Käesolev isend soetatud siitsamast foorumist Volli käest käesoleva aasta märtsis ning parimat ostu poleks osanud tahta.
Tegu siis Aero "lahjema" versiooniga, ehk siis 2,3T (Garreti turbo) 200 hj isendiga, millel automaatkäigukast. Eriti meeldivad on Aero nahkistmed - hästi suured mugavad tugitoolid

Aero spoilerid meeldivad samuti hullult (ärge solvuge, kuid mulle ei meeldi üldse tavaliste 9000 stangede juures olevad "lõõtsad")
Mingeid lisainvesteeringuid peale tutikate suvekummide pole hetkel teinud, küll aga on plaan külastada isand Trionic'ut paari pisivea likvideerimiseks.
Tulevikuplaanidest - kindlasti tasapisi jätkan Volli alustatud tjuningut, samuti vaja teha värviparandusi ja muud nipet-näpet.
Varem ei julgenud postitust üles panna, kuid nüüd sai auto korralikult ära pestud ja vahatatud ning võib laiemale üldsusele näidata

Kui saab kätte saabneti numbrialused, siis on lisa pilte tulemas.
"Saabismi on sairaus, turbosaabismi mielisairaus"
terv, teager - jäädavalt nakatunu
EDIT 20.05.2005 Rahva tungival soovil üks pilt sisemusest ka, kahjuks päevavalguses ilusat pilti pole suutnud veel tabada
EDIT 29.05.2005 Lisatud pildid päevavalguses puitarmatuurist ning istmetest. Kui alles otsite endale 9000'ndet, siis otsige Aero't - kasvõi ainult istmete pärast

EDIT 26.06.2005 Vahepeal siis täiendusi tehtud - taha saadud qdwini kadunukeseselt lisapidurituli, Trionic'u juures käidud mahlasid vahetamas, piduriklotsid vahetatud ning iluvõre ära tjuunitud - värvitud mustaks - ahjaa, viimaks raatsisin juba ammusoetatud Saab'i märgi ka kapotile panna

EDIT 12.08.2005 Lõpuks sai valmis ka esikäetugi (uus nahk peal) ning pärast viperusi ka külge pandud
EDIT 27.04.2006 Lisatud pildid Ameerika versiooni tonniste tagurdamistuledest - esimestest ja tagumistest
EDIT 29.08.2006 Lisatud pilt mootorist, vaakumvoolikud asendatud punaste ja mustade silikoonvoolikutega. Uskumatu, kuipalju muudab katkiste voolikute asendamine tervetega, mootoril tekkis hoopis teine elu, manokas näitab palju täpsemaid ja ka seda, mida peab näitama. Veel uskumatum on, aga et voolikute vahetus muudab automaakasti tööd konkreetsemaks, näiteks nüüd saab sõita ilusti piirajasse 3nda käiguga - kuni 6200 pööret välja, varem vahetati käik ära juba ca 4500 peal. Igatahes - soovitan soojalt vanadel masinatel vaakumvoolikud ära vahetada - FPT'l 6mm voolikut läheb ca 1.5-2 m ning 4mm voolukut ca 2.5 m - hind PFS'ist tellides ca 500 eeku ning vahetusega saab igaüks ise hakkama.

Ning ka pilt Abbott Racingu bleederist.
