu või näpunäide või idee siis kindlasti võtan kindlasti kuulda ja vb kasutan :D

paar pilti ka:

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/851/dsc00033tz.jpg/][IMG]http://img851.imageshack.us/img851/4131/dsc00033tz.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/31/dsc00034tm.jpg/][IMG]http://img31.imageshack.us/img31/1586/dsc00034tm.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

Pilt on jube aga saab tehtud, peab saama :)

Tervitades
Strife
Fly High!
que
Postitusi: 1265
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja tonnar

#2

L Sept 03, 2011 14:31

Jõudu ja jaksu pisikesega müramisel ;)
Jääme huviga teema jätku ootama :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#3

L Sept 03, 2011 15:14

Jõudu ja jaksu pisikesega müramisel ;)
Jääme huviga teema jätku ootama :thumb:


Müramist temaga jagub :)

ma tänan :)

Terv
Fly High!
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#4

P Sept 04, 2011 16:01

Pole sel värvkattel häda miskit -tehnika korda, valge seinaga rehv alla, korralikult värvitud veljel ja ongi olemas :thumb:
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#5

N Sept 08, 2011 9:06

Pole sel värvkattel häda miskit -tehnika korda, valge seinaga rehv alla, korralikult värvitud veljel ja ongi olemas :thumb:


Tänud jah, aga värv koorub päris korralikult, eks vaatab mis teeb, ennem kindlasti sõidu kõlblikuks :D


Küsimus suurele ringile, kust saada saabile prot/uusi rehve?
Ja laiendatud velgi või muid peale originaali?? kas üldse läheb alla.. ette veel aga mis saab taga? kas tõesti tähendab seda et on vaja koopaid laiendada? jutt segane aga loodan et saate aru :)

Terv
Fly High!
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1230
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#6

R Sept 09, 2011 10:51

Laiematest velgedest on juttu Nakataja Rohelise konna teemas.
Uute täiskõrgusega rehvide saamine on suhteliselt keeruline teema, soomest ja mujalt saab vabalt nn antiikrehve valge servaga, aga nende hind on päris krõbe.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#7

R Sept 09, 2011 11:46

Ühed laiendatud veljed on hetkel Soome foorumis müügil:

Myydään keväällä teetetyt 1,5 " huulilevitetyt kuupan peltivanteet
hp.210 euroa

Võib esmapilgul krõbe hind tunduda, samas liigub neid ju vähe ja usun, et oluliselt odavam ei tuleks ka ise teha lastes. Tavalisele küüliku veljele (uuema malli nõks laiem velg) kannatab 175 laiuse veel panna, üle selle jääb juba natuke mikihiir. Kuigi kui nüüd meenutan, siis mul on justkui olnud ka 185 originaalveljel taga, laiendamata tiibadega.
Ja kui nüüd veel edasi mõelda, siis peaks mul 175 laiusega suvekad superi veljel alles olema, kui tahad oma silmaga üle vaadata, kuidas reaalselt istub.

Muidugi kui originaali taga ei aja, ei pea ka rehv ju täiskõrge olema tingimata?

Laiema koopa alternatiiv on miski muu pilli tiivakaared taha aretada, nagu Nakataja autol. Samas see kaotab ära fender skirtsi, mis idees võiks ju ikkagi jääda :)
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#8

T Sept 20, 2011 17:33

Tervist

Tänan vastuste eest !

Igatahes üritan ennem asjad nii kaugele saada et saaks üldse auto korralikult liikuma, siis vaatab edasi :)

Praegu prioriteedid teised :)


Ja Tänud Ivometsale kes asjad täna posti pani :)


Terv
Ekke-Taavi


Ühed laiendatud veljed on hetkel Soome foorumis müügil:

Myydään keväällä teetetyt 1,5 " huulilevitetyt kuupan peltivanteet
hp.210 euroa

Võib esmapilgul krõbe hind tunduda, samas liigub neid ju vähe ja usun, et oluliselt odavam ei tuleks ka ise teha lastes. Tavalisele küüliku veljele (uuema malli nõks laiem velg) kannatab 175 laiuse veel panna, üle selle jääb juba natuke mikihiir. Kuigi kui nüüd meenutan, siis mul on justkui olnud ka 185 originaalveljel taga, laiendamata tiibadega.
Ja kui nüüd veel edasi mõelda, siis peaks mul 175 laiusega suvekad superi veljel alles olema, kui tahad oma silmaga üle vaadata, kuidas reaalselt istub.

