Saab 900 3D, 1991, janek555
Täna sai saab jälle ratastele,nüüd keevitustoast viimistlustuppa minek.Kuna rattad nüüd kõvasti all kinni võib mõtteid võimsuse tõstmise suunas liigutada.
Ainus asi mis mind hirmsasti häirib on selle saabi vanus,oleks ta kas või seitse aastat vanem ja omaks seda võluvat nina ja stangesid.Oh- aga küll ma ükskord sellise ka leian,unistada ikka võib.
Ainus asi mis mind hirmsasti häirib on selle saabi vanus,oleks ta kas või seitse aastat vanem ja omaks seda võluvat nina ja stangesid.Oh- aga küll ma ükskord sellise ka leian,unistada ikka võib.
Natuke on jälle autot nokitsetud ja tiib ära värvitud. Täna autot pesemiseks õue ajades märkasin,et mingitel hetkedel pöörded kõiguvad,lähemalt uurides selgus,et pihusti tihendid ei pea.Võtsin pihustid maha ja tihendid osutusid tõesti kuivanuteks.Panin külge uued tihendid ja tekkis kohe küsimus,et kas nüüd lükkangi pihustid kuivalt kollektori külge,või peaks sinna ka mingit määret vahele panema? Hetkel jäigi töö pooleli,ootaks tarkade vastuseid.
Lisatud failid
Lisatud failid
Silikoonõli,või -aerosool.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täna sain lõpule mulle kõige vähem meeldivama osaga - maalri tööd.Olen seda valdkonda 10 aastat harjutanud ja seadmeid täiustanud,kuid ikka tunnen ennast ebakindlalt.Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Kuna auto on minu jaoks ikkagi noor ei soovinud teda veel täielikult üle värvida ja seega tuli teha mõningaid parandusi.Enamusest kriimudest ja aukudest sain lahti mõned siiski jäid,kuid üldmuljega jäin rahule.Kõige hullem,ehk esimene parem tiib sai selline.
Nüüd ees lõbusam osa - kokkupanek.Olen viimase 6 kuuga neli doonorit õuele vedanud ja nüüd hea sealt parimaid tükke kasutusele võtta.
Lisatud failid
Kuna auto on minu jaoks ikkagi noor ei soovinud teda veel täielikult üle värvida ja seega tuli teha mõningaid parandusi.Enamusest kriimudest ja aukudest sain lahti mõned siiski jäid,kuid üldmuljega jäin rahule.Kõige hullem,ehk esimene parem tiib sai selline.
Nüüd ees lõbusam osa - kokkupanek.Olen viimase 6 kuuga neli doonorit õuele vedanud ja nüüd hea sealt parimaid tükke kasutusele võtta.
Lisatud failid
Ilus töö, mõnus vaadata:thumb: !
Millele Sa õieti vihjad, rajad liikuvat selvetöökoda??
Algselt postitas: janek555
Muide töötan juba mitu aastat selle nimel,et ka näiteks sinul oleks sellised võimalused.
Millele Sa õieti vihjad, rajad liikuvat selvetöökoda??
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB!
Kahjuks valmis see auto seekord ei saa,nii uut autot ei ole mõtet restaureerima hakata,piirdun sõidukorda seadmisega.
Ilusaid pilte näed aga õige pea,kuna pildipealt paistavad enamus autod ilusad ja ilusaid pilte autodest mulle meeldib teha.
See suvi tahaks väga mõnest saabiüritusest osa võtta ja teda omasugustega kokku viia,eks seepärast see remont saigi ette võetud.
Ilusaid pilte näed aga õige pea,kuna pildipealt paistavad enamus autod ilusad ja ilusaid pilte autodest mulle meeldib teha.
See suvi tahaks väga mõnest saabiüritusest osa võtta ja teda omasugustega kokku viia,eks seepärast see remont saigi ette võetud.
