Palju õnne,
võib vist eksimatult väita, et oled Eestis ainuke sellise omanik, kas võtsid juba arvele ka või ei pea võtma kui tegemist on uunikumiga, (vist ikka peab !?).
Kui tohib siis lisan teistele lugemiseks:
Mudeli 92 tootmist alustati 12.detsembril, 1949.a., baasmudeliks oli 92001. Mudel sai omale liignime De Luxe version. Alguses reklaamiti küll standard mudelit aga ostu-/tellimiste huvi oli puudulik ja seepärast olid kõik müüdud eksemplarid De Luxe versioonid. Vesijahutusega, 2-silindriline (764 cc) mootori võimsuseks oli 25 hj (19 kW) ja arendas maksimumkiirust kuni 105 km/h. Mitte sünkroonne käigukast oli 3-käiguline. Esimesel tootmisaastal toodeti a 700 autot, kõik olid kaitseväe-karva rohelised

, kuna millegi tarvis oli ju vaja ära kulutada tohututes kogustes värvi mis oli mõeldud lennukite värvimiseks ja lattu seisma jäänud peale ilmasõda. Auto komponentidest-juppidest moodustasid eksportartikklid ainult 17% suuruse osa, nii et tegemist oli tõelise rootsi autoga. Vaatamatta mudeli vähesele tuntusele oli teda siiski lihtne müüa, kuna oli ökonoomne ja hea teelpüsivusega - mis oli Rootsi lumistes oludes edukas argument.
1952. aastal võitis Greta Molander selle mudeliga "Daamide Karika" Monte Carlo Rallil, tema auto mootori võimsust oli tõstetud 35 hobujõuni (26 kW).
1953 -dal aastal lisandus mudelile B täht (ilmselt siis ingl.k. - big, bigger), kuna suurenes pagasniku maht ja kasutusele võeti suurem tagaklaas, värvitoonidena oli võimalik hall, sinakas-hall, must ja roheline. Viimased mudelid - 92B - veeresid liinidelt maha 1956 lõpp/57 alguses ja olid tootmises sama-aegselt uue asendusmudeli 93 -ga. Kokku toodeti 20 128 ühikut. Saab 92 pääses ka Rootsi Kuningriigi postmargile, väärtusega 4 KR.
Kui ei eksi siis on osad pildid tehtud Vikingi hoovi peal, jõudu ja edu taastamisel !
Solar Angels.