Muidugi kui originaali taga ei aja, ei pea ka rehv ju täiskõrge olema tingimata?

Laiema koopa alternatiiv on miski muu pilli tiivakaared taha aretada, nagu Nakataja autol. Samas see kaotab ära fender skirtsi, mis idees võiks ju ikkagi jääda :)
Fly High!
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#9

E Sept 26, 2011 8:27

Tervist,

Seoses eilse ilusa ilmaga sai auto toodud kodo :)
Kolgalt- Sauele :)
kõik läks väga hästi, tööle ei läinud(aku oli tühi)
aga kuna pidureid peal ei olnud siis ei olnud teda raske käru peale lükata (arvestades et ainult 2 kesi + 0.5 meest siis ei olnud midagi hullu)

paar kena pilti :

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/191/img0313vk.jpg/][IMG]http://img191.imageshack.us/img191/8096/img0313vk.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/855/img0314i.jpg/][IMG]http://img855.imageshack.us/img855/2103/img0314i.jpg[/IMG][/URL]


Auto koju veetud, hakkasin esi kettaid vahetama ja vastu vaatas selline asi. tekkis küsimus Kas tõesti kodo keedetud flanss??? ja mis kõige toredam vaja läheb 34 mõõtu mutrivõtit????
Üritasin ka taga piduri silindreid vahetama aga ei saanud seda ka tehtud, kuna väidetavalt sobib antud detail mõlemale poole aga kurb see ka pole sobis ta ainult vasakule poole.
Pole hullu puurime ühe augu juurde ja korras :)

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/148/img0315ey.jpg/][IMG]http://img148.imageshack.us/img148/9704/img0315ey.jpg[/IMG][/URL]


aga mida rohkem ma autot lahti võtan seda rohkem roostet tuleb :(

aga õnneks on suurem osa keevitatud ja kuna kere on sirge põhjaline on suht kerge seda keevitada ;)

aga hoian teid asjaga kursis mis toimub ja mis edasi saab :)

Terv
Fly High!
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

E Sept 26, 2011 9:57

Kas see auto oli eile mingi tumeda kaubiku järel treila peal Piiteri maanteel?
Kui jah siis õnnestus meil ka seda näha:cool:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

E Sept 26, 2011 10:27

ei paista seal esipidurite juures midagi erilist; ja tagapid. silindrid millegipärast müüaksegi kõik ühe poole omad.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#12

E Sept 26, 2011 12:01

Kas see auto oli eile mingi tumeda kaubiku järel treila peal Piiteri maanteel?
Kui jah siis õnnestus meil ka seda näha:cool:



BUSTED!!! :head:



Terv
Fly High!
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#13

K Okt 05, 2011 17:30

Tervsit,

Räägiks mis vahepeal toimunud on, nimelt sai täna koos sõbraga mootor maha võetud + suurem osa salongist, et keevitus töödele ette ei jääks.
Plaan nimelt nv saata auto keevitusse, et saaks ikka ennem korraliku sügist auto kokku tagasi :)

Mootorit maha võttes avastasin kõiksugu erinevaid väiksemaid vigu, nt käigukasti siduri klamber oli pooleks jne jne.

Suured tänud loomulikult Ivometsale kes nõuga läbi telefoni abistas ( olen vist tüübi juva ära tüüdanud oma lollide küsimustega, vabandused ette, sest ega need viimasteks jää)

Igatahes auto värv juba välja valitud, tuleb tumedakirsipunane suksu :)

Terv
Ekke-Taavi
Fly High!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

K Okt 05, 2011 20:24

eks neid siduri vedrusi lõhutakse kastile mootori otsa panemisega. taas väike nipp, et asi sujuks. ennem kui kastile motot peale tõstma hakata tuleks kasti esiotsa alla panna mingi puutükk või klots , et kasti esiots võimalikult kõrgele jääks.
hiljem kui moto küljes, siis motot ja kasti koos tõsta , et klotsi kätte saaks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Lepa
Postitusi: 409
Liitunud: R Mär 05, 2004 9:01
Asukoht:
Auto:

#15

K Okt 05, 2011 21:05

Vähemalt üks küülik peaks pidevalt aktiivses ehituses olema, et oleks midagi lugeda ka foorumi selles nurgas :)
Ehk ära ole kitsi ja jaga rõõme ning muresid ka siin - olgugi et alati ei pruugu väga aktiivne arutelu vastu tulla, siis lugeda on huvitav paljudel. Või noh, mul vähemasti küll :thumb:
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#16

N Okt 06, 2011 7:56

Ma tänan positiivse vastukaja eest:) ja nippide ja muu sellise, aga küsimus siis pigem laiale ringile, kui te vaatate juhipoolset taga tiiba, siis te näete et keegi on keevitusega üle käinud vahetanud or smthg.
Siit ka küsimus, kas teen teise poole samasuguseks? või oleks parem uus taga tiib muretseda?

