Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
mul oli sama teema kui lasin osaliselt 3" ja osa 2,5" alla panna. Auto tööle, ei midagi erilist.
Aga sõitma! ja siis oli maailm ühtäkki ilus. tagant tuli ikka mõnuga gaasi välja ja see vuhises ja jorises. Lastes gaas lahti hetkel käis samamoodi "surge " hääl. ega tühikäigul ei peagi lärmama:)
Aga sõitma! ja siis oli maailm ühtäkki ilus. tagant tuli ikka mõnuga gaasi välja ja see vuhises ja jorises. Lastes gaas lahti hetkel käis samamoodi "surge " hääl. ega tühikäigul ei peagi lärmama:)
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Paistab, et koopaservad on tonnistel väga õrnad kohad. Kas need peale käivad plastikud on ültse vajalikud? Tänu nendele ju see uss sinna tekibki vist. Äkki oleks mõtekas klambriaugud kinni keevitada ning servad lahtiseks jätta.
Algselt postitas: teager
....
Kickdowni trossi reguleerimine kõikvõimalikes suundades oli täiesti kasutu, nüüd ootab veel esmaspäeval ära kastijumal Jürka arvamuse, kuid kõik viitab sellele, et üks kena automaatkasti remont on ka kohe ees
...
Kuus polti kolmeteistkümnest tuleb eemaldada keevituse abiga
terv, teager
Ei pea keevitama.Algselt postitas: teager
Kuus polti kolmeteistkümnest tuleb eemaldada keevituse abiga
terv, teager
Löö numbri võrra suurem Torx haamriga sisse ja keera lahti.
Veel parem oleks M-võti. Ehk siis T-30 polti löö M-6 sisse.
Kindlasti pead püstoliga lahti keerama kuna käega ei saa sellist "hetkelaksu" ja keerad uuesti üle.
Seni oleme kõik poldid niimoodi lahti saanud.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
...
Ei pea keevitama.
Löö numbri võrra suurem Torx haamriga sisse ja keera lahti.
Veel parem oleks M-võti. Ehk siis T-30 polti löö M-6 sisse.
Kindlasti pead püstoliga lahti keerama kuna käega ei saa sellist "hetkelaksu" ja keerad uuesti üle.
Seni oleme kõik poldid niimoodi lahti saanud.
Juba proovitud, peade sees polnud lihtsalt enam midagi Seetõttu tuli keevitus appi võetud.
Poldid kätte saadud, peab uute järele minema...
terv, teager
Teager, need tiivad on su masinal veel suhteliselt heas korras. Näeksid sa minu omasid...
Et korralikke tonnise tiibu ilmselt võtta suurt pole, siis...:
Nühkisin puhtaks, terasharja-trelli-liivapaberiga. Nii palju kui sai. Enamjaolt liistu taha see koledus õnneks jäigi. Siis tiiva äär mõlemilt poolt kuuma "kahurimäärdega" kokku ja liist uuesti külge. Määre ise on muidugi tõeline tatt ja väidetavalt sisaldab ka mingieid roostevastaseid aineid. Vesi ja pesuained seda ära ei pese...isegi kätelt mitte. Loodetavasti püsib ta ka liistu all.
Muide juhipoolse ukse alumine serv sai kummitihendi alt samamoodi töödeldud. Oli samuti suht nutuses korras.
Kuidas sinu masina uste alumised servad? Just kummitihendite all?
Kas see roostetamine veel jätkub, selgub järgmisel aastal, kui taas lahti katkun.
Lihtsalt ei näinud muud (lihtsat) varianti parandamiseks.
Et korralikke tonnise tiibu ilmselt võtta suurt pole, siis...:
Nühkisin puhtaks, terasharja-trelli-liivapaberiga. Nii palju kui sai. Enamjaolt liistu taha see koledus õnneks jäigi. Siis tiiva äär mõlemilt poolt kuuma "kahurimäärdega" kokku ja liist uuesti külge. Määre ise on muidugi tõeline tatt ja väidetavalt sisaldab ka mingieid roostevastaseid aineid. Vesi ja pesuained seda ära ei pese...isegi kätelt mitte. Loodetavasti püsib ta ka liistu all.
