Mitte et cabriost váhe oleks olnud, aga kuna ühel kodanikul polnud enam aega tegeleda selle 9000ga, siis minu valdusesse ta jõudis.
Tegemist 92a Saab 9000ga, kw hetkel teadmata aga tehasest väljus 147kwsena ja manuaalkastiga. Heaks osaks võiks lugeda pmst roostevaba kere (eestis talve pole näinud), katuseluuk, el. Mäludega sisu, uued ketid/saaled/tihendid, suurem greddy cooler ja nipetnàpet veel, mis siit teemast leida võib:
viewtopic.php?f=55&t=21851
Miinuspoole pealt, mootor on hetkel laiali, kuna õlirõngad olid läbi ja see oli ka aiks129 enda sõnutsi laiskus lihtsalt, et kohe àra ei teinud neid.
Mina teda pidada ei kavatse kaua, mootori paneme Veikov-ga kokku, korralik hoolitsus sisule, arvele tagasi ja ülevaatus peale ning võib see paugutaja siit foorumist kellegi omaks saada, mul isiklikult pole ruumi teda kuskil hoida talvel ja ei soovi, et nii heas seisukorras kere talvega käest ka läheks.
Siia teemasse lisan mõned pildid, teostatavatest töödest ja kes tunneb huvi, võib mulle postkasti kirjutada.
Saab 9000, 2.3T, ???kw, 9-5LPT
Valmis saab ikka paari nädala jooksul, aga nagu kirjas siis arvan, et ei hoia teda endale, ei ole kuskil hoiustada talvel.
Korrata võime ka cabrioga või kes teab mis mul selleks ajaks veel on, üks kiire Saab peab ikka hoovis olema.
Samas, never say never - võibolla naudin ise ka, kui kaubaks ei lähe.
Korrata võime ka cabrioga või kes teab mis mul selleks ajaks veel on, üks kiire Saab peab ikka hoovis olema.
Samas, never say never - võibolla naudin ise ka, kui kaubaks ei lähe.
Kogenud Aeronaut.
Täna sai tehtud:
Pooltelg külge, mootori keskosa paika, pihustid, osad pistikud, kett - homme ehk ōnnestub ülejäànud asjad ära teha ja Saab sōitma, peab puuduolevad jupid doonorilt hankima.
Pooltelg külge, mootori keskosa paika, pihustid, osad pistikud, kett - homme ehk ōnnestub ülejäànud asjad ära teha ja Saab sōitma, peab puuduolevad jupid doonorilt hankima.
Kogenud Aeronaut.
Mootor koos, käib ilusti - aga kuidagi läks motivatsioon üle tegeleda. Sõitsin ka ca 10km temaga, esialgu ettevaatlikult, et mootor saaks oma uute osadega tutvust sobitada.
Ülevaatusele minemiseks on nokitsemist, pidurid tahavad hoolet, srs tuli põleb, sumbuti tuleks ära vahetada (lõpupütt on mingi tummisem ja ma olen selle jaoks ülevaatust täheldamata liiga vana) ja esiklaasid toonitud. Mõte on juba ta juppideks müüa, aga ma proovin enne motivatsiooni kuskilt tagasi üles otsida (loe: koristan ta korralikult ära loodetavasti pühapäeval ja vaatan, teise pilguga mis mõtted mind valdavad).
Ülevaatusele minemiseks on nokitsemist, pidurid tahavad hoolet, srs tuli põleb, sumbuti tuleks ära vahetada (lõpupütt on mingi tummisem ja ma olen selle jaoks ülevaatust täheldamata liiga vana) ja esiklaasid toonitud. Mõte on juba ta juppideks müüa, aga ma proovin enne motivatsiooni kuskilt tagasi üles otsida (loe: koristan ta korralikult ära loodetavasti pühapäeval ja vaatan, teise pilguga mis mõtted mind valdavad).
Kogenud Aeronaut.
Täna koristasin auto ära, sai päris hea! Imelik lugu on see, et suitsema hakkas jälle - kōik asjad peaks uued olema ja ikka on mingi jamps, eks tuleb süveneda.
https://youtu.be/lEt7-ssaY5w
https://youtu.be/lEt7-ssaY5w
Kogenud Aeronaut.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
See, mis summutist välja tuli, oli pigem aur mitte suits. Ilm tundus pigem jahe olevat ja siis on aur ju täiesti normaalne.9-5LPT kirjutas: ↑P Nov 04, 2018 21:08 Täna koristasin auto ära, sai päris hea! Imelik lugu on see, et suitsema hakkas jälle - kōik asjad peaks uued olema ja ikka on mingi jamps, eks tuleb süveneda.
https://youtu.be/lEt7-ssaY5w
Katalüsaator on küljes?
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Soojalt oli vine ikka nähtav. Ja aroom tuntav, kuid võib ka olla sellest et hetkel peale mootori kokkulappamist pole suurt sõidetud ma arvan, et max 20km. Seega võib vine olla hetkel ajutine nähtus.
Ja mind häiris ikka veist see nn. uus taastatud turbo keskosa. Mis oli kerge pikilõtkuga.
Ja mind häiris ikka veist see nn. uus taastatud turbo keskosa. Mis oli kerge pikilõtkuga.
Ma usun, et need olid igati nauditavad kilomeetrid, kui kerge ōlivine välja arvata
Kogenud Aeronaut.