Igatahes paar päeva veel ja auto on täiestli lahti. Juba kolmapäevaks aeg keevituses kinni :cool:

Lähi päevil ka pildi materjali :)

Tervitades ja ilusat hommikut soovides :)
Fly High!
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#17

T Okt 18, 2011 7:52

Tervist kallid kaasmaalased

pole ammu midagi postitanud, kuna pole olnud erilist informatsiooni,
auto keevituses ja loodetavasti nii 2 nädala pärast tuleb opi saalist välja :)
Aga küsiks siis sellist küsimust, et kas mootor oleks mõtet lahti võtta ja kõik tihendid ära vahetada?
Kindlasti võtan pealmised kaaned ja karteri alt, et vaadata kui hull seis sees on ja ära puhastada, aga kas kogu mootorit on mõtet. lisaks veel selline LOLL küsimus et mis tihendid käivad pealmiste kaante alla... ma ei suuda välja mõelda nende nimetust(juhe tekkinud peas) ja kas keegi oskab soovitada kust saaks võimalikult odavat õli esimeseks nn. mootori pesu õli.
Lisaks on mind painanud mõte mis rehve alla panna orig velgedele, kohe ütlen ära et originaalsust taga ei aja, kuid ei suuda välja mõelda ega tea kui suur sinna taha koopasse mahub ilma et peaks koopiad praegusel hetkel laiendama:)
Kui kellegil on mõni hea mõte või nõu mida peaks veel ennem vuramist tegema siis kindlasti võtan kuulda!


Igatahes mingi hetk peaks saama ka pildi materjali mootori maha võtmise osas:)

Tervitades
Ekke-Taavi
Fly High!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#18

T Okt 18, 2011 10:25

kahjuks sul juba moto maas, muidu oleks õlirõhu ära mõõtnud; sellest lähtuvalt oleks saanud selgeks mootori avamise vajadus.

mis sa tast ikka niisama lahti kisud.
kui kisud, siis kolbe ära küll välja võta.
samas pese väljast puhtaks ja pane uued klapikambri tihendid , reguleeri klapid ja peale.
selle moto peale- maha võtmine on lihtne, seega sõidad ja saad teada, mis motoga tegu; et kas vaja uut midagi, või kärab see küll.

rehvidest heal juhul lähevad taha alla 185/65 R15; originaal on 165, või isegi 155, aga nendega kehva sõita.ette mida iganes.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#19

E Okt 31, 2011 12:22

Little Teaser :love:

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/155/img0334lh.jpg/][IMG]http://img155.imageshack.us/img155/5025/img0334lh.jpg[/IMG][/URL]


Terv
Strife
Fly High!
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#20

N Nov 24, 2011 12:46

Tervitust Kallid Kaasmaalased...

Teema on vahepeal unarusse jäänud, seoses sellega et auto on keevituses olnud... Tööd on palju tehtud, pm kogu uus põhi ja esiots (loodetavasti kestab aastaid :) ) aga tehtud on roppu moodi...
Igasugu toredaid üllatusi on tulnud välja, nt taga tiiva alumine nurk on NEEDITUD.. ja palju muud sellist..

Seoses varsti valmiva keevitus töödega ja põhja möksimisega, siis on mure järgmine, kus saada soodsalt ( tutvused teretulnud, kvaliteetset asju) auto värvimiseks värvi ja pahtlid ja muid keretöödeks asju :)
Lisaks soovitati mul ( prof. soovitas) rekka värvi kasutada, kuna ta on vastupidavam ja parema kattuvusega.