Muide juhipoolse ukse alumine serv sai kummitihendi alt samamoodi töödeldud. Oli samuti suht nutuses korras.
Kuidas sinu masina uste alumised servad? Just kummitihendite all?
Kas see roostetamine veel jätkub, selgub järgmisel aastal, kui taas lahti katkun.
Lihtsalt ei näinud muud (lihtsat) varianti parandamiseks.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Jätkub jätkub. Kurb aga tõsi.Algselt postitas: sebastianKas see roostetamine veel jätkub, selgub järgmisel aastal, kui taas lahti katkun.
Algselt postitas: sebastian
...
Muide juhipoolse ukse alumine serv sai kummitihendi alt samamoodi töödeldud. Oli samuti suht nutuses korras.
Kuidas sinu masina uste alumised servad? Just kummitihendite all?
....
Hetkel tunduvad kenad. Kuna ise pesen ja kuivatan masinat, siis on suht hea ülevaade, kust midagi lagunema hakkab
Aga pildimaterjali veel:
Kast on seest igatahes väga kena
Differ
Ja kõige selle ooperi peasüüdlane - väntvõlli kastipoolne simmerling, pildil juba uus.
terv, teager
Roosteüllatusi siis veel...
Algul oli väike auk, kust väike sõrm sisse mahtus vaid - aga siis pudises tolmuks ära. Peagi vedru pagasiruumis
Paagivitsad tuleb ka plaani võtta, muidu võib paak ära kaduda sõidu ajal...
Läbisõit hetkel 237.910 km ning lisaks väntvõlli simmerlingi ja kastitihendite lekkele (väga kena oli näha, et kast seestpoolt ilus puhas, 20.000 km intervallidega õlivahetustest on ikka kasu) sai põhimõtteliselt tehtud 120.000 km hooldus. Vahetatud:
Kliimaga tuleks järgmine aasta tegeleda, radiaatoril juba hunnik ribisid laiali jooksmas, kompressori sidur rapsib, profülaktika mõttes tuleks uus kuivati panna.
Oeih... ühesõnaga, igav ei hakka
Ja suured tänud muidugi Piloti poistele, kes selle töö kõik teostasid ja mind sealjuures välja kannatasid. Ei ole ikka midagi hullemat, kui "klient" pidevalt auto ümber käib, näpuga igalt poolt sorgib ja joriseb, et seda võiks tema arvates hoopis niimoodi teha
terv, teager
Algul oli väike auk, kust väike sõrm sisse mahtus vaid - aga siis pudises tolmuks ära. Peagi vedru pagasiruumis
Paagivitsad tuleb ka plaani võtta, muidu võib paak ära kaduda sõidu ajal...
Läbisõit hetkel 237.910 km ning lisaks väntvõlli simmerlingi ja kastitihendite lekkele (väga kena oli näha, et kast seestpoolt ilus puhas, 20.000 km intervallidega õlivahetustest on ikka kasu) sai põhimõtteliselt tehtud 120.000 km hooldus. Vahetatud:
- Abiseadmete rihm (õnneks ei olnud veel praguline)
Veepump (suht vaevaliselt käis ringi juba...)
Pingutus- ja juhtrullikud
Rihmapingutusamort (krt, seda pea iga aasta vahetatud, nagu termostaati juba)
Küünlad
Kütusefilter
Salongiõhufilter (aktiivsöega)
Mootori õhufilter
Õlifilter loomulikult
Õli (sai siis prooviks sisse pandud paljukiidetud Liqui Moly Hüdrokrakk Saabile)
Kastiõli
Jahutusvedelik Comma Extreme
Kliimaga tuleks järgmine aasta tegeleda, radiaatoril juba hunnik ribisid laiali jooksmas, kompressori sidur rapsib, profülaktika mõttes tuleks uus kuivati panna.
