Saab 92, 1954, vp

vp
Saabiklubi liige
Postitusi: 45
Liitunud: R Mär 18, 2005 18:07
Asukoht:
Auto:

#1

R Juul 15, 2005 19:40

Siin ta nüüd on:drive:

http://www.pilt.ee/pluttrick

hetkel on ta juba lahti võetud ja töös. ma loodan, et järgmise aasta kokkutulekuks on ta valmis:beer:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13503
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#2

R Juul 15, 2005 21:21

:head: :beer:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2195
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#3

R Juul 15, 2005 22:00

Oiiii apiii kui nunnu! Nagu mardikas! Issand kui jaburate kumeruste, kallete ja joontega! Seda kassid ostaksid, vabandust tahaksid!

See pagana mootor...
gez
Postitusi: 30
Liitunud: N Mär 10, 2005 17:35
Asukoht:
Auto:

#4

R Juul 15, 2005 22:02

vinge:D õnnitlused!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13503
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#5

R Juul 15, 2005 22:26

jah .. tegelt, kus sa mootori panid?? Polnudki või õnnestus maha katkuda juba enne piltide tegemist??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#6

R Juul 15, 2005 22:35

:notworthy:
vot see on tase!
vp
Saabiklubi liige
Postitusi: 45
Liitunud: R Mär 18, 2005 18:07
Asukoht:
Auto:

#7

R Juul 15, 2005 22:40

mootor on olemas, aga tuli salongis kaasa. oli kunagi liiga palju vett saanud ja nüüd on osaliselt kinni roostetanud. hetkel liguneb, aga ilmselt asja tast ei saa( kolvid on kindlasti küpsed). ehk leiab midagi rootsimaalt:notworthy:


eks ma tegemise käigus panen pilte ja juttu juurde
Gunn
Postitusi: 179
Liitunud: K Okt 20, 2004 12:22
Asukoht:
Auto:

#8

L Juul 16, 2005 0:27

Mulle meeldib eriti pilt nr 4, kus on näha SAABi areng 40 aasta jooksul, ehk siis see pilt kus kõrvuti isand vp 92 ja üks üsna uus saabik. Ilusad mõlemad:head: Edu sulle taastamisel:headbang:
maxuud
Postitusi: 529
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#9

L Juul 16, 2005 0:28

Palju õnne,
võib vist eksimatult väita, et oled Eestis ainuke sellise omanik, kas võtsid juba arvele ka või ei pea võtma kui tegemist on uunikumiga, (vist ikka peab !?).

Kui tohib siis lisan teistele lugemiseks:
Mudeli 92 tootmist alustati 12.detsembril, 1949.a., baasmudeliks oli 92001. Mudel sai omale liignime De Luxe version. Alguses reklaamiti küll standard mudelit aga ostu-/tellimiste huvi oli puudulik ja seepärast olid kõik müüdud eksemplarid De Luxe versioonid. Vesijahutusega, 2-silindriline (764 cc) mootori võimsuseks oli 25 hj (19 kW) ja arendas maksimumkiirust kuni 105 km/h. Mitte sünkroonne käigukast oli 3-käiguline. Esimesel tootmisaastal toodeti a 700 autot, kõik olid kaitseväe-karva rohelised :), kuna millegi tarvis oli ju vaja ära kulutada tohututes kogustes värvi mis oli mõeldud lennukite värvimiseks ja lattu seisma jäänud peale ilmasõda. Auto komponentidest-juppidest moodustasid eksportartikklid ainult 17% suuruse osa, nii et tegemist oli tõelise rootsi autoga. Vaatamatta mudeli vähesele tuntusele oli teda siiski lihtne müüa, kuna oli ökonoomne ja hea teelpüsivusega - mis oli Rootsi lumistes oludes edukas argument.
1952. aastal võitis Greta Molander selle mudeliga "Daamide Karika" Monte Carlo Rallil, tema auto mootori võimsust oli tõstetud 35 hobujõuni (26 kW).
1953 -dal aastal lisandus mudelile B täht (ilmselt siis ingl.k. - big, bigger), kuna suurenes pagasniku maht ja kasutusele võeti suurem tagaklaas, värvitoonidena oli võimalik hall, sinakas-hall, must ja roheline. Viimased mudelid - 92B - veeresid liinidelt maha 1956 lõpp/57 alguses ja olid tootmises sama-aegselt uue asendusmudeli 93 -ga. Kokku toodeti 20 128 ühikut. Saab 92 pääses ka Rootsi Kuningriigi postmargile, väärtusega 4 KR.

Kui ei eksi siis on osad pildid tehtud Vikingi hoovi peal, jõudu ja edu taastamisel !