Lisaks painab mind pidurite probleem, voolikuid on saada aga kust saada Supporti remondi komplekte, sest üks pool on kinni ja teisel pool on kolvi korralikult ära söönud :) (uusi ei raatsi osta, jube k***di kallid on)

Igatahes asi edeneb ja tühjendab rahakotti JÕHKRALT :)

Paar pilti ka
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/404/img0337b.jpg/][IMG]http://img404.imageshack.us/img404/2127/img0337b.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/638/img0338mn.jpg/][IMG]http://img638.imageshack.us/img638/5205/img0338mn.jpg[/IMG][/URL]

Tarka nõu olen alati nõus vastu võtma:)

Tervitades
Strife
Fly High!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#21

N Nov 24, 2011 13:09

oh, jee, lahe, et midagi keegi ka teeb!

aga mis pagana asi see valge on, mida sa sinna peale lased??
mingi unversaalne aerosool:roostesurm, krunt, värv??

pärast ei hakka sinna peale miskit, ehk kõik võib lahti tulla.
ise kasutaks uute plekkide peale määrimiseks läti roostesurma ja pärast nats puhtaks ja kruntvärv peale kohe.
jah, veoauto värvi ikka kasutada. ja muidugi mitte igasuguseid kivikaitseid ja mudi möginaid ei tohiks värvi alla panna; ei sisse, ei välja.
Muidu hiljem ei näe, mis all toimub.
Küll neid muidu asju saad mu käest, kui asi sealmaal, et sul neid juba kohe vaja. Pean nats sorteerima asju...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#22

N Nov 24, 2011 13:14

oh, jee, lahe, et midagi keegi ka teeb!

aga mis pagana asi see valge on, mida sa sinna peale lased??
mingi unversaalne aerosool:roostesurm, krunt, värv??



Valge on krunt, et ei hakkaks kohe roostetama, vist oli EPO krunt, aga asi edeneb ja oi kui ilusaks asja SAAB :)

Kui asi nii kaugel et sillad alt ja pukkide peal siis kindlasti võtan sinuga ühendust kallis SAABI jumal :)

Terv
Strife
Fly High!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#23

N Nov 24, 2011 13:31

niipalju võin sulle veel nõu anda- tagatiivade kohaleasetamise koha pealt.
loodan, et sul nad maas....

kerepoolsed ja ka tiiva peitu minevad ääred tuleks kruntida korralikult ja värvida ja alles siis kokku panna tihendiga. aga siis kokkupanemise ajal mina panin paksult tavotti sińna vahele, ühelepoole ja teiselepoole tihendit. ja siis poldid-mutrid kinni.
pärast kui tiivad paigas, siis survega nitrolahustiga liigne tavott ära ja nii mitu korda, ennem kui kogui autot värvida.

ma arvan, et kui tiivad ennem üleni ära värvida ja siis kokku panna, siis see sobitamine ja mängimine võib kahjustada värvikatet ja äkki ei hakkagi korralikult kenasti istuma, seepärast ise eelistan ennem auto värvimist nende kohalepanmist
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#24

N Nov 24, 2011 14:03

Kallis Ivomets, tiivad on kinni keevitatud :)

Tuleb ühes joones, sest teiselt poolt on juba seda s-i tehtud

Seega tiivad ei ole maha võetud :)

ma vaatan vb tulevikus teeb tiivad korda, aga praegu katsetan ühe joonelist autot :)
(tean et tööd on topelt, aga nagunii tulevikus tahan tiiva laiendid teha jne)

Terv
Ekke-Taavi
Fly High!
strife
Postitusi: 262
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#25

T Dets 27, 2011 0:29

Väikesed progressi pildid ;)

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/52/img0344ej.jpg/][IMG]http://img52.imageshack.us/img52/9496/img0344ej.jpg[/IMG][/URL]


[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/191/img0355vh.jpg/][IMG]http://img191.imageshack.us/img191/1228/img0355vh.jpg[/IMG][/URL]


[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/688/img0357pmq.jpg/][IMG]http://img688.imageshack.us/img688/7946/img0357pmq.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/46/img0358zf.jpg/][IMG]http://img46.imageshack.us/img46/4560/img0358zf.jpg[/IMG][/URL]


Nii palju praegu tehtud..

ja nüüd küsimus, kas üritan orig teha ( mis on nii ja naa) või teeb teevad koheselt laiaks ja teeks custom made esiotsa ( mis oleks ümmarguste tuledega ja ilma suunadeta tiivade peal, mis oleks eriti sekš)
taga tiivad teeks samamoodi laiaks nagu lepa tegi, sest mulle jubedalt meeldib see kui ratas on kinni kaetud... rasked otsused aga pean ära otsustama, lisaks jääb orig joon alles :)

Terv
Ekke-Taavi
Fly High!
Vasta