Täna tegin ära ühe tähtsaima töö,nimelt esiosa roostetõrje.Selles valdkonnas olen teinud palju katsetusi ja saabi nina sai minu võimete piires parima kaitse.
Kirjeldan tööd natuke lähemalt,äkki kellelegi kasuks.Kõigepealt peab kere mõned nädalad soojas toas kuivama,see töö oli mul juba tehtud,seejärel katan värvitud keevituskohad mastiksiga.Kasutan kindlasti pintslit,et mastiks saaks korralikult peale hõõrutud.
Lisatud failid
Kirjeldan tööd natuke lähemalt,äkki kellelegi kasuks.Kõigepealt peab kere mõned nädalad soojas toas kuivama,see töö oli mul juba tehtud,seejärel katan värvitud keevituskohad mastiksiga.Kasutan kindlasti pintslit,et mastiks saaks korralikult peale hõõrutud.
Lisatud failid
Umbsete kohtade servad,kus kaks plekki teineteise peal paiknevad,jätan mastiksiga kinni määrimata.Näiteks koopaääre kahe pleki vahe.Sinna jätan väikse lõhe,et pärast seestpoolt lastav tõrjeõli läbi pääseks ja saaks ka visuaalselt kinnitust,et tõrje on jõudnud kõikjale.Kontrollimine võtab kuid ja tõrjet tuleb tulevikus korrata.Üldse kasutan mastiksit ainult kohtades kuhu lendavad sõites kivid ja liiv.Ülejäänud jääb värvi või vedela kaitsevahendi alla.
Lisatud failid
Lisatud failid
Kõik umbsed kohad jätan kindlasti mastiksi,või mis iganes paksu vahendi poolt katmata,sinna läheb ainult vedel nö. uksesisene kaitseõli.Tema eluiga on küll lühike ja aastas korra tuleb protsessi korrata,kuid pikemasperspektiivis tulemus parem ja hetke olukord alati näha.
Lisatud failid
Lisatud failid
Kahjustamata tehasemastiksit ei hakka üle plätserdama,peale esimesi sõite ei paista uue ja vana mastiksi erinevus enam välja.Koopaääre plasti paigaldasin silikoonõliga,et sügisel oleks protseduuri korrates teda lihtsam eemaldada.
Lisatud failid
Lisatud failid
See segupüss on mind kaua aidanud,sai teine nooruses biltema kataloogist tellitud,siis oli mul tööriistadega väga kitsas ja see kataloog oli nagu piibel,koguaeg sai vahitud ja unistatud.
Nüüd küsimus ka,kas see on see auk,kust peaks saama käigukasti õli välja lasta???
Lisatud failid
Nüüd küsimus ka,kas see on see auk,kust peaks saama käigukasti õli välja lasta???
Lisatud failid
Mu meelest peaks olema, kas punn on juba eest ära keeratud, et seda ei näe? Või on see koht sellel kastil üldse umbne?
See peaks ju olema sama, mis alloleval pildil on tagapool ja karteri punn on eespool lattide vahel näha.
Lisatud failid
See peaks ju olema sama, mis alloleval pildil on tagapool ja karteri punn on eespool lattide vahel näha.
Lisatud failid
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB!
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Ei ole minu klassikute kastidel kah kummalgi neid punne.
[quote]Algselt postitas: Ryhkija
Mu meelest peaks olema, kas punn on juba eest ära keeratud, et seda ei näe? Või on see koht sellel kastil üldse umbne?
[quote]Algselt postitas: Ryhkija
Mu meelest peaks olema, kas punn on juba eest ära keeratud, et seda ei näe? Või on see koht sellel kastil üldse umbne?
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Ei pea, teeninduse meestel on selline pump millega välja tõmmatakse. Näeb välja nagu loomaarsti süstal. Ma arvan, et kuskil ka müüakse.
Algselt postitas: janek555
Et tuleb siis difrikaan õli välja laskmiseks avada?