Oeih... ühesõnaga, igav ei hakka
Ja suured tänud muidugi Piloti poistele, kes selle töö kõik teostasid ja mind sealjuures välja kannatasid. Ei ole ikka midagi hullemat, kui "klient" pidevalt auto ümber käib, näpuga igalt poolt sorgib ja joriseb, et seda võiks tema arvates hoopis niimoodi teha
terv, teager
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
miks moootroit/kasti ennem puhtaks ei pestud kui maha võtma ja laiali lammutama hakati??
ikkagi teendenduse värk ju, mitte kuskil karaazis vanja tegemas( nagu keegi öelda armastab)
1 väike liivatera teeb väga palju pahandust ju...
ja nende vanade asjade värvimise vastu ikka ei saa....
lausa uskumatu kena sile masin oli.
aga tõenäoliselt selle ilusa kriiskava värvi alla jäi kõik, mis seal oli... ei viitsi vaadata kaua sellest värvimisest möödas.... vist mitte üle 2 aasta.
samuti esinduse töö vist oli...kahju, tõesti
aga see on tore, et ikka mängida ja jännata viitsid ja tahad!
ikkagi teendenduse värk ju, mitte kuskil karaazis vanja tegemas( nagu keegi öelda armastab)
1 väike liivatera teeb väga palju pahandust ju...
ja nende vanade asjade värvimise vastu ikka ei saa....
lausa uskumatu kena sile masin oli.
aga tõenäoliselt selle ilusa kriiskava värvi alla jäi kõik, mis seal oli... ei viitsi vaadata kaua sellest värvimisest möödas.... vist mitte üle 2 aasta.
samuti esinduse töö vist oli...kahju, tõesti
aga see on tore, et ikka mängida ja jännata viitsid ja tahad!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Urrrrr.....
Kuu aega ja kaks tuhat kilomeetrit. Klapid tiksuvad, kurvis läks õlituli põlema... Kaks liitrit mootoriõli juurde, mootor väljast kena kuiv.... Urrrr.....
Ennustan kohvipaksu pealt, et kolvirõngad. Kuigi sinist suitsu ei tule, hommikul on valget tulnud, aga ilma õlihaisuta, olen seda veeauruks pidanud siiamaani.
Kellelgi veel pakkumisi? Cyber, palju sul kolvirõngaste vahetuse ooper maksma läks?
terv, teager
Kuu aega ja kaks tuhat kilomeetrit. Klapid tiksuvad, kurvis läks õlituli põlema... Kaks liitrit mootoriõli juurde, mootor väljast kena kuiv.... Urrrr.....
Ennustan kohvipaksu pealt, et kolvirõngad. Kuigi sinist suitsu ei tule, hommikul on valget tulnud, aga ilma õlihaisuta, olen seda veeauruks pidanud siiamaani.
Kellelgi veel pakkumisi? Cyber, palju sul kolvirõngaste vahetuse ooper maksma läks?
terv, teager
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sõna otsese mõttes, ma ei mäleta, palju maksis... Arve olen ka kuhugi "ära" pannud.. Küsi parem pakkumine, mul oli seal veel ka kaanetööd (klapipesad/tihendid jms) jms juures. Viiekohaliseks kippus ikka vist...
Ega minulgi tagant sinist ajanud, kui rõngad kinni olid. Ja samamoodi suvalise ilmaga hommikune valge pilv ilma erilise kärsakata. Võrreldes surnud turbo poolt aetava õlivinguga ikka täiesti olematu hais. Pärast vahetust mitte mingit tossu, nüüd alles (sügis ja niiske) hakkab kergelt aurama mõni aeg peale käivitust. Õli kulus ka umbes samas tempos.. Klapitiksu järgi oli aru saada, kui tase liiga madalks läks.. Tuld mul vist kurves põlema ei õnnestunud saada. Võibolla kallutasin vähe.