Solar Angels.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7116
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

L Juul 16, 2005 8:39

piltidelt vaadates tundub ikka kere ka väga heas korras olema?!
palju jõudu tegemiseks! muidugi tahaks seda oma silmaga ennem näha, kui molekulideks võetakse....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
arxrei
Postitusi: 62
Liitunud: P Veebr 06, 2005 2:02
Asukoht:
Auto:

#11

L Juul 16, 2005 11:45

Tõsiselt lahe- :thumb:
Ei noh, edu ja kui ikka tulevikus tänavatel näeb, siis :headbang::headbang::headbang:
vp
Saabiklubi liige
Postitusi: 45
Liitunud: R Mär 18, 2005 18:07
Asukoht:
Auto:

#12

P Juul 17, 2005 0:30

mõned uued pildid samal aadressil
saabotska
Postitusi: 277
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht:
Auto:

#13

P Juul 17, 2005 13:13

tahan ka sellist,:o 6likova aparaat :thumb:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13503
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#14

P Juul 17, 2005 17:40

selle kohta võib juba öelda et teeb kohe nii |_____________________________________________________________________________| pikaks...;)
Ma igaks juhuks ei hakanud siia seda õiget emotikoni joonistama....:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Factor
Saabiklubi liige
Postitusi: 701
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#15

E Juul 18, 2005 9:56

Üldiselt väga šehv ja popp masin, kuid kas säilitad ikka originnali, või on plaanis ka muuta midagi?
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 839
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#16

E Juul 18, 2005 23:04

sellest tuleb irmus pill. auto ju veel peaaegu sellest ajast kui gunnar ljongstrom nihiku ja mureliku näoga lennukiehitusest üle jäänud saabi kokpittide hunniku vahel ringi käis ja mõtles - hmm, nüüd on II WW läbi, lennukiäri ühes sellega, vaja vist autosid tootma hakata
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6963
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

E Juul 18, 2005 23:48

Esmakordselt tajusin Su Saabide piltidel,kus DeLuxe ja SS kõrvuti seisavad,et
sitaks sarnased disainielemendid tepsivad üle ligi poole sajandi:head:
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 839
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#18

T Juul 19, 2005 21:32

huvitav, mida see "pluttrick" tähendab ?
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1230
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#19

K Juul 27, 2005 16:08

Vinge! :notworthy:
:head: Palju õnne minugi poolt!
Jõudu taastamisel!
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
vp
Saabiklubi liige
Postitusi: 45
Liitunud: R Mär 18, 2005 18:07
Asukoht:
Auto:

#20

K Juul 27, 2005 20:35

Algselt postitas: Factor
Üldiselt väga šehv ja popp masin, kuid kas säilitad ikka originnali, või on plaanis ka muuta midagi?


nii originaali kui vähegi võimalik( mõned poldid- mutrid tuleb küll uued panna:D)

Pluttrick on tema esimese omaniku poolt antud nimi. mida tähendab, ei tea. sõnaraamat ei tunnista, Google otsing ei anna ka midagi mõistlikku.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 839
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#21

K Juul 27, 2005 20:53

ma käin seda siin linkipidi ikka aegajalt vaatamas, selline nagu kuidagi kohe elamus on neid pilte vaadata, hästi maru auto on - mõjub positiivselt :thumb:

huvitav oleks teada, millised sellise auto soetamise kulutused võiksid olla?

kas eelmine omanik müüd ruumi või aja puuduses või oli midagi ägedamat tal teaoskil? kus seda on hoitud viimased sada aastat?
vp
Saabiklubi liige
Postitusi: 45
Liitunud: R Mär 18, 2005 18:07
Asukoht:
Auto:

#22

E Aug 01, 2005 20:02

viimane omanik oli ta ostnud mitu aastat tagasi ka taastamise mõtetega, aga aja puudusel pidi sellest loobuma.
seisnud on ta suurema osa ajast kuuris ja tänu sellele suht heas seisukorras.
hind oli 8000 SEK-i. koos toomisega läks maksma 20000 EEK.
kõige masendavam oli kütuse kulu:( kui ma tavaliselt käin Trollhättanis( ca 850 km) ära paagitäiega, siis nüüd kulus käruga ca 700 km peale 2,25 paaki:wall:

varsti tuleb uusi pilte
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 415
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#23

T Aug 02, 2005 23:47

Kui arvestada et ursaabi ei toodetudki vaid tehti ainult testimiseks käputäis siis see 92 on kõige klassikalisem Saab mis üldse olla annab. Vaevalt et üldse mõni ursaab peale saabi enda muuseumis oleva säilinud on. Usun et 92-gi on juba väga haruldaseks asjaks saanud.

Tõmblukuga uksetasku on eriti edev, kas originaalis oligi nii?

Igatahes jõudu ja edu. Mina olen küll kadedusest sama roheline kui esimeste aastate saabid. ;)
sigaelmar
Postitusi: 766
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#24

K Aug 03, 2005 1:08

Tõesti on lahe projekt! Vaata siis et sa ta ikka väga korda teed, mitte sõidukorda....ja ma ei kujuta ette, kuskohast sa sellisele autole varuosad võtad?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2195
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#25

E Aug 15, 2005 15:52

Algselt postitas: vp
Pluttrick on tema esimese omaniku poolt antud nimi. mida tähendab, ei tea. sõnaraamat ei tunnista, Google otsing ei anna ka midagi mõistlikku.
Üks võimalik versioon on selline:
„pluttra“ comes from the sound this car make, engine, then you drive.
Vasta