Ega minulgi tagant sinist ajanud, kui rõngad kinni olid. Ja samamoodi suvalise ilmaga hommikune valge pilv ilma erilise kärsakata. Võrreldes surnud turbo poolt aetava õlivinguga ikka täiesti olematu hais. Pärast vahetust mitte mingit tossu, nüüd alles (sügis ja niiske) hakkab kergelt aurama mõni aeg peale käivitust. Õli kulus ka umbes samas tempos.. Klapitiksu järgi oli aru saada, kui tase liiga madalks läks.. Tuld mul vist kurves põlema ei õnnestunud saada. Võibolla kallutasin vähe.
Ei ole ilmtingimata vajalik.
Kapteni logiraamat, tähedaatum 28022011
Ehk siis kuu aega ja ca 800 km hiljem...
Õlitase on püsinud normis viimase kuu jooksul. Valget õlipõletamishaisu pole ka tagant tundnud sel ajal. Kütusekulu on endiselt sama - kõik mis paaki paned, sealt ka kaob. Käiguvahetus toimetab kenakasti. Tahaks vajutada, et 9-5 BPC testida korralikult, aga sissesõitmine veel pooleli
Mis siis tehtid? Kolvirõngad vahetusse, lisaks kepsu- ja raamsaaled, klapisääretihendid, hunnik tihendeid, uus õli ja jahutusvedelik.
Mis veel - Jürka käis ning vahetas Governori tihendid ära. Üks oli puruks ning teine oli ka paras plastik juba. Neli aastat siis kestsid minu masinal.
Ja veel - herr sebastian viskas välja tonnise BPC, mis lagunes tal peo vahel algosakesteks ning istutas sinna 9-5 BPC, koos vajaliku softiga.
Tahaks nüüd jälle korraliku FPT'ga sõita, aga õlirõngaste sissesõitmise aeg veel kestab... teed juba kenad puhtad... varsti saab... VAJUTADA
Seekord said tööd tehtud Audaceris, kes pakkusid konkurentsitult parimat hinda ja tingimusi. Suured tänud töö teostajala Trionicule, lisaks Iisakule, kes suutis mind välja kannatada ning Jürkale ja Sebastianile eduka operatsiooni läbiviimise eest.
terv, teager
Täheraamat... Ahh, läks sassi
Mõned suve jooksul tehtud klõpsud:
Mis vahepeal juhtunud on siis? Suvi tõi uue esistange, isand Trionic mässas esitulede lühisega, nobenäpp Iisak kruvis külge uue tagumise pidurisadula, vanameister Vulkanus taastas sissevajunud esimese parema karbi ja jahutusvedeliku radiaator, mis otsustas purskaevuna tööle hakata, sai samuti Audaceris vahetatud.
Mis edasi? IAC tuletab end endiselt meelde, esisillas Superflexid on saba andnud, tuleb Powerflexidega asendada, midagi "krõnksub" veel lisaks - kas tuleb piduritest või on lati tööleping lõppemas...
Iluvead tagasi tulemas, esitiivad ussitavad, paremas tagatiivas rooste naasmas, keegi hea inimene tõmbas tagastangelt värvi veidi maha...
Kuna praegu üks huvitav isend müügis, siis hetkel oleksin nõus isegi masinast loobuma - seega kasutage võimalust ja ostke ära
terv, teager
Mõned suve jooksul tehtud klõpsud:
Mis vahepeal juhtunud on siis? Suvi tõi uue esistange, isand Trionic mässas esitulede lühisega, nobenäpp Iisak kruvis külge uue tagumise pidurisadula, vanameister Vulkanus taastas sissevajunud esimese parema karbi ja jahutusvedeliku radiaator, mis otsustas purskaevuna tööle hakata, sai samuti Audaceris vahetatud.
Mis edasi? IAC tuletab end endiselt meelde, esisillas Superflexid on saba andnud, tuleb Powerflexidega asendada, midagi "krõnksub" veel lisaks - kas tuleb piduritest või on lati tööleping lõppemas...
Iluvead tagasi tulemas, esitiivad ussitavad, paremas tagatiivas rooste naasmas, keegi hea inimene tõmbas tagastangelt värvi veidi maha...
Kuna praegu üks huvitav isend müügis, siis hetkel oleksin nõus isegi masinast loobuma - seega kasutage võimalust ja ostke ära
terv, teager